Tää nyt on tällaista genremussutusta, mutta Radio Rockin nimeksi sopisi paremmin Radio Metal. Mielestäni Rock on aika paljon laajempi käsite kuin se mitä tämä Radio Rock soittaa. Metalliahan tuolla oikeastaan vain soitetaan, ainakin "ruuhka-aikoina".Tuossa maanantaina puhelin reistaili, niin kuuntelin Radio Rockia. Ensinnäkin annan posia musiikista, kun siihen sattui aika mainio suora Sentencediä, Helloweeniä, Megadethiä, Unleash The Archeria jne..
Totta. Ei tarvitse kuunnella Tytin teinipelleilymurretta saati Sainiota. Toivottavasti joskus olisi ihan vakiokokoonpano tämä tänaamuinen.Ihan jäätävä ero kyllä muihin kokoonpanoihin, paha mieli tulee kun miettii että kohta tämäkin loppuu.
Miksi ei kelpaisi?Kelpaisikohan tuo kaksikko keskiverto radio rock -kuuntelijalle?
Uskon, että tähän ketjuun Jatkoajassa kirjoittavat eivät edusta laajasti Rockin kuulijakuntaa, vaan on olemassa iso joukko kuuntelijoita, jotka naureskelevat kun Kim ja Tytti huutavat sekä pissakakkahihittelevät sen älykkö-Harrin puheiden päälle.Miksi ei kelpaisi?
Itse veikkaan että tuo porukka kuuntelee Aamulypsyä.Uskon, että tähän ketjuun Jatkoajassa kirjoittavat eivät edusta laajasti Rockin kuulijakuntaa, vaan on olemassa iso joukko kuuntelijoita, jotka naureskelevat kun Kim ja Tytti huutavat sekä pissakakkahihittelevät sen älykkö-Harrin puheiden päälle.
Pissakakkahuutelun rock-diggarit kuuntelevat Tytti-Sainiota, normaalimpi porukka Moisiota.Itse veikkaan että tuo porukka kuuntelee Aamulypsyä.
Aika hyvin kiteytetty. Tai no mitä minä tosta ylex tiedän, sitä en kuuntele. Nykyään kun hommissa on radiokuulokkeet niin väkisin ajautunut takaisin radion käyttäjäksi, mutta paluuta ei Rockin taajuudelle tule muuta kuin väkipakolla. Sen verran höperöksi ja vanhaksi tullut, että kuuluu aikalailla pelkästään Yle Suomi. Jos sattuu se uusi Erika Vikmanin järkyttävän huono biisi tulemaan, niin vaihtuu Radio Porille ja sieltä Rockille. Mielummin kuuntelee tyhmiä mainoksia, paskoja pissakakka juttuja tai keskinkertaista rokkenrollia kuin Vikmania.Ehkä? En tiedä. Itse shuflaan neljää, viittä eri kanavaa mainosten, Sonata Arctican ja Sainion välttelyn merkeissä.