Ei taatusti ota. Eikä Virta kyllä tulisikaan sellaiseen ns haastatteluun, Tämä kausi meni tässä, Raumalaiset kiekkotoimittajat teki tosin valikoidusti töitänsä mutta olisi tuolla vielä ennen säälejäkin esimerkiksi pelaajahaastatteluita tehtävänä. Käsittämätöntä, ettei esimerkiksi Motinia, Niskalaa yms olla viitsitty haastatella.Tokkopa vieläkään kukaan toimittajista uskaltaa ottaa Pekkaa piinapenkkiin
Ramonassa oli suorassa lähetyksessä haastattelu. Luulisi, että YouTubeenkin tulisi myöhemmin.Saatiinko Lukosta ketään haastatteluun? YouTube pätkää ei ainakaan löydy vielä. Kiinnostaisi Virran kommentit. Mistään ei tunnu löytyvän.
No balls. Ei kukaan lähde haastamaan Raumalla. Alkaa jo kiinnostamaan enemmän tuleva kausi. Silloin alkaa olla tekosyyt vähissä. Nytkään ei voi piiloutua oikeastaan minkään taakse. Materiaali on riittävä kyllä parempaan peliin. Tuohon tasoon yltäisi vanha reimarikin. Ei tekisi virheitä, eikä selittelisi.Tauon aikana olisi hyvä paikka kysellä Virralta että missä mennään. Mikä on se syy miksi joukkue ei syty.
Ensi viikon jälkeen sitten päitä vadille arvon toimittajat. Kunnon journalistista otetta eikä mitään fanilehti-kamaa.
(En ota kantaa onko vai eikö ole ollut menneisyydessä sellaista kamaa, katson tässä nyt vain tulevaisuuteen.)
Minulle oli myös uutinen, että Ripa ei olekaan varsinaisesti Lukon miehiä, koska selostuksista se ei kyllä kuulu. Jutusta voi saada kuvan että TUTO on ns oma joukkue, vaikka sitä ei ehkä ihan tarkoitettukaan.
NONNI - löytys lopullinen syy sille miksi kannua ei Raumalla ole nostettu.Minulle oli myös uutinen, että Ripa ei olekaan varsinaisesti Lukon miehiä, koska selostuksista se ei kyllä kuulu. Jutusta voi saada kuvan että TUTO on ns oma joukkue, vaikka sitä ei ehkä ihan tarkoitettukaan.
En kyllä sinääsä ihmettele että näin tapahtuu. Koko sivusto mun mielestä on jäänyt vähän valjuksi muutenkin.Pikaisella selauksella en löytänyt sopivampaakaan ketjua joten postaan asiani tähän. Kiekkoareena lopettaa vuoden vaihteen jälkeen ja jatkossa urheilujutut tulevat löytymään LS24.fi sivustolta. Kiekkoareenan uutinen asiasta löytyy täältä: Kiekkoareena hiljenee vuoden vaihteessa – LS24.fi on kiekkojuttujen uusi koti - Kiekkoareena
En kyllä sinääsä ihmettele että näin tapahtuu. Koko sivusto mun mielestä on jäänyt vähän valjuksi muutenkin.
En kyllä sinääsä ihmettele että näin tapahtuu. Koko sivusto mun mielestä on jäänyt vähän valjuksi muutenkin.
Sepä se.... Melkein sanoisin että siinä vaiheessa mentiin metsään kun piti ottaa kaikille Liiga-seuroille omat osiot. Sen jälkeen alkoi jossain kohtaa jututkin olemaan todella suppeita ja perässä alkoi välillä lukemaan "lue koko juttu sieltä ja sieltä".Ongelma on, että sivusto ei ole vuosien saatossa kehittynyt paljoakaan.
Tämä on se harmillisin juttu. Vanha kunnon lankintakaa osio oli aikoinaan todella hyvä. Oli pelaajahaastatteluita, muita mielenkiintoisia haastatteluita huhuja unohtamatta. Eikä maksanut mitään.Varmaan sama homma edessä kuin Porissa. SK24 on maksumuurin takana. Bisnes on bisnes.
On kyllä muutenkin kumma että varsinkaan haastatteluja ei ole enempää. Enkä nyt tarkoita että tekstinä, vaan ihan videoituna keskustelutilaisuuksia. Joku toimihenkilöistä ja/tai pelaajista analysoimassa sen hetkistä tilannetta tai mennyttä/tulevaa jne. Kustannuksia ei olisi paljon (kännykkä jalustalle kuvaamaan) ja lisäarvoa tulisi heti.Tämä on se harmillisin juttu. Vanha kunnon lankintakaa osio oli aikoinaan todella hyvä. Oli pelaajahaastatteluita, muita mielenkiintoisia haastatteluita huhuja unohtamatta. Eikä maksanut mitään.