Aivan käsittämätön keikka. Spektaakkeli. Visuaalinen orgasmi. Täydellistä aivonaimista.
Loput saatte itse katsoa huomenna (tänään).
Mentiin sisälle (kentälle) Laukonsillan puoleisesta päästä, siinä vähän yli 19. Hitto, kävelemällä suoraan turvatarkastukseen. Koskikeskuksen puolella oli 30 m jono. Olin itse takaa katsottuna vasemman puoleisesta kajarikaapista (lähinnä lavaa) n. 15-20 metrin päässä ja siinä oli tulpat tarpeen. Äänenpaine tuntui rinnassa ja lieskojen lämmöt tuntuivat. Suosittelen jos fyysiset rajoitteet eivät estä.
@Flyingbird Ei ollut kiintiöleimoja. 20-25 metriä eturivistä oli paineentasaaja, pitkä pätkä metalliaitaa. Sivut olivat auki.
Hain itse kaljan heti sisälle tultuani, eikä tarvinnut hakea lisää eikä käydä kusella. Nautin keikasta, vaikka hieman ohjeiden vastaisesti otin kuvaa keikasta.
Mutta tiedän, että noita kuvia ja videoita tulen katsomaan uudelleen varmasti.
Hyvin toimi ainakin itseni kohdalla järjestelyt. Keikan loputtua, vartissa ulkona kulmassa olevista rappusista. Suosittelen käyttämääh Pyhäjärven puoleisia rappusia, vetivät hyvin kun kaikki yrittivät päästä Koskikeskuksen puolen rappusista sekä stadionin tunnelista ulos.
Ei valitettavaa, vain kehuttavaa. Edelleen ihmettelen ihmisiä jotka vetävät pään täyteen eivätkä välttämättä muista keikasta mitään. Ainakin se sankari joka nukkui Ratinan parkkihallin suuaukon vieressä puoli seitsemän jälkeen.