Toisaalta ei tarvi kun katsella paria Faceen postitetaan mv-lehtimiestä niin huomaa, että jotkut ihmiset ei pidä toisin ajattelevia edes ihmisinä. Ihmisjätteistä puhutaanHiljaiseksi vetää tällaiset uutiset. Ei voi ymmärtää ihmisen pahuutta.
Toisaalta ei tarvi kun katsella paria Faceen postitetaan mv-lehtimiestä niin huomaa, että jotkut ihmiset ei pidä toisin ajattelevia edes ihmisinä. Ihmisjätteistä puhutaanHiljaiseksi vetää tällaiset uutiset. Ei voi ymmärtää ihmisen pahuutta.
Mistä tämän fb-kirjoituksen löytää?
Nyt on kerrottu, että hyökkäyksiä ollut seitsemässä eri paikassa.
-Stade de France
-Ravintola
-Ostoskeskus
-Konserttisali
-?????
-?????
-?????
Vaiko vaan rikkinäinen puhelin?
Mistä tämän fb-kirjoituksen löytää?
Olen kuullut raporteista joissa turvapaikanhakijoilta on löytynyt lentokoneen osia repuista. Nämä Boeingit oli tarkoitus koota kohdemaassa ja lentää päin merkittäviä rakennuksia. En tiedä kuinka todenmukaisia nämä raportit ovat mutta kunhan nyt mainitsin. Aseita saa maasta kuin maasta kunhan on riittävästi rahaa ja hyvät kontaktit. Ei niitä tarvitse repussa tuoda toiselta puolelta maapalloa.
Jossain vaiheessa ainakin IS/IL kartassa vilahti joku kahvilakin ja eikös siellä metroasemalla ollu myös jotain?
Näin väitän. Tervetuloa eurooppaan.Meinaat että tälläisessä tilanteessa välitettäisiin siitä saako muukalaislegioona toimia vai ei.
Meinaat että tälläisessä tilanteessa välitettäisiin siitä saako muukalaislegioona toimia vai ei. Jos sitä on mahdollisuus käyttää ja se säästää ihmishenkiä niin varmasti käytetään. Katsellaan sitten jälkikäteen oliko lupaa vai ei.
Ei sentään koko Euroopan laajuinen isku, mutta merkittävä silti. Vaikka sitä piti aina mahdollisena, niin silti ahdistaa kun se muuttuu kauhukuvista todellisuudeksi.
samaa mietin että tuskinpa enään kirjoittelee.Ja tämä FBseen kirjoitellut kaveri on nyt ollut reilun tunnin hiljaa. Niin....
Mä nyt vaan vastasin tuohon yhteen kommenttiin ja tosiaan uskoisin että GIGN varmaan pystyy toimimaan tilanteessa myöskin. Mutta kun kukaan ei tiedä mikä on tilanne juuri nyt niin eiköhän kaikki mahdolliset joukot ole hälytysvalmiudessa.Minkä helvetin takia tässä pitäisi muukalaislegioonaan turvautua? Mikähän sitten mahtaisi olla GIGN:n tehtävä jos tuonne muukalaislegioonaa aletaan lähettämään..
Ymmärrän kyllä mitä haet takaa, mutta tuskin tuossa tilanteessa tulee mieleen päivitellä koko ajan Facea. Toki ei mitään hajua, minkälainen todellinen tilanne siellä on, mutta itse ainakin tuossa tilanteessa yrittäisin piilotella/esittää kuollutta.Ja tämä FBseen kirjoitellut kaveri on nyt ollut reilun tunnin hiljaa. Niin....
Mä nyt vaan vastasin tuohon yhteen kommenttiin ja tosiaan uskoisin että GIGN varmaan pystyy toimimaan tilanteessa myöskin. Mutta kun kukaan ei tiedä mikä on tilanne juuri nyt niin eiköhän kaikki mahdolliset joukot ole hälytysvalmiudessa.
Saavatpa pukuherrat taas kokoustaa ja uhreja muistellaan kynttilakulkueella ja kaikkia halaillaan. Ja se on siina.