Taisi Tiihonen muuten olla Tiistaina Lukosta eniten taklannut pelaaja? Toki siihen ei vaadittu kuin kaksi tööttiä.Mä laittaisin kylmästi Tiihosen tänään kokoonpanoon Brookin tilalle. Oli mun mielestä ihan hyvä tiistaina.
Taisi Tiihonen muuten olla Tiistaina Lukosta eniten taklannut pelaaja? Toki siihen ei vaadittu kuin kaksi tööttiä.Mä laittaisin kylmästi Tiihosen tänään kokoonpanoon Brookin tilalle. Oli mun mielestä ihan hyvä tiistaina.
Mun mielestä on ollut U20 mukana ainakin viime viikonloppuna. Voisi myös olla kokeilemisen arvoinen kortti.Thomas Grönlund voisi olla kokeilemisen arvoinen, jos on toipunut kesän maaottelukeikalla tapahtuneesta loukkaantumisesta
Ja Fontaine ykkösen keskellä. Kyllä jo sokea reettakin näkee, että huutaa yhtä tulosyksikön hyökkääjää (jota Keisari ei näe tarpeelliseksi) ja yhtä pakkia.Ei me mitään pelaajia tarvita. Kolmosketjun laiturit tänään Kim Nieminen ja Tuukka Tieksola :D. Mattila ja Brook sivussa.
Joka peliin kokoonpano näyttää kapoisemmalta. Onko Sahlstedtin uhkapeli koitumassa heti alkuun kohtaloksi, vai onko huoli turhaa?
Runkosarjaa jäljellä 5kk, asemat toistaiseksi hyvät, otteluohjelma helpottamassa ja -ruuhkakin jossain vaiheessa, ei tässä mikään paniikki vielä oleJoka peliin kokoonpano näyttää kapoisemmalta. Onko Sahlstedtin uhkapeli koitumassa heti alkuun kohtaloksi, vai onko huoli turhaa?
Ylivoimaan varmasti joo, mutta entä kokonaisuutena? Veikkaan että vahvasti miinusmerkkinen oikeissa peleissä kuten jo viime kaudella.Konnaa voisi kysellä.
Saattaisi tuohon Tieksolan paikalle ylivoimaan tuoda jotain. Pöhnässäkin.
Miksi? Lukko suosikki vieraissa. Jos on eri mieltä niin Veikkaus tarjoaa maailman parasta kerrointa mustavalkoisilleOdotukset ottelulle kyllä heittivät heti häränpyllyä.
Ehkä tuo häränpyllyä on liuottelua. Mutta kolmoskentän laituri ykkössentterinä, tärkein yleispuolustaja poissa ja korvattu Järvisellä, peliruuhka. Kyllä nuo ovat asioita, jotka vaikuttavat ennakkoon.Miksi? Lukko suosikki vieraissa. Jos on eri mieltä niin Veikkaus tarjoaa maailman parasta kerrointa mustavalkoisille
Paniikki on kaukana.Runkosarjaa jäljellä 5kk, asemat toistaiseksi hyvät, otteluohjelma helpottamassa ja -ruuhkakin jossain vaiheessa, ei tässä mikään paniikki vielä ole
Risteri on ohut silloin, kun kaikkien ollessa terveitä ainut kilpailu syntyy Niemisen ja Ylitalon välillä. Silloin kun jonkun kokoonpano on siinä pisteessä, että Suni pitää nostaa kokoonpanoon. En tiedä mitä Sunilla on taustalla, mutta viimeiseen kahteen kauteen ei ole ollut liigatasolla. Sitten pitäisi huomioida vielä se, että pelataan chl pelejä myös. Kuorma kasvaa aika isoksi pelaajille. Tulee se laajuus reservistä tai junioreista, mutta pelaajan pitää olla sellainen ettei hän ole vaan selviytymässä.Mitä tarkoittaa "ohut rosteri"? Onko rosteri silloin ohut kun ykkössentterin poissaollessa ei pelaa samalla paikalla samalla statuksella liikkuva pelaaja vai silloin rosteri ohut kun ei ole sellaisia pelaajia kokoonpanossa kuin alunperin suunniteltiin? IMO jos meillä on joukkueessa 5 kentässä pelaajia niin kai nämä 5 kenttäläiset pääsevät edes silloin peliksi pariksi näyttämään kun joku loukkaantuu. Yksikään pelaaja ei kehity pelkästään treenaamalla ja juomalla saludoa katsomossa.
Repo kuulemma tällä hetkellä lempipelaaja Liigassa. Tuskin valittaisi päästä pelaamaan siihen Revon ketjun keskelle.Konnaa voisi kysellä.
Saattaisi tuohon Tieksolan paikalle ylivoimaan tuoda jotain. Pöhnässäkin.
Sunia vaivasi viime vuoden syksynä keuhkosairaus, kyseessä ei kuitenkaan ollut korona Länsi-Suomen jutun mukaan (maksumuuri):Risteri on ohut silloin, kun kaikkien ollessa terveitä ainut kilpailu syntyy Niemisen ja Ylitalon välillä. Silloin kun jonkun kokoonpano on siinä pisteessä, että Suni pitää nostaa kokoonpanoon. En tiedä mitä Sunilla on taustalla, mutta viimeiseen kahteen kauteen ei ole ollut liigatasolla. Sitten pitäisi huomioida vielä se, että pelataan chl pelejä myös. Kuorma kasvaa aika isoksi pelaajille. Tulee se laajuus reservistä tai junioreista, mutta pelaajan pitää olla sellainen ettei hän ole vaan selviytymässä.
Mestis-tasollakaan ei ollut kaksinen. Tuossa kun olin katsomassa K-Espoo-Jokerit, jossa Suni kotijoukkueen kokoonpanossa (kakkosketjussa) lainalla, niin ei erottunut kentällä juuri mitenkään.En tiedä mitä Sunilla on taustalla, mutta viimeiseen kahteen kauteen ei ole ollut liigatasolla.
Miten veikkaat, että Nieminen ja Ylitalo erottuisivat kärkipään Mestis-jengissä?Mestis-tasollakaan ei ollut kaksinen. Tuossa kun olin katsomassa K-Espoo-Jokerit, jossa Suni kotijoukkueen kokoonpanossa (kakkosketjussa) lainalla, niin ei erottunut kentällä juuri mitenkään.
Nieminen pelasi viime kaudella muutaman pelin lainalla TuTossa, yhden pelin vilkuilin ja oli parhaimpia. Myös muistaakseni Korkka. Molemmat taisivat pelata TuTossa yv:tä. Ylitalo voisi olla kova tai sitten ei, en osaa arvioida. Ainakin toisi energiaa ja varmaan pyöritystä hyökkäyspäähän.Miten veikkaat, että Nieminen ja Ylitalo erottuisivat kärkipään Mestis-jengissä?
Kaveri oli samassa pelissä ja pyysin seuraamaan Sunia. Seuraavana päivänä kyselin niin sanoi, että hyvä kun näkyi koko ottelussa. Pahaa pelkään Sunin puolesta, että ei vaan riitä ja pääsee liigapeleihin ainoastaan näissä tilanteissa kun ei ole muitakaan.Mestis-tasollakaan ei ollut kaksinen. Tuossa kun olin katsomassa K-Espoo-Jokerit, jossa Suni kotijoukkueen kokoonpanossa (kakkosketjussa) lainalla, niin ei erottunut kentällä juuri mitenkään
Jos miettii että Repo, Mattila ja Reunanen ovat kaikki varmaan ainakin 200k miehiä ja ihan syystä. Kaksoset, Burke, Brook ja Stenqvist yhteensä varmaan ainakin se miljoona. Fontaine, Krannila, Almari, Lebedeff, Tieksola, Nyman, Ikonen, Abt, Ervasti, Kainulainen ja Piipponen tuohon päälle, niin jotenkin kuvittelisi että tuossa ollaan jo lähellä sitä 2.5m, tuohon sitten kaikki muut päälle (jos ja kun Järvisen kanssa tehdään jatkolappu), niin veikkaan että yli 2.5m on mennyt.Jos nykyiseen rosteriin (poissaolijat mukana) on saatu laitettua yli 2,5 miljoonaa, niin Kalle maksaa aivan liikaa ja aivan väärille pelaajille.