Kirjoitat sikses hyvin jos noin on.Ei tämä mitään positiivisuutta ole, minua vituttaa niin paljon että join edellisjouluna saamani rommipullon pois. .
Kirjoitat sikses hyvin jos noin on.Ei tämä mitään positiivisuutta ole, minua vituttaa niin paljon että join edellisjouluna saamani rommipullon pois. .
Ja mielellään vielä niin, että ulkoa pari ammattilaista lisäksi sisälle.Nyt tarvitaan kovia muutoksia. Esim. Repo-Pottu-Tieksola. Fontain-Krannila-Burge. Nyman-Mattila-Pattu.
Ei ehkä just näin, mutta pakka on sekotettava ja veljekset erotettava.
Kyllä mä olen huolissani tämän joukkueen suunnasta ja tekemisestä. Ceehooällässä nipinnapin jatkoon selvänä ennakkosuosikkkna ja nyt todella aneeminen esitys sarjan jumboa vastaan. Itseasiassa suunta on ollut jo pitkään alaspäin.
Ei ollu kun puol litraa. Kohta baariin. Vituttaa vieläkin kaikki touhu, Lukkoon silti uskon haukkukaa vaikka kerettiläiseksi.Kirjoitat sikses hyvin jos noin on.
Onko se nyt oikeasti ihan noin? Peli on aina suhteessa vastustajaan ja edellinen liigapeli oli varmaan parhaimpia Lukon esityksiä Mikkelissä. Sitten kaks tämmöstä peliä suvereeneilla tilastoilla mistä kumpaakaan ei suoraan hävitty, jos kin olisi jokaisella tilastolla pitänyt voittaa reilusti.Kyllä mä olen huolissani tämän joukkueen suunnasta ja tekemisestä. Ceehooällässä nipinnapin jatkoon selvänä ennakkosuosikkkna ja nyt todella aneeminen esitys sarjan jumboa vastaan. Itseasiassa suunta on ollut jo pitkään alaspäin.
Voit sanoa sen rehellisesti, et ole tosissasi.Onko se nyt oikeasti ihan noin? Peli on aina suhteessa vastustajaan ja edellinen liigapeli oli varmaan parhaimpia Lukon esityksiä Mikkelissä. Sitten kaks tämmöstä peliä suvereeneilla tilastoilla mistä kumpaakaan ei suoraan hävitty, jos kin olisi jokaisella tilastolla pitänyt voittaa reilusti.
En nää palstalla olevan mittasuhteen kriisiä. En sitten millään.
"meidän kärki ei ole onnistunut", mun mielessä ennen kautta meidän kärki näytti juuri tältä mitä nuo numerot, repo jopa tehnyt enemmän pisteitä kuin oletin. Tää jengi on rakennettu just niin että "noh ei me ykkössentteriä tarvita, heitetään kolomosen mattila siihe jep done seuraava paikka, jaahas siellä kolmosketjussa, noohh joku junnu sinne jep done ja seuraavaa...Kautta pelattu yli 1/3.
Tässä meidän kalliiden ykkösponien tehopisteet.
Repo 19
Burke 14
Mattila 14
Pattu 13
Pottu 11
Tässä kun silmäilen pistepörssiä niin siellä kilpailijoiden hepat on saalistanu 22-29 pistettä. Jopa täälläkin parjattu eläkeläispelaaja Savinainen on tehnyt 18 pinnaa ja pyyhkii melkein kaikilla lukkolaisilla lattiaa. Sanosin että meidän kärki ei ole onnistunut ja silläkin on varmasti merkityksensä.
Niin mistä mää en nyt ole tosissani?Voit sanoa sen rehellisesti, et ole tosissasi.
Kuinka Lukon peli voi aina mennä CHL matsien jälkeen näin solmuun sen parin matsin ajaksi. Itseäni huolettaa Lukkopelaajien asenne kentällä. Ei tuollainen joukkue joukkueena ansaitse menestystä.
Tämä on taivahan tosi. Mattila on kaukana "finaalijoukkueen" ykkössentteristä. Karjalassa ei riittänyt oikein nelosketjun keskelläkään ja täällä annetaan kaikki vastuu hänelle.Lukolta puuttuu se aivan terävin kärki. Ykkössentteri on puuttunut vuosia ja kenestäkään ei ole edes kehittynyt ykkössentteriä tyyliin Koivistoinen.
Toinen yleinen argumentti on että tärkeintä on että keväällä peli on iskussa, mutta fakta on että pelin pitää toimia jo paljon ennen sitä muutoin ei kannua kauden lopussa nostella.
Onhan tämä pääsääntöisesti näin, jos tuolta suosikkien ulkopuolelta meinataan edes välieriin päästä. Tietysti muutama poikkeuskin tästä länsirannikolta löytyy, kun ei Ässien tai TPS:n mestaruuskausilla heidän pelinsä mitenkään kohdillaan ollut vielä Tammikuussakaan ja sijoitukset olivat tuolla 10 hujakoilla, porilaisilla jopa sijalla 12 ennen kuin nousu kohti mestaruutta alkoi. HPK:n 2019 mestaruus kaudesta jäi vähän sama kuva, eli kyllä sielläkin taidettiin Pennaselle kenkää olla vaatimassa Joulu-Tammikuussa ja kaikille muillekin.Juurikin tämä. Nyt pelataan juuri niitä tärkeitä pelejä, joista pitää saada voittoja. Kympin sakkiin pääseminen ei ole itsestäänselvä asia ja tästä syystä peli pitäisi saada uomiinsa, jos aiotaan pitkälle kevääseen jatkaa pelejä. Joukkueen vahvuus mitataan juuri näissä tilanteissa, miten pystytään kairaamaan voittoja ajoittain hieman huonommallakin pelillä tai nousemaan tappioasemasta voittoon.