Siitähän se pitkälti on kiinni kuinka paljon Jouhki on taustajoukkoineen valmis laittamaan rahaa kiinni enää Suniseen. Jotenkin olin aistivinani Jouhkin haastattelusta aiemmin, että jotain virityksiä on johonkin suuntaan.
Tässä alkaa olla myös kysymyksessä kuinka paljon Jouhki katsoo että Teemuun kannattaa enää panostaa. Tallipaikat ensi vuodelle taitavat olla jo mennyttä kamaa, sillä Lapilla lienee etulyöntiasemaa siihen ainoaan oljenkorteen, eli Toyota-pestiin. Ja kun tallipaikat eivät valitettavasti lisäänny lähitulevaisuudessa kun "hybridiaikakausi" ei houkutellutkaan yhtään uutta autonvalmistajaa mukaan leikkiin ja esimerkiksi Hyundailla on oman "junnuohjelmansa" kautta Solbergiä ja Huttusta odottamassa näytön paikkaa, Malcolm-setä luultavasti käyttää kolmosautossaan kuskia joka tuo MSportille paljon rahaa(vaikka Ford osallistuisikin taloudellisesti vahvemmin leikkiin) ja Toyotalla on vielä Katsuta omassa talossa odottamassa omaa vuoroaan.
Nähtävästi tämä "ero" Fordin kanssa tehtiin pakkoraossa, Jyväskylään ei ilmeisesti ollut tulossa oikein kunnon mahdollisuutta(joko WRC-autolla taas ilman testiä, tai sitten Suniselle oltiin antamassa taas "vain" WRC2-autoa) ja kun ilmoittautuminen taitaa loppua tämän vuorokauden vaihtuessa, oli joku peliliike tehtävä. Tosin, jos Lappi ajaa yhtä Toyotaa, niin on hankala nähdä mitä Suninen sitten voi ajaa, Toyotalla ei välttämättä riitä logistiikka 6:n auton ajattamiseen enkä usko Hyundain olevan kiinnostunut Sunisesta.