Ramzi pelasi joissakin peleissä ihan hyvää perusliigatasoista kiekkoa, eli samanlaista peliä kuin kuka tahansa hommansa hoitava neloskentän perusduunari. Hyvin usein oli kuitenkin se hyökkäyksen heikoin lenkki - tosin kuten todettu, on se Allukin on ollut ihan kuutamolla välillä. Yhden loistavan pelin Abid pelasi. Paitsi että tuli niitä tehoja, niin pelissä oli tekemisen meininkiä. Ja vierellä ei ollut Perrin. Ylivoima-aikaa ja ylivoimalla hyviä paikkoja Abid on ihan kohtuudella saanut, mutta maaleja ei tullut. Se ei ole itseäni ärsyttänyt, vaan enemmänkin se, että hyvät hyökkäykset päättyi luvattoman usein Abidin paitsi löysään, niin myös huolimattomaan kiekkopeliin. Antoi parikolme oivaltavaa syöttöä syksyn aikana, mutta sillä ei kyllä kuitata noita heikkouksia. Tuota Virtasen ja Abidin parisuhdetta on vaikea lähteä kommentoimaan. Vaikuttiko tuo neloskentän paikka niin paljon, että kaikki meni päin persettä vaikka vastuuta on tullut yli 15 min per peli? Nenosta se ei ole haitannut. Itse näen taustalla kaksi asiaa: 1) Tuppurainen tuli takaisin Perrinin tutkapariksi, vähän kuin Abidin paikalle, sekä 2) playoffsit keväällä meni aivan vituiksi. Tietenkin jos kaiken takana on henkilökemiat, niin silloinhan sitä voi syyttää Virtasta. Se on kuitenkin sellaista, mistä minä en tiedä mitään ja minkä pohjalta minä en omaa arviota Abidin otteista ole tehnyt. Fanitin Abidin otteita viime vuonna (maaleilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, ihan muista syistä), mutta nyt mieli on muuttunut ja täytyy vain sanoa, että thank you & goodbye.