Ralliketju

  • 1 676 446
  • 13 385

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ei tuota uutta pistelaskujärjestelmää muuten ymmärrä, kuin että se on tehty sillä ajatuksella, ettei osan kautta ajavat voi voittaa mestaruutta.

Kallekin tullee lähtemään jokaiseen ajamaansa kisaan hyvältä lähtöpaikalta. Onhan se varmistettava, ettei KR69 voi voittaa mestaruutta.

Se vasta tyhmältä näyttäisi, jos kesken kautta huomattaisiin tilanteen "luisuvan" Kallen taskuun ja sitten tulisi joku äkillinen sääntömuutos.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Melko kokematon latvialaiskuljettaja Martins Sesks osallistuu Puolan ja Latvian MM-ralleihin M-Sportin Rally1-autolla, mutta erikoisuutena on, että tuossa autossa ei ole ollenkaan hybridiyksikköä.

Sen verran korjaan, että ilman hybridiyksikköä menee ainoastaan Puolan ralli. Kotirallissaan Latviassa on sitten käytössä täysverinen Puma.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Dino

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Kartturin kuolema on varmaan pahimpia juttuja, mitä rallikuljettajan uralle voi sattua. Mutta voikohan mikään olla enää pahempaa kuin se, että kuollut kartturi on oma puoliso ja lasten äiti.


Ikävän paljon on nyt viimeisen vuoden-parin aikana sattunut näitä kartturien (ja myös kuljettajien) kuolemaan johtaneita onnettomuuksia.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Ogier ei ole hirveän ihastunut uuteen systeemiin:
– Meillä on Ranskassa L’École des fans -ohjelma. Se on lapsille. Pisteitä annetaan kaikille – niin kuin että annetaan kaikille kymmenen pistettä, koska heidät halutaan tehdä onnellisiksi. Tämä on periaatteessa tapahtunut nyt rallin MM-sarjassa, kahdeksankertainen maailmanmestari Ogier jyrähteli.

 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Melko kokematon latvialaiskuljettaja Martins Sesks osallistuu Puolan ja Latvian MM-ralleihin M-Sportin Rally1-autolla, mutta erikoisuutena on, että tuossa autossa ei ole ollenkaan hybridiyksikköä.


Onkohan tuossa tarkoitus testata jo uusia sääntöjä vai onkohan vain joku säästötoiminpide?
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onkohan tuossa tarkoitus testata jo uusia sääntöjä vai onkohan vain joku säästötoiminpide?
Luulen että testaavat ensi kauden säätöehdotuksia varten miten toimii ilman hybridiä. Sekin viittaa siihen että Promoottori on mukana tukemassa tätä testi kisaa...
 

Binisteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Minnesota Wild, Real Madrid C.F., LA Lakers
Oli kyllä mukava uutinen tuo Sesksin saapuminen pääluokkaan pariksi kisaksi. On oikeasti ollut todella hyvä ERC:n puolella, joten hienoa että pääsee nyt kokeilemaan ykkösluokan autoa. Latvia saa kuskinsa ja Ford voi testailla kaavailtua tulevaa autoa hieman, että miten ilman hybridiä tuo vehje kulkee.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Dino

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Menisiköhän tuo vielä tuohon että loppukauden kisoissa kiertäisi Toyotalla ja Hyundailla neloskuski testaamassa ensikauden autoa. Jos siis nuo ensikauden säännöt tuossa lyödään lukkoon. Saattaisi myös tuoda mahdollisuuden tuoda Lindholmia ja Pajaria sisään.
 
Viimeksi muokattu:

Binisteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Minnesota Wild, Real Madrid C.F., LA Lakers
Menisiköhän tuo vielä tuohon että loppukauden kisoissa kiertäisi Toyotalla ja Hyundailla neloskuksi testaamassa ensikauden autoa. Jos siis nuo ensikauden säännöt tuossa lyödään lukkoon. Saattaisi myös tuoda mahdollisuuden tuoda Lindholmia ja Pajaria sisään.
Ei haittaisi oikeasti yhtään, jos vaikka ukkoja kiertäisi ilman hybridiä kakkosluokan puolelta kisoissa mukana. Voisi oikeasti olla tosi mielenkiintoista.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei haittaisi oikeasti yhtään, jos vaikka ukkoja kiertäisi ilman hybridiä kakkosluokan puolelta kisoissa mukana. Voisi oikeasti olla tosi mielenkiintoista.

Joo no katsotaan nyt edes miten nämä säännöt menee lopulta ja miten tämä kokeilu onnistuu. Omat kuviot kyllä siinäkin että Mikkelsen ollut kyllä sysi hidas ja varmaan mietitty että pitäisikö sittenkin palata Suniseen tai kokeilla Lindholmia neljännessä autossa. Ilman Hybridiä ajattaminen myös olisi hieman halvempaa rakentaa se neljäs auto.

Toyotalla luulisi että Pajarille olisi jotain suunnitelmia tulevaisuudelle, voisiko ehkä pari rallia ajaa rally1 autolla esim. Suomi saattaisi olla tämmöinen jossa olisi turvallista kokeilla vauhtia. Malttia tietenkin uran etenemisessä, mutta testaamisen määrä kun on niin vähäistä niin ei varmaan haittaisi jo vähän etukäteen tutustua kalustoon.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Pajarista veikkaisin, että tämä kausi keskitytään kokonaan wrc2:siin. Ensi kaudella voisi sitten olla kisoja Toyotalla pääluokassa. Edellyttäen että menestystä kakkosluokassa tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös