Lämsähän näytti siellä penkin takana ihan siltä, että oli paskat housussa, katse suoraan eteen ettei vaan tulisi katsekontaktia Summasen kanssa, ei itse katsojana tiennyt milloin tissiposki purskahtaa itkuun...
Kyllä, Tomi Lämsä oli varmasti housut pissasta märkänä. Samaten Valtonen pyrki piioutumaan Lämsän taakse, koska pelkäsi Raimoa aivan valtavasti. Ketterer pölli Tuohimaan kamat saadakseen jotain suojaa Raimon tulevalta hyökkäykseltä ja paskoi samalla pelon sekaisin tuntein Fränän munasuojiin.
Minä, joka siis pidän Summasessa monesta asiasta, enkä ole mikään Raato-vihajaa, toivoisin, että osa teistä IFK-faneista voisi nähdä metsän puilta. Suuri osa näkeekin asiat realistisesti ja kirjoituksissakin on järjkeä vaikka mielipide olisikin vähän enemmän suuntaan tai toiseen. On täyttä puusilmäisyyttä väittää, että Rami toisi mukanaan pelkkää hyvää ja yrittää puhua paskasta kermakakkua. Rami tuo mukanaan tiedon, taidon ja intohimon, joka on plussaa. Sitten hän tuo mukanaan sisäisen lapsensa, epäasiallisen käytöksensä ja kykynsä menettää malttinsa n. nanosekunnissa. Raimossa on aina riskinsä, tiedätte sen itsekin.
Minä en pitänyt lainkaan esim. Wessonin päänaukomisesta Kojolle ja IFK:n syyttelemisestä parin vuoden takaisen sarjan aikana. Sama homma Raadon kanssa, pitäisi turpansa kiinni riittävässä mittakaavassa ja asiat kaukalon sisäisinä. Jos kaveri on huudellut puolitoista erää vittu-pillu-muna-poskeen-saat-turpaan tyylistä settiä, niin on fokus pikkaisen väärässä paikassa. Ei näitä verrata mihinkään normaalin "mävedänsuakohta" tai "muijasonjakorasia" -tyyliseen hetken kentällä tapahtuviin kommentteihin.
Se, että joku jatkiksessa selittelee munapystyssä n. 30 viestin verran tälläisen olevan miehekestä kiekkokäytöstä, kertoo enemmän, kuin riittävästi kirjoittajasta. Kukin meistä tavallaan. Ymmärän saman illan aikana pienet tunnekuohut, ne luovat jopa fiilistä. Mutta seuraavana päivänä voisi yrittää jo vähän rauhoittua ja yrittää analysoida tapahtumia ihan järjen kanssa.
Toisekseen voin toivottaa omasta puolestani kaikki IFK-kirjoittajat Jokeri-puolelle enemmän kuin tervetulleeksi, kunhan viesteissä on jonkin verran asiasisältöäkin ja argumenttia. Provoihin vastataan yleensä provoilla ja asialliset kirjoitukset saavat aina aikaan hyvää keskutelua, tulevat ne keneltä tahansa kirjoittajalta.