Re: Hetkinen
Voisitko selventää mikä rikos on kyseessä, jos haukkuu Frank pojua sutenööriksi. Jos en aivan väärin muista, niin Frank poju on tästä rikoksesta tuomittu.
Mitä Ralliin tulee. Niin minun mielestäni koko juttu on karannut käsistä. Olisi todella hauska tietää, että mitkä ovat ne viestit joidenka takia Ralli sai lähteä. Jos katsoo pelkästään Peter Seffer ? ketjua, niin voi hyvin mielin poistaa ainakin muutaman nimimerkin.
Viestin lähetti Birkku
Ensin porukka kypsyy Rallin kirjoituksiin totaalisesti ja kehoittaa jätkää siirtymään muualle pitämään vaikka omaa keskustelupalsaa ja kun kyseinen heppu poistetaan rupeaa porukoilla olemaan ikävä miestä. En ymmärrä. Okei monet kokevat Rallin poistamisen sananvapauden rajoittamisena. Itse en asiaa näe ihan tuolla tavoin. Ralli sai lopuksi kirjoittaa jäähyväisviestin, joka sekin oli pelkkää provosointia. Jätkä yrittää tehdä itsestään marttyyrin, ette kai te hyvät ihmiset noin halpaan mene. En usko, että moderaattorit kehtaa valehdella Rallin rikkoneen lakia, mikäli hän sitä on rikkonut. Itselläni on sitäpaitsi sellainen käsitys, että julkisesti sutenööriksi haukkuminen on rikos ja mikäli ei tällaisen rikoksen jälkeen ylpeys ei anna periksi tekoaan anteeksi pyytää, on raukkamaista kirjoittaa tuon jäähyväiskirjeen kaltaista itkuvirttä. Ei todellakaan tule ikävä Rallia.
Voisitko selventää mikä rikos on kyseessä, jos haukkuu Frank pojua sutenööriksi. Jos en aivan väärin muista, niin Frank poju on tästä rikoksesta tuomittu.
Mitä Ralliin tulee. Niin minun mielestäni koko juttu on karannut käsistä. Olisi todella hauska tietää, että mitkä ovat ne viestit joidenka takia Ralli sai lähteä. Jos katsoo pelkästään Peter Seffer ? ketjua, niin voi hyvin mielin poistaa ainakin muutaman nimimerkin.