On mielenkiintoinen tuo kuskipaletti ja mielenkiintoisinta melkein on se miten Toyotan tulo pyöräyttää kakkosluokan palettia. Sami Pajarin voisi kuvitella olevan Toyotan varasuunnitelma tulevaisuudelle jos Rovanperä vuoden tai kahden päästä päätyisi lopettamaan tai lähtemään. Eli veikkaan olevan ammattikuski Toyotan tiimissä ensi vuonna kakkosluokassa, mutta päässee testeissä kokeilemaan ykkösluokan kilpuria. Kuka tai ketkä on sitten muut kakkosluokan kuskit? Joku nuori japsi sinne mukaan ja lisäksi joku kovempi valmis sälli. Rossel voisi tulla kuvaan, samoin Mikkelsen. Solbergiin tai Lindholmiin en usko. Mikkelsen voisi olla saatavilla jos hänelle pystytään antamaan lisäksi näytönpaikka ykköstiimin autolla.
Nyt kun Breen on valitettavasti poissa, on Suninen noussut vahvimmaksi ehdokkaaksi Hyundain ykköstiimiin. Sordon aika alkaa olla ohi, mutta saattaa edelleen ajaa hitaampia ralleja, koska on erittäin varma 4-6 sijojen kuski. Sordolle voisi kuvitella myös ihan ajouran jälkeistä työtä rallin parissa nimenomaan talleissa. Ja veikkaan, että voi olla jopa kilpailtu työntekijä. Lindholmilla en usko olevan palaa valitettavasti ykkösluokkaan. Ei ole riittävän nopea eikä luotettava, ainakaan vielä.
Entä mitä tekee Solberg? Olisi mielenkiintoista nähdä M-Sportilla. Tuntuu, että alkaa pikkuhiljaa latu riittämään. Toyotalle en usko päätyvän ja Hyundailla ei luottoa löydy kyllä.
Ai että, on mielenkiintoista seurattavaa!