Jack of Spades
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Pelanneeko Rasmus seuraavankin ottelun, vai annetaanko hänelle lepoa ja Juuso pelaa? Itse laittaisin Rinteen maalille kun koppi näyttää tarttuvan..
Pelanneeko Rasmus seuraavankin ottelun, vai annetaanko hänelle lepoa ja Juuso pelaa? Itse laittaisin Rinteen maalille kun koppi näyttää tarttuvan..
Kyllä Rinne veti moraalisen nollapelin tänään. Ilahduttavaa nähdä että paketti pysyy noin hyvin kasassa.
Eli jos TF:n viesti piti paikkansa, niin Rasse pelaa pe ja Juuso la...
Viestini on pelkkä arvaus, mitään tietoa minulla ei ole. Riksman tarvitsee pelejä ja Rinne huilia, ensi viikollakin pelataan kolme peliä, eikä kannata turhaan riskeerata esim. nivusia tässä vaiheessa pelaamalla väsyneenä. Tai voihan olla niin, että Rinne on niin kovassa kunnossa, että pelaa kaikki pelit.
...
Koskas ootte viimeksi nähnyt Rinteeltä ei hyvän pelin? Ite en muista, mutta varmaan joskus helmikuussa.
Juu ja siis ylipäänsä en muista, milloin olisi viimeksi mennyt sellainen helpompi maali, erittäin korkealla suoritusvarmuudella Rinne poimii pelivälineen haltuunsa.
Älkää nyt liikaa polkeko Riksmania suohon! Moni tuntuu vetoavan siihen Sport -harkkamatsiin missä meni ainoan kerran harjoituskaudella kiekkoa vähän enemmän omiin. Nuohan menivät pääosin kaikki viisikon piikkiin, kiekkoa lyötiin läheltä tyhjiin pakkien koomaillessa vieressä. Ja viivalta joku pomppu kolmesta hanurista taisi olla se yksi. Juuson voi heittää ihan huoletta maaliin peliin kuin peliin, ei Ässät siihen kaadu mikäli joukkue edessä pelaa sovitusti. Ainakin kuulemani mukaan Juusoon on täysi luotto joukkueen sisällä.
-
Sportia vastaan meni maaleja jotka Rinne olisi ottanut kiinni. Tutoa vastaan toinen maali oli taas taattua Juusoa. Roikkukiekko puolesta kentästä maalille, Juuso ottaa haparoiden ja jähmettyy paikalleen, Tuton poika käy iskemässä kiekon helposti reppuun.
Rinne pelaa tänäänkin. Olisiko huomenna sitten Juuson vuoro vai vedetäänkö tuplapeli samalla molkella? No tämän illan otteet varmaan ratkaisevat, huippupeli alle niin hyvä lähteä huomenna stadiin.....
Olen ruvennut elättelemään toivetta, että Rinne vetää tänään ja huomenna, Juuson vuoro ensi viikon Sport-matsissa. Mikäs siinä, jos Rinne haluaa pelata, ei tuo Kääpiö-Metsolakaan mitään lepovuoroja juuri pidä.
... Laitetaan Juuso mielummin ennakkoon helppoon peliin.
Laitetaan Juuso mielummin ennakkoon helppoon peliin.
Ja hävittäisiin ennakkoon helpompi peli mahdollisesti Juuson hörppäilyyn? Ei, kyllä se niin on, että Sportti pitää voittaa ja pisteet napsia mukaan varmasti. Rinne on tuolloin maalissa.
Tappara - Rinne
HIFK - Juuso
HPK - Rinne
Sport - Rinne
Ilves - Juuso
Näin menisin minä. Ipaa vastaan laittaisin myös Rinteen mutta kun edellisenä päivänä ollut Sportti...