Raimo Summanen HIFK:n päävalmentajana

  • 1 378 432
  • 3 266

Faga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lämsähän näytti siellä penkin takana ihan siltä, että oli paskat housussa, katse suoraan eteen ettei vaan tulisi katsekontaktia Summasen kanssa, ei itse katsojana tiennyt milloin tissiposki purskahtaa itkuun...

Katsopa uudestaan, sillä katsoi muutaman kerran Ramia. Summanen puolestaan ei koko tilaisuuden aikana kertaakaan katsonut oikealle Lämsän suuntaan, pikemminkin toljotti viistoon seinään kuin puhuttelussa oleva tarkkispoika. Ei mulla muuta.
 
Lämsähän näytti siellä penkin takana ihan siltä, että oli paskat housussa, katse suoraan eteen ettei vaan tulisi katsekontaktia Summasen kanssa, ei itse katsojana tiennyt milloin tissiposki purskahtaa itkuun...

Lämsä on kieltämättä vetänyt aika tyylikkäästi, pysyy ihan viileänä niin saa Summasen höyryämiset näyttämään hivenen koomiselta ja epäuskottavalta. Kentällä sitten vienyt aika 100-0 HIFKiä tänä vuonna ja antanut muiden kaakattaa sen ulkopuolella.

Keittiöpsykologina sanoisin että Kekäläinen saanut istutettua Lämsään saman itseluottamuksen mikä itsellään on.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Narreja tulee ovista ja ikkunoista kitisemään. Raimo Summanen on todellakin päässyt narrien ihonalle.

Mikä tärkeintä, Summanen tekee itsestään narria ja Lämsää ei voisi vähempää kiinnostaa. Lämsä on päässyt Summasen ihon alle.
 

20 steps

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Katsoppa sitä ketjua vähän sieltä alkupäästä, varsinkin siitä syyskuun alusta alkaen, niin huomaat teikäläisiä sieltä löytyvän vaikka kuinka paljon.

Hyvin sä vedät.

Että ihan tosiaan samanlaisia tapahtumia nää
- "Nyt menee Ville. Muse jää, Muse jää, Muse jää. Tapa se. Tapa se kusipää"
- "Jumalauta saat pataan vielä. Vitun pelle. Lämsä, sä oot ihan mieshuora saatana. Ota Hjallikselta poskeen vittu."

ja niiden huutojen kentällä tapahtuneet seuraukset...

No niin varmaan sitten - anteeksi yksinkertaisuuteni.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Lämsähän näytti siellä penkin takana ihan siltä, että oli paskat housussa, katse suoraan eteen ettei vaan tulisi katsekontaktia Summasen kanssa, ei itse katsojana tiennyt milloin tissiposki purskahtaa itkuun...

Kyllä, Tomi Lämsä oli varmasti housut pissasta märkänä. Samaten Valtonen pyrki piioutumaan Lämsän taakse, koska pelkäsi Raimoa aivan valtavasti. Ketterer pölli Tuohimaan kamat saadakseen jotain suojaa Raimon tulevalta hyökkäykseltä ja paskoi samalla pelon sekaisin tuntein Fränän munasuojiin.

Minä, joka siis pidän Summasessa monesta asiasta, enkä ole mikään Raato-vihajaa, toivoisin, että osa teistä IFK-faneista voisi nähdä metsän puilta. Suuri osa näkeekin asiat realistisesti ja kirjoituksissakin on järjkeä vaikka mielipide olisikin vähän enemmän suuntaan tai toiseen. On täyttä puusilmäisyyttä väittää, että Rami toisi mukanaan pelkkää hyvää ja yrittää puhua paskasta kermakakkua. Rami tuo mukanaan tiedon, taidon ja intohimon, joka on plussaa. Sitten hän tuo mukanaan sisäisen lapsensa, epäasiallisen käytöksensä ja kykynsä menettää malttinsa n. nanosekunnissa. Raimossa on aina riskinsä, tiedätte sen itsekin.

Minä en pitänyt lainkaan esim. Wessonin päänaukomisesta Kojolle ja IFK:n syyttelemisestä parin vuoden takaisen sarjan aikana. Sama homma Raadon kanssa, pitäisi turpansa kiinni riittävässä mittakaavassa ja asiat kaukalon sisäisinä. Jos kaveri on huudellut puolitoista erää vittu-pillu-muna-poskeen-saat-turpaan tyylistä settiä, niin on fokus pikkaisen väärässä paikassa. Ei näitä verrata mihinkään normaalin "mävedänsuakohta" tai "muijasonjakorasia" -tyyliseen hetken kentällä tapahtuviin kommentteihin.

Se, että joku jatkiksessa selittelee munapystyssä n. 30 viestin verran tälläisen olevan miehekestä kiekkokäytöstä, kertoo enemmän, kuin riittävästi kirjoittajasta. Kukin meistä tavallaan. Ymmärän saman illan aikana pienet tunnekuohut, ne luovat jopa fiilistä. Mutta seuraavana päivänä voisi yrittää jo vähän rauhoittua ja yrittää analysoida tapahtumia ihan järjen kanssa.

Toisekseen voin toivottaa omasta puolestani kaikki IFK-kirjoittajat Jokeri-puolelle enemmän kuin tervetulleeksi, kunhan viesteissä on jonkin verran asiasisältöäkin ja argumenttia. Provoihin vastataan yleensä provoilla ja asialliset kirjoitukset saavat aina aikaan hyvää keskutelua, tulevat ne keneltä tahansa kirjoittajalta.
 

Filosofem

Jäsen
Vaikea uskoa, että Summasen todella alatyylinen kiihkoaminen olisi jonkinlainen strategia Jokereiden pään menoksi. Sen verran kontrolloimatonta meininkiä tuo on ja on täysin selvää, kuka osapuoli tästä kärsii. Keskittyisi itse peliin ja omaan joukkueeseensa, mutta toisaalta en osaa antaa IFK:lle sympatiapisteitä siitä, että valmentaja ajaa joukkuettaan tuuliajolle aina, kun Jokerit tulee puheeksi. Saati jos IFK kohtaisi vielä Jokerit keväällä pudotuspeleissä...
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Ihan sama mitä porukka mussuttaa Summasesta. Mulla on 100% luotto Ramiin. Elää ainakin tunteella mukana joka on tärkeintä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos kaveri on huudellut puolitoista erää vittu-pillu-muna-poskeen-saat-turpaan tyylistä settiä, niin on fokus pikkaisen väärässä paikassa.

Kyllä Raivon focus on ihan täysin tuossa HIFK:ssa ja menestymisessä. HIFK taisteli eileen kotona itselleen pisteen ja pelasi helvetin hyvin sarjakärkeä vastaan. Tuolla materiaalilla mikä Summasella on käytössä ei lämsä saisi mitään aikaan.

Ja mistä revit tuon puolitoista erää?
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvin sä vedät.

Että ihan tosiaan samanlaisia tapahtumia nää
- "Nyt menee Ville. Muse jää, Muse jää, Muse jää. Tapa se. Tapa se kusipää"
- "Jumalauta saat pataan vielä. Vitun pelle. Lämsä, sä oot ihan mieshuora saatana. Ota Hjallikselta poskeen vittu."

ja niiden huutojen kentällä tapahtuneet seuraukset...

No niin varmaan sitten - anteeksi yksinkertaisuuteni.

Missä minä olen vertaillut näitä tapahtumia keskenään? Sinä itse sanoit valheellisesti, että teikäläiset eivät ole olleen meidän valmentajaketjussa huutelemassa mitään käskytysjuttuja, jonka minä sitten korjasin oikeaksi. Jos nyt et tosiaan pysty myöntämään olleesi väärässä tuossa ensimmäisessä väitteessäsi, vaan koitat vääntää tätä nyt jotenkin siihen suuntaan, että minä vertaan huutelua käskytykseen, niin tätä keskustelua on aika turhaa jatkaa. Saat anteeksi yksinkertaisuutesi, eihän se ole sinun vikasi.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Kyllä Raivon focus on ihan täysin tuossa HIFK:ssa ja menestymisessä. HIFK taisteli eileen kotona itselleen pisteen ja pelasi helvetin hyvin sarjakärkeä vastaan. Tuolla materiaalilla mikä Summasella on käytössä ei lämsä saisi mitään aikaan.

Ja mistä revit tuon puolitoista erää?

Luin muistaakseni täältä kirjoituksia, että Raivon kuppi meni nurin toisen erän toisella puoliskolla, kun Ben-Amor oli vähän Villeä jahdannut kentällä. Siitä lähtien oli kuuleman mukaan ollut kiinnostunut meidän aitiosta enemmän.

Ei kukaan väitä, että Raimo ei haluaisia joukkueensa menestyvän. Minä väitän kuitenkin, että Raimon fokus ei ollut ihan kohdillaan, jos on suoltanut tuollaista paskaa Jokeri-aiotiota kohti toisesta erästä saakka?

Sillä ei ole mitään merkitystä, että saisiko Lämsä aikaan IFK:n materiaalilla mitään. Meidän jengi on rakennettu hänen filosofiaansa ajatellan ja teidän jengi on koottu omasta mielestänne päin takapuolta. Se on joukkuelaji tämä lätkä, jokainen koutsi tarvitsee itselleen sopivan materiaalin.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Aika monta kuukautta tulikin katseltua penkin takana mykkänä ja kuin sateessa seisonutta spanielia, joka hetkenä minä hyvänsä pullahtaa itkuun. Summasen tullessa ei riemulla ollut rajaa, vaikka ensimmäinen haastattelu "asiantuntijoidenkin" mielestä osoitti Summasen rauhoittuneen vuosien saatossa, mutta eilen tuli mukavasti tarinaa ja hyvällä pelillä pistekin.

Eihän tästä voi olla tykkäämättä ja Summasella mentävä ensi kausikin.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Summanen on legenda ja tämä huutelu vain vahvistaa sitä. Hieno nähdä puolet Jatkoajasta ihan "kauhuissaan" tietysti Jokerifanien johdolla. :D

Mielenkiintoista nähdä, mitä Summanen saa aikaan pudotuspeleissä. Luulen, että IFK on todellinen kevään musta hevonen ja jos Summanen saa vietyä IFK:n yhtään pidemmälle, niin mies saa puolestani heilutella otteluissa vaikka helikopteria vihulaisaition suuntaan. Summanen tuo arvaaamattomalla persoonallaan IFK:n kevääseen mielenkiintoa. Sen tiedän, että mies tekee kaikkensa, että IFK:lle jää tästä kaudesta vielä jotain käteen.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Summanen on ihan samanlainen hahmo kuin Jarkko Ruutukin, samat temput toistuvat ja joka kerta jengi vetää samalla lailla herneet nokkaan. Ei Summanen ole miksikään muuttunut, vaikka muuta on väitettykin. Samat itkut ja samat psyykkaukset jotka oli käytössä jo ensimmäisellä kerralla HIFKssa. Nyt jäädään odottamaan seuraavaa vaihetta eli sitä, kun paskaa kaadetaan omien pelaajien ja organisaation päälle, sillä se vaihe on kuitenkin tulossa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
kun paskaa kaadetaan omien pelaajien ja organisaation päälle, sillä se vaihe on kuitenkin tulossa.

Paskaa pitäisikin kaataa organisaation tai Nybondaksen päälle kun joukkue on koottu tuolla tavalla. No, kaikki on tietysti mahdollista playoffeissa, mutta toi joukkue on koottu kyllä niin päin persettä kuin mahdollista ja nyt sen henkinen liideri ja eileen myös pelillinen liideri Peltonen loukkaantui niin voi voi, ei tää hyvältä näytä, vaikka Jokerit matsi olikin hyvää taistelua.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Summanen on ihan samanlainen hahmo kuin Jarkko Ruutukin, samat temput toistuvat ja joka kerta jengi vetää samalla lailla herneet nokkaan. Ei Summanen ole miksikään muuttunut, vaikka muuta on väitettykin. Samat itkut ja samat psyykkaukset jotka oli käytössä jo ensimmäisellä kerralla HIFKssa. Nyt jäädään odottamaan seuraavaa vaihetta eli sitä, kun paskaa kaadetaan omien pelaajien ja organisaation päälle, sillä se vaihe on kuitenkin tulossa.

Kun viittaat Summaseen ja edelliseen kertaan IFK:ssa, niin voitko hieman avata miten Rami kaatoi paskaa omien pelaajien ja organisaation päälle IFK:ssa? Mielenkiintoista kuulla tämä, varsinkin kun tietävästi kerrot että se vaihe ON TULOSSA.
 

Bulldog

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, St Pauli
Mä olen onnellinen mies. Rami on IFK:n näköinen ja oloinen valmentaja. Ei jätä ainakaan kylmäksi ketään ja elää ja valmentaa isolla tunteella. Äijien äijä. Toivon mukaan saamme Ramista myös ensi kauden valmentajan. Sattuu ja tapahtuu; Rami Summanen IFK, en gång och alltid:))
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Toisekseen voin toivottaa omasta puolestani kaikki IFK-kirjoittajat Jokeri-puolelle enemmän kuin tervetulleeksi, kunhan viesteissä on jonkin verran asiasisältöäkin ja argumenttia. Provoihin vastataan yleensä provoilla ja asialliset kirjoitukset saavat aina aikaan hyvää keskutelua, tulevat ne keneltä tahansa kirjoittajalta.

Sitähän narrit tekevät täällä lähes jatkuvasti, heittelevät provoja. Sitä en tiedä mitä teillä tapahtuu, koska en sinne viitsi mennä, en sitten ensimmäistä kertaa.
 

Snaibeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitähän narrit tekevät täällä lähes jatkuvasti, heittelevät provoja.

Raivostuttavinta on se, että kukaan ilmalasta ei tunnu olevan valmis avaamaan näkemystä kokonaiskuvasta ollenkaan. Lasketaan sekunteja, vedetään herneet nenään, jos joku argumentoi samaan tyyliin laput silmillä, valitetaan Summasen kommenteista. Keskustellaan tällä naurettavalla me vastaan muut -logiikalla.

En itse ainakaan saa noista Ramin kommenteista kuvaa mistään paranoidin salaliittoteoriasta. Voi hyvinkin olla, että Jokereissa on kovien paineiden alla, joukkuehengen kasvatukseen, valittu tiettyjä pelaajia, joita taklaamalla saa pari ylimääräistä taputusta pukukopissa. Pelaajia, jotka ovat seurojensa sydämiä tai jotain on muuten jäänyt hampaankoloon.

Hyvä vaan, että Summanen yrittää horjuttaa tätä SM-liigan järjetöntä nykykäytäntöä, jossa muistutuksia ei hyväksytä. Järkyttävä määrä tälläkin kaudella aivotärähdyksiä sattunut.
 

Kurppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Hartford Whalers
Kyllä, Tomi Lämsä oli varmasti housut pissasta märkänä. Samaten Valtonen pyrki piioutumaan Lämsän taakse, koska pelkäsi Raimoa aivan valtavasti. Ketterer pölli Tuohimaan kamat saadakseen jotain suojaa Raimon tulevalta hyökkäykseltä ja paskoi samalla pelon sekaisin tuntein Fränän munasuojiin.

Tuoltahan se hieman vaikutti kun kuunteli Lämsän väkinäistä naurua tv-haastatteluissa. Ei tule menestystä tänä vuonna, liian on pelokasta. Siihen tuo muiden telominenkin viittaa.

Ei se mahda metsään mennä, joka pelkää joka puun päällensä katuvan.
 

Andrew

Jäsen
Aika monta kuukautta tulikin katseltua penkin takana mykkänä ja kuin sateessa seisonutta spanielia, joka hetkenä minä hyvänsä pullahtaa itkuun. Summasen tullessa ei riemulla ollut rajaa, vaikka ensimmäinen haastattelu "asiantuntijoidenkin" mielestä osoitti Summasen rauhoittuneen vuosien saatossa, mutta eilen tuli mukavasti tarinaa ja hyvällä pelillä pistekin.

Eihän tästä voi olla tykkäämättä ja Summasella mentävä ensi kausikin.

Minä en palkkaisi Summasta ikinä mihinkään muuhun kuin lyhyisiin projekteihin. Summasen hermot ovat pysyneet kyllä hyvin kurissa kunnes eilen sitten räjähti.

En vaan usko, että 2013 ammattilaisurheilussa omat pelaajatkaan voi arvostaa valmentajaa, joka huutelee tuommoisia juttuja. Siinä on se ikuisuus psykologinen kulma, että voi olla kova valmentaja, mutta sitten kun jutut menee älyttömyyksiin niin oman joukkueen keskittyminen häiriintyy. Ihan varmasti HIFK:n fiksummat pelaajat ihmettelivät/häpesivät Summasen käytöstä eilen.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Ramilta kyllä hyvä tylytys, lopussa meni ehkä hieman yli, mutta asiaahan hän puhui. Lämsä vaikutti todella ylimieliseltä kommenteissaan asiasta, loukkaantumisiin suhtautui lähinnä virnistelemällä ja naureskelemalla. Aivan sama onko se tahallinen/käskytetty, ei noita asioita kuitenkaan naureskelemalla läpikäydä.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Minä en palkkaisi Summasta ikinä mihinkään muuhun kuin lyhyisiin projekteihin. Summasen hermot ovat pysyneet kyllä hyvin kurissa kunnes eilen sitten räjähti.

En vaan usko, että 2013 ammattilaisurheilussa omat pelaajatkaan voi arvostaa valmentajaa, joka huutelee tuommoisia juttuja. Siinä on se ikuisuus psykologinen kulma, että voi olla kova valmentaja, mutta sitten kun jutut menee älyttömyyksiin niin oman joukkueen keskittyminen häiriintyy. Ihan varmasti HIFK:n fiksummat pelaajat ihmettelivät/häpesivät Summasen käytöstä eilen.

Todella outoa tekstiä, oletkohan tosissasi? Nytkö luulet että Kuhta, Söderholm, Eriksson, Jokela ja Luttinen kiukuttelee Summasen eilisiä puheita, ennemmin kuin funtsii Peltosen tilannetta?

Tämä on laji jossa huudellaan ja tunnettaa saa/pitää olla, en usko että sinun tarvitsee huolestua miten IFK:n kokeneet pelaajaat suhtautuvat Raimo Summaseen. IFK pelasi helvetin hyvän pelin eilen, jälkimaku on tosin huono. Summasesta se ei johdu.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Minustakin Rami meni jutuissaan vähän överiksi, mutta jos ultrarauhallista kaveria haluttaisiin, niin Soppaa ei olisi vaihdettu ollenkaan. Muutenkin tuo Lämsän rauhallisuuden korostaminen huvittaa. On noita coolia esittäviä valmentajia nähty tusinoittain, harva on menestynyt kummoisestikaan. Rauhallisuuden taakse on helppo piiloutua, mutta ei se mikään huippuvalmentajan automaattinen merkki ole. Summasella on intohimo aina mukana, niin hyvässä kuin pahassakin.
 

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL ja Liiga
Tuoltahan se hieman vaikutti kun kuunteli Lämsän väkinäistä naurua tv-haastatteluissa. Ei tule menestystä tänä vuonna, liian on pelokasta. Siihen tuo muiden telominenkin viittaa. Ei se mahda metsään mennä, joka pelkää joka puun päällensä katuvan.

Kyllä Hifki on vain varjo entisestään. Päävalmentaja aukoo lapsellisesti päätään sekä pelin aikana, että lehdistötilaisuudessa. Pelaajat eivät uskalla tai osaa viedä taklauksia loppuun, saatika sitten hanskata silloin kun siihen on tarvetta. Ei kukaan enään Hifkiä pelkää. Pelikään ei kulje. SM-liiga on totisesti saanut Hifkin polvilleen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös