Radio Rock

  • 933 234
  • 3 000
Tänään taas normaali kolmikko eetterissä ja voi tätä huutelun ja älämölyn määrää!
Joo-o. Tuntuu, että Harrin kyvyt menee vähän hukkaan noiden kahden kanssa, mutta jos Harri siitä tykkää ja nauttii työstään, niin tehkööt sitten tuollaista huuto/hihittelyohjelmaa aamuisin ja jotain asiallisempia podcastejä sun muita sitten muina aikoina.
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miehet jotka muistavat-podcastissa häiritsee kyllä nuo mystiset kestorajoitukset jaksoissa. Suurimmassa osassa jaksoissa juttu on pääsemässä vauhtiin niin aika onkin täynnä ja pitää ruveta lopettamaan jaksoa. Luulisi Sanomalle vaikka tunnit jaksotkin kelpaavan niin saisi myytyä lisää mainoskatkojakin. Ilmeisesti kasetista loppuu puolen tunnin jälkeen nauha tai palvelimelta tila kesken tai sitten studioa tarvitaan kiireesti johonkin todella tärkeään ohjelmaan.
 
Miehet jotka muistavat-podcastissa häiritsee kyllä nuo mystiset kestorajoitukset jaksoissa. Suurimmassa osassa jaksoissa juttu on pääsemässä vauhtiin niin aika onkin täynnä ja pitää ruveta lopettamaan jaksoa. Luulisi Sanomalle vaikka tunnit jaksotkin kelpaavan niin saisi myytyä lisää mainoskatkojakin. Ilmeisesti kasetista loppuu puolen tunnin jälkeen nauha tai palvelimelta tila kesken tai sitten studioa tarvitaan kiireesti johonkin todella tärkeään ohjelmaan.
Samaa mieltä. Ei 30 minsaa ole Ilkalle ja Harrille riittävän pitkä aika mistään aiheesta. Jännä, että Brändiändien jaksot on 1h 30 min, vaikka asiaa ei ole ollenkaan.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Miehet jotka muistavat-podcastissa häiritsee kyllä nuo mystiset kestorajoitukset jaksoissa. Suurimmassa osassa jaksoissa juttu on pääsemässä vauhtiin niin aika onkin täynnä ja pitää ruveta lopettamaan jaksoa. Luulisi Sanomalle vaikka tunnit jaksotkin kelpaavan niin saisi myytyä lisää mainoskatkojakin. Ilmeisesti kasetista loppuu puolen tunnin jälkeen nauha tai palvelimelta tila kesken tai sitten studioa tarvitaan kiireesti johonkin todella tärkeään ohjelmaan.
Onko tosiaan nykyään näin? Minulla on tapana kuunnella tuo podcast läpi lähes koko tuotantokausi kerrallaan, eli jollekin pitkälle automatkalle pistän kaikki jaksot pyörimään lähes yhtä soittoa. Tuollaista tapaa en ole huomannut, mutta olenkin tainnut kuunnella jaksoja viimeksi joskus keväällä.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Eikös Heikelä-jutut kuulu myös tähän ketjuun?

Spotifyssa tuli tänään vastaan kummallinen ilmotus 23minuuttisen siirtymisestä jonnekin maksumuurin taakse. Ilmeisesti youtubesta näkisi vielä osan jaksoista, mikäli sietää kärsiä mainoksista.

Enpä tiedä viitsiikö enää kahdeksatta suoratoistopalvelua talouteen hankkia, vaikka ihan menevää viihdettä herrat ovat tarjoilleet.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Eikös Heikelä-jutut kuulu myös tähän ketjuun?

Spotifyssa tuli tänään vastaan kummallinen ilmotus 23minuuttisen siirtymisestä jonnekin maksumuurin taakse. Ilmeisesti youtubesta näkisi vielä osan jaksoista, mikäli sietää kärsiä mainoksista.

Enpä tiedä viitsiikö enää kahdeksatta suoratoistopalvelua talouteen hankkia, vaikka ihan menevää viihdettä herrat ovat tarjoilleet.
Joo, siirtyivät olikohan Podimon taakse. Jaksomäärät nousivat viidestä kuuteen viikossa, mutta maanantait ja lauantait tulevat vain Podimoon, jossa ne todennäköisesti ovat maksumuurin takana. YouTube pyörii yhä ti-pe, mutta Spotify kuolee pois. Näin olin ymmärtävinäni.
 
Oho. Harri Moision kirja "Radio ja minä" on julkaistu tänään. Aika hyvin piti asian salaisuutena, kun ei tainnut mainita mitään etukäteen. Voisi tuon jouluksi hommata tai sitten kuunnella äänikirjana.. veikkaan, että se julkaistaan Harrin lukemana jossain vaiheessa.
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
veikkaan, että se julkaistaan Harrin lukemana jossain vaiheessa.
Ainakin instagramissa Harri on paljon mainostanut tekevänsä näitä äänikirjahommia nykyään niin en myöskään itse usko että sitä kukaan muu lukisi. Ja ostoon menee kirja itselleni jouluksi, uskon että mielenkiintoista tarinaa täynnä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Oho. Harri Moision kirja "Radio ja minä" on julkaistu tänään. Aika hyvin piti asian salaisuutena, kun ei tainnut mainita mitään etukäteen. Voisi tuon jouluksi hommata tai sitten kuunnella äänikirjana.. veikkaan, että se julkaistaan Harrin lukemana jossain vaiheessa.
Josko tuo tulis ens viikolla luettavaksi kun kirjaston kautta varaus sijalla 1. Mielenkiinnolla odotan tätä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oho. Harri Moision kirja "Radio ja minä" on julkaistu tänään. Aika hyvin piti asian salaisuutena, kun ei tainnut mainita mitään etukäteen. Voisi tuon jouluksi hommata tai sitten kuunnella äänikirjana.. veikkaan, että se julkaistaan Harrin lukemana jossain vaiheessa.

Ainakin instagramissa Harri on paljon mainostanut tekevänsä näitä äänikirjahommia nykyään niin en myöskään itse usko että sitä kukaan muu lukisi. Ja ostoon menee kirja itselleni jouluksi, uskon että mielenkiintoista tarinaa täynnä.
Tulee äänikirjana parin viikon päästä, Harri oli Instagramissa kommentoinut näin. Ja ymmärsin että ihan itse lukee.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Saas nähdä tuleeko luettua Harrin kirjaa vai ei. Harrin jonkinasteisena fanina hänen tekemisensä luonnollisesti kiinnostavat, mutta tuo Ilta-Sanomien seksihehkutus jonkun fitnessmirkun kanssa oli jo sen verran tuhti setti, että jaksaakohan tuota kirjaa sitten kuitenkaan lukea. Juuri kun ehti toipua Loirin spermaan liukastumisista (joka muuten mainittiin IS:n Harri-jutussakin), niin uutta samanmoista tilalle.

Jotenkin tuo seksijutuilla retostelu vaikuttaa olevan pakollinen paha jokaisessa elämäkerrassa, joita on siis syntynyt viime vuosina sarjatulella. Voi olla, että olen tässä asiassa vähän vanhanaikainen, mutta minua ei nuo asiat elämäkerroissa kiinnosta. Eikä tämä ole vain miesten tapa toimia, Petra Ollinkin elämäkerrassa piti kertoa miten kirjan päähenkilö haki Tinderistä sitä itseään lukemattomien yhden illan suhteiden muodossa - eikä tuo liittynyt tarinaan oikeastaan mitenkään.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Kim Sainio oli viiden jälkeen ohjelmassa haastattelussa. Ei sinällään mitään suurempaa uutta Sainiosta,mutta ihan mielenkiintoinen haastattelu. Uudesta mtv katsomosta katsottavissa.
Onhan Sainioo ärsyttävä välillä kuunnella ja varsinkin kun puhuvat päällekkäin Junnan kanssa.
Itse kuuntelen korporaation ja sen jälkeen omat musiikit tulille. Ei vaan jaksa Jonea kuunnella jostain syystä.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tulipa nyt viimein käytyä Radio Rockin risteilyllä. Ja ei kyllä olisi ollut hintansa väärti ilman Sakaran synttäreitä. Saikkosen haastattelu ja paneelikeskustelu oli ihan hauska, mutta muuten oheistoiminta oli aika kämäinen. Ei toi paljon eronnut jostain perus viikonloppuristeilystä.

Keikat oli onneksi hyviä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tulipa nyt viimein käytyä Radio Rockin risteilyllä. Ja ei kyllä olisi ollut hintansa väärti ilman Sakaran synttäreitä. Saikkosen haastattelu ja paneelikeskustelu oli ihan hauska, mutta muuten oheistoiminta oli aika kämäinen. Ei toi paljon eronnut jostain perus viikonloppuristeilystä.

Keikat oli onneksi hyviä.
Paljon tonne muuten maksaa lippu? Joskus miettinyt lähtöä, mutta en ole toistaiseksi saanut aikaan.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Paljon tonne muuten maksaa lippu? Joskus miettinyt lähtöä, mutta en ole toistaiseksi saanut aikaan.
Minä+eukko halvimmassa luokassa aamiaisineen 300e. Ihan kiva tapa tuhlata rahaa. Eikä oikein käteen jäänyt muuta kuin Sakaran kirja alennettuna hintana.
 

juizzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Muistaako joku sellaisen viikon jolloin janne Porista ei olisi voittanut Jonen artistibongauksesta kirjaa? Tänään taas ja yleensä viimeistään keskiviikkona se on siellä. Onko sillä joku diili Jonen kanssa, kun eihän tuo muuten voi mennä noin? Ja kyllä itekin soittelen, kun työt sen mahdollistaa ja käteen jää muutama kirja vuodessa. Marcelle sentään pääsen helpommin läpi ja kaikenlaista kamaakin on tullut saatua. Hienoimpana ehkä 69 Eyesin viimeisin levy nimikirjoituksilla.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Muistaako joku sellaisen viikon jolloin janne Porista ei olisi voittanut Jonen artistibongauksesta kirjaa? Tänään taas ja yleensä viimeistään keskiviikkona se on siellä. Onko sillä joku diili Jonen kanssa, kun eihän tuo muuten voi mennä noin? Ja kyllä itekin soittelen, kun työt sen mahdollistaa ja käteen jää muutama kirja vuodessa. Marcelle sentään pääsen helpommin läpi ja kaikenlaista kamaakin on tullut saatua. Hienoimpana ehkä 69 Eyesin viimeisin levy nimikirjoituksilla.
Ai se Janne soittelee vieläkin sinne?
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Saas nähdä tuleeko luettua Harrin kirjaa vai ei. Harrin jonkinasteisena fanina hänen tekemisensä luonnollisesti kiinnostavat, mutta tuo Ilta-Sanomien seksihehkutus jonkun fitnessmirkun kanssa oli jo sen verran tuhti setti, että jaksaakohan tuota kirjaa sitten kuitenkaan lukea. Juuri kun ehti toipua Loirin spermaan liukastumisista (joka muuten mainittiin IS:n Harri-jutussakin), niin uutta samanmoista tilalle.

Jotenkin tuo seksijutuilla retostelu vaikuttaa olevan pakollinen paha jokaisessa elämäkerrassa, joita on siis syntynyt viime vuosina sarjatulella. Voi olla, että olen tässä asiassa vähän vanhanaikainen, mutta minua ei nuo asiat elämäkerroissa kiinnosta. Eikä tämä ole vain miesten tapa toimia, Petra Ollinkin elämäkerrassa piti kertoa miten kirjan päähenkilö haki Tinderistä sitä itseään lukemattomien yhden illan suhteiden muodossa - eikä tuo liittynyt tarinaan oikeastaan mitenkään.

Uskon ja toivon, että Harri käsittelee asiaa itseironian kautta, eikä mässäile sillä. En ole nyt hetkeen ollut aktiivinen aamushown kuuntelija, mutta ei kyllä seksillä retostelu ole jäänyt Harrista mieleen.

Loirin kirjankin olen kuunnellut ja vaikka siinä niitä seksijuttuja oli, niin ei se ainakaan minulle päällimmäisenä mieleen jäänyt. Toisaalta, hyvähän nuokin on kertoa. Yleensä, jos nuo jätetään pois, jää siitä kaikki muukin rosoisuus ja päätähdelle vähemmän myönteiset asiat. Minulla ainakin jää nuo pelkästään ylistävät fanipoika teokset kerta kerrasta kesken. Tai sitten sen pitää olla jollain muulla tavalla äärettömän hyvä.

Ja mitäpä muuta ne ip lehdet näistä aina otsikoihin kaivaa, muuta kuin sen kuumottavimman seksipaljastuksen. Sehän on selvää, mikä myy.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Ja mitäpä muuta ne ip lehdet näistä aina otsikoihin kaivaa, muuta kuin sen kuumottavimman seksipaljastuksen. Sehän on selvää, mikä myy.
Nykyään et voi käydä edes paskalla ellei sekin ole väärin jollakin suunnalla.
 
Milloinkohan on Klasun vika lähetys? Varmaan ennen joulua. Vähiin käy ennen kuin Radio Rockin ainoa hyvä ohjelma loppuu. Mitäköhän keksivät tilalle? Toivottavasti ei mitään tv:stä tuttua tyyppiä jauhamaan paskaa neljäksi tunniksi sunnuntai-iltapäiviin.
 
Voiskohan Tytti Junnan ja Ilkka Ihamäen treidata toisiinsa? Oli sellainen naurukohtaus taas Tytiltä, että ei mitään rajaa. Laittaisivat edes mikin kiinni, kun pokka pettää noin pahasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös