Ja Järvisen tyyppinen maalin edustan isännöitsijä meiltä on pitkään puuttunut. Peukku täältä todennäköiselle jatkolle.Lisäleveys puolustaviin pakkeihin harvemmin on haitaksi.
Ja Järvisen tyyppinen maalin edustan isännöitsijä meiltä on pitkään puuttunut. Peukku täältä todennäköiselle jatkolle.Lisäleveys puolustaviin pakkeihin harvemmin on haitaksi.
Sahlstedt kommentoi länspaperille Järvisen tilannetta:
– Paljon täytyy tapahtua, että me emme häntä pitäisi. Katsomme myös kevääseen, sillä aika usein tuon tyylisiä pelaajia tarvitaan keväällä, Sahlstedt muotoilee.
Eihän tuota ylivoimaa ole edes jumpattu. Samalla paskalla lyöty päätä seinään. Omat ensisijaiset muutosehdotukseni ykkösylivoimalle: Vasemmalle siivelle Mattilan tilalle Repo, oikealle siivelle Tieksolan tilalle Krannila.Ylivoimaankin tarttis saada joku peliä ymmärtävä pelimanni. Ei näillä pärjätä
Tasainen sarja ja hyvä niin tämän kaiken muun paskan keskellä.Tuli tässä mieleen, että Pelicans, joka on ollut ns kriisissä kaikkien mielestä, on vain 4 pistettä Lukkoa perässä. Pelejä saman verran.
Höpöjä. Peli on ihan ok, tulos seuraa perästä. Ks. JVDT- kausi, silloin ihan sama meininki.Koska siellä on jo yksi flopannut valmentaja himassa nostamassa liksaa, Lämsän kohdalla Potkut-nappi tulee olla / olemaan viimeinen ratkaisu.
Nyt sinne markkinoille ja ravistelemaan tuota Ämmälaumaa.
Yksi kunnon pelimies kärkeen ja kilpailua sekä kovuutta lisää.
Mille sijalle näet Lukon runkosarjan päätteeksi?Höpöjä. Peli on ihan ok, tulos seuraa perästä. Ks. JVDT- kausi, silloin ihan sama meininki.
Kyllä mä silti ottaisin hyökkäykseen tekijä miehen, jos olisi tarjolla.Höpöjä. Peli on ihan ok, tulos seuraa perästä. Ks. JVDT- kausi, silloin ihan sama meininki.
Arvostan suuresti tuota aitoa positiivisuutta, mutta ei tämä nyt totta puhuen hyvältä näytä. Mikäli maaliskuussa tilanne on tyystin erilainen, niin olen ensimmäisenä myöntämässä oman typeryyteni.Höpöjä. Peli on ihan ok, tulos seuraa perästä. Ks. JVDT- kausi, silloin ihan sama meininki.
Noin 4-6.Mille sijalle näet Lukon runkosarjan päätteeksi?
Sisältyykö sijat 7-10 tuohon termiin noin?Noin 4-6.
Ei tietenkään. Ei tää nyt niin vaikeeta oo hei.Sisältyykö sijat 7-10 tuohon termiin noin?
Ei ikimaailmassa tämä joukkue sijoitu noin korkealle.Noin 4-6.
Ei tämä mitään positiivisuutta ole, minua vituttaa niin paljon että join edellisjouluna saamani rommipullon pois. Eli en ole positiivinen.Arvostan suuresti tuota aitoa positiivisuutta, mutta ei tämä nyt totta puhuen hyvältä näytä. Mikäli maaliskuussa tilanne on tyystin erilainen, niin olen ensimmäisenä myöntämässä oman typeryyteni.
Mistä minä tiedän, ehkä jollain toistaiseksi tuntemattomalla sademetsämatematiikalla?Sisältyykö sijat 7-10 tuohon termiin noin?
Vähän kun sulla olisi ässäpari jokaisessa Hold'Em-jaossa aloituskortteina. Ei niillä aina voita, mutta pitkässä juoksussa homma kääntyy.
Ootko sä joku Ässäkannattaja?Kyllä mä väitän että sijoihin 8-10 saadaan olla tyytyväisiä keväällä. Mieluummin tietysti otan tuon sinun arviosi.
Miten niin?Ootko sä joku Ässäkannattaja?
Katselin noita sijoituksia joihin olisit tyytyväinen. Vaikuttaa Ässäfanin kirjoitukselta.Miten niin?
No otetaan sen verran takaisin että pistetään sijoiksi 7-10 missä uskon Lukon sijoituksen runkosarjan jälkeen olevan. En muista olenko aiemmin ennakoinut, mutta jos olen niin varmaan saman olen silloinkin kirjoittanut.Katselin noita sijoituksia joihin olisit tyytyväinen. Vaikuttaa Ässäfanin kirjoitukselta.
Ei ole. Roku on asiakannattaja.Ootko sä joku Ässäkannattaja?
Sitähän se elämä on, jokapäiväistä pokeria vaihtuvilla panoksilla. Ässillä on siinä oma osuutensa, joskaan ei niin iso mitä kyseinen kortti kuvittelee.Jaa, taasko on padattomaan pakkaan jääneet ässät?