Muutama päivä tuli taas vietettyä rallin parissa, Neste ralli olikin jo 15 kisa tänä vuonna itselle missä on tullut oltua katsomassa. Perjantaina tuli aloitettua Halisesta, sellaisesta aukko vasurista, jossa ei kummoisia tilanteita ollut. Sieltä sitten Horkan alkupäähän, niin sanottuun "Pykälistön" paikkaan. Paikassa oli monia roikkuja ja liippejä. Paikan ainoan kaadon esitti uninen katsoja, joka nukahtaessan kaatui retkijakkaransa päältä pusikkoon.
Lauantaina tuli oltua koko päivä Ouninpohjassa, pari kilometriä ennen keltaisen talon hyppyä olleessa erittäin nopeassa hakkuu vasurissa. Kilpailun kärki tuli todella näyttävästi ja muutenkin paikka vaikutti lupaavalta aina siihen asti kunnes pätkä meni siirtymäksi. Siirtymän aikana tuli sitten nähtyä kyllä niin käsittämätön suoritus kuin voi vaan olla. Suurin osa kilpailijoista oli jo kerennyt ajaa pätkän läpi, kunnes paikalle tuli Nro 111 kisa vauhtia ja rullasi sitten autonsa 7 kertaa katon kautta ympäri. Vuosien varrella on tullut nähtyä kyllä kaikenlaisia kaatoja ja ulosajoja, mutta ei kyllä vastaanvanlaista suoritusta. Kartturilla ei ollut edes kyparää päässä, kun sitä ei siirtymällä tarvitse käyttää, onneksi kehenkään ei kuitenkaan sattunut. Ilmeisesti kilpailija pari tarkasti nuottejaan siirtymän aikana, kuten kaikki muutkin. Heillä oli käytössään nopeusnuotit ja tuohon paikkaan nuotti oli "110" mutta väärinymmärryksen takia kuljettaja kuuli "130" ja senpä takia vauhtia oli napsun verran liikaa. Kuljettaja selvisi kyllä todella pienillä sanktioilla tuosta tempauksesta, kun hän sai vain 1000€ sakot ja 2 minuutin aikarangaistuksen seuraavan kisaan. Itse olisin ottanut lisenssin pois kuljettajalta joksikin aikaa. Itse kilpailussa tuossa paikassa ei toisella kierroksella ollut mitään kummoisia tapahtumia.
Sunnuntaina tuli oltua ensinmäinen kierros Oittilassa vanhassa "Vatasen" paikassa, kyseisessä paikassa oli yksi peltoon veto. Aikataulullisista syistä johtuen toinen kierros piti jättää väliin ja niinpä Tidemanin ulosajo jäi näkemättä.
Seuraavan viikonloppuna vuorossa on sitten Lahden Em-historic ja vajaan kahden viikon päästä Kiteen junnu cuppi. Ei tarvitse paljon miettiä suunnitelmia tuleville viikonlopuille kun jokainen lauantai menee penkalla.
Lauantaina tuli oltua koko päivä Ouninpohjassa, pari kilometriä ennen keltaisen talon hyppyä olleessa erittäin nopeassa hakkuu vasurissa. Kilpailun kärki tuli todella näyttävästi ja muutenkin paikka vaikutti lupaavalta aina siihen asti kunnes pätkä meni siirtymäksi. Siirtymän aikana tuli sitten nähtyä kyllä niin käsittämätön suoritus kuin voi vaan olla. Suurin osa kilpailijoista oli jo kerennyt ajaa pätkän läpi, kunnes paikalle tuli Nro 111 kisa vauhtia ja rullasi sitten autonsa 7 kertaa katon kautta ympäri. Vuosien varrella on tullut nähtyä kyllä kaikenlaisia kaatoja ja ulosajoja, mutta ei kyllä vastaanvanlaista suoritusta. Kartturilla ei ollut edes kyparää päässä, kun sitä ei siirtymällä tarvitse käyttää, onneksi kehenkään ei kuitenkaan sattunut. Ilmeisesti kilpailija pari tarkasti nuottejaan siirtymän aikana, kuten kaikki muutkin. Heillä oli käytössään nopeusnuotit ja tuohon paikkaan nuotti oli "110" mutta väärinymmärryksen takia kuljettaja kuuli "130" ja senpä takia vauhtia oli napsun verran liikaa. Kuljettaja selvisi kyllä todella pienillä sanktioilla tuosta tempauksesta, kun hän sai vain 1000€ sakot ja 2 minuutin aikarangaistuksen seuraavan kisaan. Itse olisin ottanut lisenssin pois kuljettajalta joksikin aikaa. Itse kilpailussa tuossa paikassa ei toisella kierroksella ollut mitään kummoisia tapahtumia.
Sunnuntaina tuli oltua ensinmäinen kierros Oittilassa vanhassa "Vatasen" paikassa, kyseisessä paikassa oli yksi peltoon veto. Aikataulullisista syistä johtuen toinen kierros piti jättää väliin ja niinpä Tidemanin ulosajo jäi näkemättä.
Seuraavan viikonloppuna vuorossa on sitten Lahden Em-historic ja vajaan kahden viikon päästä Kiteen junnu cuppi. Ei tarvitse paljon miettiä suunnitelmia tuleville viikonlopuille kun jokainen lauantai menee penkalla.