Rasmus Rinne Ässiin

  • 101 422
  • 470
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Pelanneeko Rasmus seuraavankin ottelun, vai annetaanko hänelle lepoa ja Juuso pelaa? Itse laittaisin Rinteen maalille kun koppi näyttää tarttuvan..
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelanneeko Rasmus seuraavankin ottelun, vai annetaanko hänelle lepoa ja Juuso pelaa? Itse laittaisin Rinteen maalille kun koppi näyttää tarttuvan..

Rasmus pelaa perjantaina ja Riksman lauantaina. Perusteluna pelien rytmitys, ensi viikollakin on kolme peliä sekä lauantain pelin vastustaja, Juuson kasvattiseura ja tämän hetken kovin liigajoukkue.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kyllä Rinne veti moraalisen nollapelin tänään. Ilahduttavaa nähdä että paketti pysyy noin hyvin kasassa.

Juuri näin. Rinteen torjuntaprosentti on nyt 96,7% ja ennen tämän illan ottelua se oli 96,6%. Eli käytännössä se siis nousi, mutta kuitenkin "vain" 0,1% koska nollapeli jäi harmittavan pienestä kiinni, muutoin olisi noussut enemmänkin

On se hurja mies. Tasonnosto viime kauteen on aivan käsittämätön
 

Tuamas

Jäsen
Kai se vaan on perkele pakko myöntää että ei se Rosendahl ihan pelkkä tuhnu ole.

Rinne oli Poriin tullessaan rumasti hiomaton timantti, tekniikassa ja mentaalipuolessa isoja puutteita.
Nyt kun alkaa näyttämään siltä, että homma on saatu potentiaalin edellyttämälle tasolle on Rinne potentiaalinen ehdokas Liigan parhaaksi.

Toivotaan että Rinne näkee valon ja lyö vielä vuoden jatkopahviin puumerkin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Eli jos TF:n viesti piti paikkansa, niin Rasse pelaa pe ja Juuso la... harmi, mun nähdäkseni Rinnettä olisi tarvittu juurikin tuossa lauantain pelissä eniten ja olisin antanut Juusolle perjantain matsin. Ikävähän se on yhtä vanhaa suosikkipelaajaani kohtaan osoittaa epäluottamusta, mutta en vain yksinkertaisesti usko Juuson riittävän lauantaina vieraissa.

Muistuu mieleen se Nordiksen peli viime kaudella, kun vain sekunteja ennen loppua kiekko lirui Juuson alta kohtalokkaasti maaliin ja hävittiin jatkoilla.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli jos TF:n viesti piti paikkansa, niin Rasse pelaa pe ja Juuso la...


Viestini on pelkkä arvaus, mitään tietoa minulla ei ole. Riksman tarvitsee pelejä ja Rinne huilia, ensi viikollakin pelataan kolme peliä, eikä kannata turhaan riskeerata esim. nivusia tässä vaiheessa pelaamalla väsyneenä. Tai voihan olla niin, että Rinne on niin kovassa kunnossa, että pelaa kaikki pelit.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuskin ihan kaikkia pelaisi, vaikka kunto riittäisikin. Peräkkäisinä pelipäivinä uskoisin Riksmanin saavan usein pelata toisen, loput melkein saakin Rasmus pelata, jos noin pelaa.
Eilinen oli tämän kauden huonoin peli Rinteelle, kertoo jotain kaverin tämän hetken kunnosta. Vaikka kiekot pomppivatkin hieman eteen ja ei saanut vetoja liimattua normaaliin tapaan, niin ihailtavan rauhallinen paluukiekoissa eikä ollut oikeastaan mitään pelkoa missään kohtaa. Jos tuomarit olisivat pitäneet pillit loppuun asti siellä taskussa ei Palicans olisi tehnyt yhtään maalia, nyt nuo "linjan" vastaiset jäähyt (Staffordin 2+10 oli ihan oikein kyllä) veivät Rinteeltä sen nollan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Viestini on pelkkä arvaus, mitään tietoa minulla ei ole. Riksman tarvitsee pelejä ja Rinne huilia, ensi viikollakin pelataan kolme peliä, eikä kannata turhaan riskeerata esim. nivusia tässä vaiheessa pelaamalla väsyneenä. Tai voihan olla niin, että Rinne on niin kovassa kunnossa, että pelaa kaikki pelit.

Olen ihan samaa mieltä, Rinne tarvitsee huilia välillä. Oma toiveeni vain on, että Rinne pelaisi sen lauantain pelin, ja Juuso sitten Tappara-matsin. Minulla on myös oma lehmä ojassa, olen lauantaina Nordiksella, hymiö.
 

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika paljon myös riippuu siitä mitä Juusolta voi realistisesti odottaa. Parin pelatun harjoituspelin ja muutaman nähdyn harjoitustuokion perusteella ikävä kyllä näyttää siltä, että Juuson aika taitaa vain olla ohi. Liike on edelleen hyvin vaivalloisen näköistä ja helpotkin kiekot pomppivat kuin flipperissä. Tosiasia on kuitenkin se, että Ässät ei ole niin hyvä, että se voi antaa yhtään tasoitusta maalivahdissa. Tähän mennessä Rinne on voittanut joka pelissä vastustajan maalivahdin, mutta kuinka monta pistettä Ässillä olisi tällä hetkellä, jos Ässien maalissa olisi pelannut Zabolsky, Tarkki ja Juvonen Rinteen pukiessa vastustajan paidan?

Itse ajattelisin niin, että antaa Rinteen pelata tässä alussa putkeen vähän pidemmän pätkän, koska nyt pisteet ovat vielä vähän alennusmyynnissä ja toisaalta Rinteessä ei ole ainakaan vielä nähtävissä mitään merkkejä väsymyksestä. Joka tapauksessa Rinteen on pelattava kevään pleijjareissa paljon pelejä putkeen ennen kuin pääsee nostamaan Raannan tapaan sekä runkosarjan että pleijareiden parhaan pelaajan palkintoa. No, joo ehkä ei ihan kuitenkaan, mutta sinne päin kuitenkin.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Älkää nyt liikaa polkeko Riksmania suohon! Moni tuntuu vetoavan siihen Sport -harkkamatsiin missä meni ainoan kerran harjoituskaudella kiekkoa vähän enemmän omiin. Nuohan menivät pääosin kaikki viisikon piikkiin, kiekkoa lyötiin läheltä tyhjiin pakkien koomaillessa vieressä. Ja viivalta joku pomppu kolmesta hanurista taisi olla se yksi. Juuson voi heittää ihan huoletta maaliin peliin kuin peliin, ei Ässät siihen kaadu mikäli joukkue edessä pelaa sovitusti. Ainakin kuulemani mukaan Juusoon on täysi luotto joukkueen sisällä.

Mutta Rasmus Rinne, oijoi! Nyt kun vastustaja pääsee läpiajoon niin näyttää heittävän vetelät pöksyyn, Rinne peittää maalin niin eleettömän varmasti että melko vähissä siinä on hyökkääjän ideat. Kommunikointi maaliltaan lähtiessä toimii täydellisesti ja mailapelikin kehittynyt huimasti. Hienoa seurata Rinteen tekemistä tällä hetkellä, mieletön rauhallisuus ja itsevarmuus huokuu otteista.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Hieno matsi oli taas Rinteeltä eilen! Harmi että nollapeli särkyi juuri ennen loppua.

Onhan Rinne kehittynyt huimasti viime kaudesta, nyt ei ole längeistäkään tainnut mennä yhtään vielä, sehän on yksi heikkouksista ollut.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Niinkuin täälläkin moneen kertaan sanottu, taas hieno matsi Rinteeltä. Katsoin molemmissa JYP ja Pelicans peleissä jossain kohtaa, että ihan kuin Rinne olisi murhaavalla torjuntatyöskentelyllään päässyt vastustajien pään sisään. Vastustajat ei edes itse uskonut saavansa maalia tehtyä :)

On se hienoo olla väärässä, ekan kymmenen nähdyn matsin jälkeen olin valmis laittamaan äijän kiertoon. Torjuntatyyli oli poukkuilevaa aina ylipelaamisesta "reva verkossa" tyylisiin torjuntoihin. Riparikontrolli oli huonoa ja kaukolaukauksiakin taisi upota silloin tällöin jos oikein muistan. Kuitenkin Rinne otti jo viime kauden aikana valtavia harppauksia, ja niinkuin moneen kertaan sanottu, kesän aikana on menty vielä lisää eteenpäin.

Koskas ootte viimeksi nähnyt Rinteeltä ei hyvän pelin? Ite en muista, mutta varmaan joskus helmikuussa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Koskas ootte viimeksi nähnyt Rinteeltä ei hyvän pelin? Ite en muista, mutta varmaan joskus helmikuussa.

Juu ja siis ylipäänsä en muista, milloin olisi viimeksi mennyt sellainen helpompi maali, erittäin korkealla suoritusvarmuudella Rinne poimii pelivälineen haltuunsa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Juu ja siis ylipäänsä en muista, milloin olisi viimeksi mennyt sellainen helpompi maali, erittäin korkealla suoritusvarmuudella Rinne poimii pelivälineen haltuunsa.

On se vaan helvatan hienoa, kun on tommonen äijä maalilla! Rinne hyvällä viisikkopuolustuksella maustettuna antaa kehittyville pelaajille loistavan työskentelyrauhan!
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älkää nyt liikaa polkeko Riksmania suohon! Moni tuntuu vetoavan siihen Sport -harkkamatsiin missä meni ainoan kerran harjoituskaudella kiekkoa vähän enemmän omiin. Nuohan menivät pääosin kaikki viisikon piikkiin, kiekkoa lyötiin läheltä tyhjiin pakkien koomaillessa vieressä. Ja viivalta joku pomppu kolmesta hanurista taisi olla se yksi. Juuson voi heittää ihan huoletta maaliin peliin kuin peliin, ei Ässät siihen kaadu mikäli joukkue edessä pelaa sovitusti. Ainakin kuulemani mukaan Juusoon on täysi luotto joukkueen sisällä.
-

Sportia vastaan meni maaleja jotka Rinne olisi ottanut kiinni. Tutoa vastaan toinen maali oli taas taattua Juusoa. Roikkukiekko puolesta kentästä maalille, Juuso ottaa haparoiden ja jähmettyy paikalleen, Tuton poika käy iskemässä kiekon helposti reppuun.

Mä en ole nähnyt Riksmanilta valitettavasti vielä sellaisia otteita että luottoa ihan hirveästi löytyisi. Liike on turhan kankeaa, TOIVOTTAVASTI Rikspoks kuitenkin pysyy ehjänä ja löytää sitä omaa peliään. Vaikea siihen on enää uskoa mutta jos joukkue pelaa hyvin edessä niin voi Juusokin pelata hyvin.


Rinne on pelannut kyllä erinomaisella tasollla. Toistaiseksi kaikki nämä höntyilyt ja ylipelaamiset joita nähtiin viime kaudella ovat loistaneet poissaolollaan. Tällä menolla on ehdottomasti liigan top3 maalivahti. Iso maalivahti peittää hyvin, onneksi refleksitkin ovat erinomaiset ettei jää vain peittäväksi maalivahdiksi. Rosendahl on tehnyt erinomaista duunia so far.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Sportia vastaan meni maaleja jotka Rinne olisi ottanut kiinni. Tutoa vastaan toinen maali oli taas taattua Juusoa. Roikkukiekko puolesta kentästä maalille, Juuso ottaa haparoiden ja jähmettyy paikalleen, Tuton poika käy iskemässä kiekon helposti reppuun.

Nämä on aina melko turhia väitteitä "se ja se olisi ottanut kiinni", koska totuutta ei koskaan saa selville. Miksei Rinne torjunut Raumalla Toni Koiviston vetoa jos kerran jokaisen kiekon voi ottaa kiinni? Nuo Sport -pelin maalit tehtiin muutamasta metristä tyhjiin, poikittaissyötöistä ja näissä ongelma on poikkeuksetta muualla kuin maalivahdissa. Eli ennen Riksmanin ristiinnaulitsemista olisi tarve nähdä kokonaisia otteluita joiden jälkeen voi todeta ettei enää riitä mikäli näin on. Tällä hetkellä on heittää tiskiin muutama yksittäinen tilanne harjoituskaudelta mikä ei takaa vielä yhtään mitään suuntaan tai toiseen. Riksman on täysin riittävä back-uppi tällä hetkellä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Rinne pelaa tänäänkin. Olisiko huomenna sitten Juuson vuoro vai vedetäänkö tuplapeli samalla molkella? No tämän illan otteet varmaan ratkaisevat, huippupeli alle niin hyvä lähteä huomenna stadiin.....
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Rinne pelaa tänäänkin. Olisiko huomenna sitten Juuson vuoro vai vedetäänkö tuplapeli samalla molkella? No tämän illan otteet varmaan ratkaisevat, huippupeli alle niin hyvä lähteä huomenna stadiin.....

Olen ruvennut elättelemään toivetta, että Rinne vetää tänään ja huomenna, Juuson vuoro ensi viikon Sport-matsissa. Mikäs siinä, jos Rinne haluaa pelata, ei tuo Kääpiö-Metsolakaan mitään lepovuoroja juuri pidä.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Olen ruvennut elättelemään toivetta, että Rinne vetää tänään ja huomenna, Juuson vuoro ensi viikon Sport-matsissa. Mikäs siinä, jos Rinne haluaa pelata, ei tuo Kääpiö-Metsolakaan mitään lepovuoroja juuri pidä.

Samaa mieltä! Juuso sitten Sportia vastaan ja annetaan vireessä olevan (ja paremman) maalivahdin pelata. Kuulostaa muutenkin erikoiselta että kakkosmaalivahti laitettaisiin sarjakärkeä vastaan vähän niin kuin luovutusmeiningillä. Laitetaan Juuso mielummin ennakkoon helppoon peliin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
No kyllä nyt siitä lähdetään ettei peluuteta Rinnettä puhki. Juuso pelatkoon jo huomenna vaikka se onkin kaikki yllättäen kärkikamppailu. Lisäksi Sportia vastaan pelatussa harjoituspelissä Juuso oli aika huono ja Sport tietää millaisia maaleja sinne tehdään.

Siis, Juuso maaliin huomenna ja Rasse Sportia vastaan perjantaina.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
... Laitetaan Juuso mielummin ennakkoon helppoon peliin.

SaiPa muuten teki eilen noin, Bernard maalissa. Itse asiassa kaveri hörppi juuri niin kuin voisi kuvitella, mutta vastustajan heikkous takasi kuitenkin selvänumeroisen voiton.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laitetaan Juuso mielummin ennakkoon helppoon peliin.

Ja hävittäisiin ennakkoon helpompi peli mahdollisesti Juuson hörppäilyyn? Ei, kyllä se niin on, että Sportti pitää voittaa ja pisteet napsia mukaan varmasti. Rinne on tuolloin maalissa.

Tappara - Rinne
HIFK - Juuso
HPK - Rinne
Sport - Rinne
Ilves - Juuso

Näin menisin minä. Ipaa vastaan laittaisin myös Rinteen mutta kun edellisenä päivänä ollut Sportti...
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Hyvä peli jälleen Rinteeltä, ei hävitty molariin tänään. Kaksi ohjuria ja kolmannessa meidän junnut pelattiin kujalle ja takatolpalta tyhjiin. Muuten tarttui koppi varmasti. Olisiko silti huomenna Riksmanin paikka ja Rasselle huilivuoroa?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ja hävittäisiin ennakkoon helpompi peli mahdollisesti Juuson hörppäilyyn? Ei, kyllä se niin on, että Sportti pitää voittaa ja pisteet napsia mukaan varmasti. Rinne on tuolloin maalissa.

Tappara - Rinne
HIFK - Juuso
HPK - Rinne
Sport - Rinne
Ilves - Juuso

Näin menisin minä. Ipaa vastaan laittaisin myös Rinteen mutta kun edellisenä päivänä ollut Sportti...

Ok, mun mielestä Juuso voi olla maalilla huomenna, mutta miksi noin nopeasti jo Juusoa takaisin, siis Ilves-peliin. Toivon, että Rinne tekee metsolat ja ahnehtii huippuvireessä mahdollisimman paljon pelejä!

Rasse oli loistava myös tänään, vaikka hävittiin.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisiko HIFK matsissa Rinteen huilivuoro? Voisi se Riksman avata kautensa, nähdään Juusonkin kunto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös