Kerro ihmeessä mistä tämä tieto?
(muualta kuin aina yhtä luotettava "urheilu"lehti?)
En lue Urheilulehteä. Jostain muualta sen luin. Yleensäkään jossain rikostutkimuksissa ei voi itse tarjoutua todistajaksi tai asiantuntijaksi.
Kerro ihmeessä mistä tämä tieto?
(muualta kuin aina yhtä luotettava "urheilu"lehti?)
Minä taas ymmärsin, että kyse on nimenomaan vain loppukauden pestistä kun Rami toteaa haastiksessa, että "Suomessa en ole ikinä tullut tekemään tämmöstä..", "näin nopeella aikajänteellä ja tavallaan näin lyhyttä pätkää".Mä käsitin, että ei ole ennen ottanut näin nopeesti projektia vastaan. Eli ei ollut puhetta projektin pituudesta vaan siitä, että kuinka nopeesti päätöksen teki.
Ei kai sopimuksen pituudesta kysyminen voi olla noin toivottoman vaikeaa?
Valistunut veikkaus: sopimus on tämän kevään ja ensi kaudesta on molemminpuolinen optio.
Toivotaan silti että natsaa ja Summanen & HIFK nähdään liigassa myös kaudella 2013-2014.
Sormusen tapauksessa on helppo yhtyä Jatkoajan toimittajan juttuun.
Tässä on hyvin nopea ja intensiivinen prosessi taustalla, joka heräsi nyt viikonloppuna.
Heh, tämä on kyllä täyttä bullshittiä! Urheilulehti on aivan oikeassa kertoessaan, että Rami signattiin ja Soppa kengittiin jo kerran joulukuussa ja homma hyytyi silloin kalkkiviivoilla. Jepjep, viime viikonloppuna tämä idea tosiaan syntyi.
Mikä jätkä toi Sormunen sitten on, että palasi takaisin, jos on kerran jo kengitty?
HIFK on joutunut semmoiseen jamaan, jossa sen on pakko ottaa riskejä. Ei tässä nyt muu auta.
Minulla oli kerran kunnia jutella Summasen kanssa Tapiolassa. On kyllä niin asiallinen kaveri ja ennenkaikkea intohimoinen lajin suhteen.
Kyllä kauden 13/14 kuvioiden pitää olla jo nyt selvillä, jos HIFK:hon meinataan signata uskottavia pelaajia.