KATJA kertoo osallistuneensa Rammsteinin keikalle noin 50 kertaa ja jatkobileisiin yhdeksän kertaa. Katja on toimittanut HS:lle tapahtumista ja esimerkiksi pääsylipuistaan ottamiaan kuvia.
Hän kertoo osallistuneensa jatkobileisiin viimeksi vuonna 2019 Rammsteinin Tampereen-keikan jälkeen.
Hänen mukaansa kaikkien henkilöllisyys ja ikä tarkistettiin jatkobileisiin saapuessa. Kun ”bändin tyypit” saapuivat paikalle, sai ottaa ”vähän valokuvia”. Huone oli täynnä viinaa, jota sai juoda niin paljon kuin halusi, Katja kertoo.
Myöhemmin bileet ovat Katjan mukaan muuttuneet niin, että juomaa tarjoilee paikalla oleva baarimikko. Alkoholijuomien lisäksi tarjolla on myös limua.
Bileissä on paikalla järjestyksenvalvojia ja assistentteja, jotka pitävät Katjan mukaan huolen siitä, ettei kukaan ”kännää jumalattomasti” eikä ota ”jumalattomia määriä kuvia”. Tarvittaessa he myös ohjaavat liian päihtyneet henkilöt pois bileistä.
KATJAN kertoman mukaan jatkobileissä on viinaa ja paljon nuoria naisia.
”Olen nähnyt sen menon. Bändin pojat nauttivat nuorista tytöistä, heidän huomiostaan ja heidän seurastaan.”
Siihen, onko bileissä tai niiden ympärillä harrastettu seksiä, Katjalla on selkeä vastaus.
”Todellakin on. Olen ihan satavarma, että seksiä on, mutta olen myös varma siitä, että se on täysin vapaaehtoista”, hän sanoo.
”Kaikki ovat aikuisia ihmisiä ja tekevät omat päätöksensä.”
Huone oli täynnä viinaa, jota sai juoda niin paljon kuin halusi, Katja kertoo.
JOSKUS laulaja
Till Lindemannilla on Katjan mukaan bileissä oma ”lounge”, jonne pääsee vain kutsusta ja joka on aina näkösuojassa.
Katja on saanut kutsun loungeen aikoinaan Tallinnassa. Loungessa oli Katjan lisäksi hänen ystävänsä ja pari muuta naista.
”Joimme ja ihan vaan juttelimme kaikkea. Meillä oli hyvä meininki, pelleilimme, otimme hauskoja kuvia ja Till soitti musiikkia omasta puhelimestaan.”