Mainos

Radio Rock

• 971 567
  • 3 101

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
MJM on podcastien aatelia, mutta vähän veikkaan että olen Harrin ja Ilkan väliin iältäni osuvana ruutupaitamiehenä niin kohderyhmää, että en ole oikea ihminen arvioimaan toimisiko tuo sellaisessa aamuradiossa, joka varmaan tavoittelee vähän nuorempaakin kuuntelijaa ja ehkä jopa naisia (lääh).

Itse en toki mitenkään suuria määriä naisia tunne tehdäkseni olettamuksia heidän kuuntelutavoistaan, mutta ainakin niiden parin joiden kanssa olen aiheesta olen keskustellut eivät ole Rockia kuunnellut Tytin vuoksi eikä myöskään ainakaan Sainion verrattomien läppien takia.

Nuorisosta en tiedä. He tuskin nykyään mitään ratiota paljoa kuuntelevat. Itse sain ajokortin samana vuonna kun Rockin lähetykset alkoivat ja aika usein automatkoilla kuuntelin Korporaatiota samoin kuin muutama kaveri. Jos siellä olisi joku Sainio silloin ollut niin varmaan olisin vaihtanut kanavaa.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Mielestäni Heikelä-Linnanahde-Moisio oli se ykkösjuttu. Eli kolmikkona yhdistelmä oli täyttä kultaa. Rockin Korporaation parista ensimmäisestä vuodesta siis kysymys. Moisio oli tuolloin tuottajan roolissa ja usein äänessä Sika-Harrina. Oli välillä melkoista sekoilua, mutta olihan se ihan parasta!

Asiat puhuttiin melko suoraan ja ronskisti, jota tänä päivänä tuskin enää pystyisi tekemään. Valitettavasti.
Tästä Moisio puhelikin keväällä. Sanoi suoraan, että palautteissa haikaillaan entisaikojen menon perään, mutta ei voisi kuvitellakaan että sellaista sisältöä ja kielenkäyttöä voisi tänä päivänä harkitakaan. Ajat ja arvot ovat siitä muuttuneet yleisessä ilmapiirissä, kuulijoilla ja tekijöilläkin.

Omissa silmissä sinällään varsin ristiriitaista että väki kaipailee vanhan korporaation perään ja samaan syssyyn ristiinnaulitaan Sainiota ja kaipaillaan asiallisuutta ja asiantuntemusta. Alkuaikojen korporaatiosta nämä olivat todella kaukana. Ihmetyttää myös kuinka totisena ihmiset kuuntelevat aivan puhtaasti viihteenä tehtävää ohjelmaa ja kauhistelevat kuinka Moisiota kiusataan ynnä muuta vastaavaa. Nuo noiden roolit ovat hyvinkin tarkkaan käsikirjoitettuja ja erilaisuudellaan täydentävät toisiaan. Kemiat noilla toimii hyvin niin studiossa kuin ulkopuolellakin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy