Jostain olin lukevani jotta jokainen joukkue valitsi kisojen alussa kaksi ns.pelaavaa maalivahtia ja kolmas on ainoastaan loukkaantumisten varalla.Kukas Suomella on tänään maalissa? Itse toivoisin Ullbergia maalinsuulle, mutta eiköhän Raipe valitse mainiosti pelanneen Aittokallion. Tärkeä Tsekki-peli tosin on heti huomenna, tuskin Aittokallio pelaa kuitenkaan molempia pelejä.
Mistähän pystyy muuten seuraamaan kisojen pistepörssiä? Allkaa Huberdeaut ja muut jo kohta karata Granlundilta jos ei pistetahti muutu.
Mikäs Riikolan on? Saattaa myöhemmin tulla suuria ongelmia, jos joudutaan lopputurnaus vetämään viidellä pakilla+Kuronen stunttaamassa.
Voiko olla ärsyttävämpää kuin tuo Donskoin mailan hakkaaminen jäähän. Palaa hihat niin pahasti, kun samantien kiekosta luovuttuaan alkaa hirveä hakkaaminen ja ei lopu ennen kuin kiekko on takaisin lavassa. Tietysti se on joskus hyvä tapa ilmottaa missä on, tilanteen mukaan, mutta kyllä se puhe nyt vaan toimii paremmin. Erityisesti tuo häiritsee kun tuon vielä kuulee, SM-liigassa tuskin kuulisi. Harrastaako muuten samaa Kärpissäkin?
Saman panin minäkin merkille. En tiedä hakkasiko Kanada ja USA-peleissä, mutta tänään kyllä naputus kuului kokoajan, kun jollain muulla oli kiekko. Muutenkin vähän vaisumpi peli Donskoilla tänään.
Voiko olla ärsyttävämpää kuin tuo Donskoin mailan hakkaaminen jäähän. Palaa hihat niin pahasti, kun samantien kiekosta luovuttuaan alkaa hirveä hakkaaminen ja ei lopu ennen kuin kiekko on takaisin lavassa. Tietysti se on joskus hyvä tapa ilmottaa missä on, tilanteen mukaan, mutta kyllä se puhe nyt vaan toimii paremmin. Erityisesti tuo häiritsee kun tuon vielä kuulee, SM-liigassa tuskin kuulisi. Harrastaako muuten samaa Kärpissäkin?
Kyllä se hakkaa joka pelissä. Eikä hakkaa edes sen takia, että haluaisi koko ajan kiekkoa, vaan ilmoittaa sillä olinpaikkansa. Ärsyttävää kyllä, mutta tuskin se kanssapelaajia ärsyttää, kun sitä on tehnyt iät ja ajat. Kärpissäkin sama homma.
Itse en kestäisi moista naputtamista, mutta enpä jääkiekkoa ammatikseni pelaakaan.
Se mitään mautonta ole. Maalintekijä haluaa tehdä maaleja, oli tilanne mikä tahansa. Tärkeää Suomen kannalta jotta Pulkkinenkin alkoi osumaan.Aika mautonta hommaa Pulkkiselta pelin lopussa kalastaa vain itselle lisää maaleja, kun vastustaja oli jo tyrmätty muiden kaverien osumilla. Varsinkin viimeinen, kun vetää käytännössä summerin soidessa ja itse näyttää ensimmäisenä, että puhelimeen, puhelimeen, MÄ haluan viidennen maalin.
Henkistä kasvuvaraa on.
Aika mautonta hommaa Pulkkiselta pelin lopussa kalastaa vain itselle lisää maaleja, kun vastustaja oli jo tyrmätty muiden kaverien osumilla. Varsinkin viimeinen, kun vetää käytännössä summerin soidessa ja itse näyttää ensimmäisenä, että puhelimeen, puhelimeen, MÄ haluan viidennen maalin.
Henkistä kasvuvaraa on.
Kyllähän tossa jääkiekon kuuluisaa koodistoa rikottiin vähän samaan malliin kuin Gustafsson kuuluisalla aikalisällään.
On siinä silti eroa, onko se maalintekemiseen vaadittava itseluottamus itsellä vai pitääkö tilaisuuden tullen yrittää väkisin kaikilla keinoilla saada oma tilasto mahdollisimman imartelevaksi. Enemmän tuo mielestäni kertoo, että Pulkkisella on paniikkia lähentelevä hätä saada niitä maaleja tauluun, ettei tulisi haukkuja. "Viis maalii hei!"
Kyllähän tossa jääkiekon kuuluisaa koodistoa rikottiin vähän samaan malliin kuin Gustafsson kuuluisalla aikalisällään.
Ei mutta, se ei ollut KOODISTON mukaista pyytää tarkastusta loppuhetken maaliin.
Jo nyt vittu on kumma jos ei vikoilla sekunneillakaan saa laukoa maalia kohti ilman, että arvostellaan ja haukutaan. Henkistä kasvua tuon perusteella? Vitut sanon minä. Veto kuitenkin lähti sinisen jälkeen ja kiekko meni kaiken lisäksi maaliin -> väärin tehty?? Maalihan jäi kiinni jostain 0.5 sekunnista, eli ei se vetokaan lähtenyt summerin soinnin jälkeen, tai ei ainakaan räikeästi.
Pulkkisen viidennessä ei ollut kyse voittamisesta tai häviämisestä. Niissä tapauksissa on ymmärrettävää, että käytetään pikkusikaakin, mutta kyllä tässä tapauksessa peli oli selvä.
Laajemman ajatuksen saa siitä, että jos henkilökohtainen maalitilasto on noin räikeästi pelaajan mielessä, niin se saattaa olla joukkuepelistä pois. Lisäksi pelaaja saattaa pelata kuin jotain juhlapistettä metsästäen, mikä usein johtaa vain pisteettömään putkeen. Ehkä tämä liiallinen maalinälkä juuri jumittaa Pulkkista eikä hänestä toistaiseksi ole ollut niissä kovimmissa paikoissa ratkaisijaksi. Vaikka nyt saattoi sekin aueta. Aika näyttää.