Mitä sitten tapahtuu jos Lämsä ei ole osuma? Ja mikä sen määrittää onko osuma? Jälkiviisasteluna voi sanoa että Kotkaniemen jatko oli virhe mutta tuskin se ekan kauden jälkeen monella mielessä kävi?Voin sen verran, että Kotkaniemen jatkosoppari oli virhe Kallelta. Tietysti pikkujuttuja vs Veltsun jatkosoppari. Ei siitä enempää, Lämsän pitää olla osuma.
Mitä sitten tapahtuu jos Lämsä ei ole osuma? Ja mikä sen määrittää onko osuma?
Kalle on tehny helkkarin hyvää duunia kun saanu monelle 2 vuoden lapun. Repon 2v oli kiva yllätys vaikka miestä yritettiin huhuilla jopa muuallekin.
Lisätään vielä että koskien kautta 24-25.Revolla on optio ulkomaille, mutta kotimaassa on Lukon mies.
Mun mielestä ei oikeastaan edes heittele. Kolmospariin aivan pätevä ukko.Abtin jatkolle (toki myös Repon) peukku täältä. En usko olevan kovin kallis? Taso heittelee paljon, mutta parhaimmillaan peliä ja luistelua on nautinnollista seurata. Joissakin peleissä viime kaudella tuntui, että Abtilla on luistimissa rakettimoottorit kun liiteli jäällä.
Olihan se.Muistanko väärin vai eikös Repo ja Pa Westerholm ollut ihan menevä tutkapari, kun Westerholmit edellisen kerran Lukossa pelasi?
Jos Krannila on edes lähelle samaa tasoa kuin Mattila Lukkoon tullessaan, niin on kyllä erinomainen kolmosen sentteri. Nyt vaan ei ole laidoille heittää ihan yhtä kovia nimiä kuin silloin, tai ei ainakaan ennakkoon (Kiko+Skaldo vs. Fontaine/Nyman+X?).Saa nähdä olisiko Krannilasta heti kolmosketjun sentteriksi. Itse veikkaan Fontainen pelaavan kolmosen keskellä. Krannila taistelee nelosketjun laidan paikasta. Tai sitten Krannila on paljon valmiimpi pelaaja, mitä itse kuvittelen.
On hyvä pelaaja!Saa nähdä olisiko Krannilasta heti kolmosketjun sentteriksi. Itse veikkaan Fontainen pelaavan kolmosen keskellä. Krannila taistelee nelosketjun laidan paikasta. Tai sitten Krannila on paljon valmiimpi pelaaja, mitä itse kuvittelen.
Kaksi hyökkääjää tulee joka tapauksessa.Nyt siis Confirmed Lineup ensi kaudelle:
Nyman-Wetserholm-Westerholm
Fontaine-Mattila-Repo
Ikonen-Krannila-Suni
Nieminen-Kainulainen-Ylitalo
Almari-Stenqvist
Piipponen-Reunanen
Abt-Ervasti
Korkka
Lebedeff
Harvey
Tohon vielä pakki X ja toivottavasti hyökkääjä Y lisää, sekä Extra-Anrei.
Kokoonpano huutaa näitä kahta.Kaksi hyökkääjää tulee joka tapauksessa.
On se sitten Anrei tai ei.
Ja nämä kaksi sieltä on vielä tulossa.Kokoonpano huutaa näitä kahta.
Ei voi olla lähtökohtaisesti niin, että 80:n pelin kaudella, tavoitteena kaksi mestaruutta, kolmikosta Suni/Ylitalo/Nieminen kahdella on vakiopaikka kokoonpanossa.
Upea homma.Ja nämä kaksi sieltä on vielä tulossa.
Keisari Länsi-Suomessa:
”
Pakisto on nyt kasassa, mutta vielä pitäisi pari laituria löytää. Tarkoitus on tehdä rosterista vain sen verran laaja, että pystymme arkea pyörittämään eli ei liian isoa, Sahlstedt luonnehtii.
Toisen toivelistalla olevan laitahyökkääjän ominaisuudet Sahlstedt pystyy määrittelemään tarkasti, jopa kertomaan tämän nimen.
– Se saattaa olla Anrei Hakulinen. Ei se ole mikään salaisuus, että mielellämme me hänet ottaisimme, Sahlstedt painottaa.
”
Erittäin paljon riippuu siitä ketkä on nuo puuttuvat 2 ykköskorin laituria ja se huhuttu kova pakki? Niiden on onnistuttava jotta oikeasti taistellaan sijoista 1-4 myös runkosarjan jälkeen.Rosteri näyttää erittäin hyvältä ensi kauteen. Tavoite, eli sijat 1-4 pitäisi olla haarukassa, ainakaan rosterista tuo ei kiinni jää.
Itselle ainoa suurempi kysymysmerkki on mv-peli. Lebedeff ei ole pystynyt aiemmilla kausilla kovin paljon pelejä pelaamaan ja Harvey on täysin arpa kovemmissa sarjoissa.
”Hakulinen” ja ”Leskinen” omalla toivelistalla.Erittäin paljon riippuu siitä ketkä on nuo puuttuvat 2 ykköskorin laituria ja se huhuttu kova pakki? Niiden on onnistuttava jotta oikeasti taistellaan sijoista 1-4 myös runkosarjan jälkeen.