On mennyt Korporaatiokin alas.
Kauan sitten jo. Edelleen ihmettelen miten Harri viitsii jatkaa. No toki hyvät hillot saanee mutta silti.
On mennyt Korporaatiokin alas.
Tuotahan tapahtuu usein. Sama kun on joku vieras niin Kim aloittaa monologityyliin mukahauskan höpötyksen aiheen ohi. Harri ei monesti saa suunvuoroa ja vierailu meneekin siinä. Ilkka & Harri kombo oli luksusta jota saa vain harvoin nauttia. Kolmikon ollessa koolla rima on välillä asetettu melko matalalle.On mennyt Korporaatiokin alas. Tänään Sainion ja Junnan keskinäinen "hauska" on lähinnä pelkkää Moision sabotointia. Kokoajan huutelevat Harrin puheen päälle. Saisi ainakin toisen noista turhakkeista lähettää lopullisesti vaikka suomipopille tai bassoradioon...
Tämä on osa roolia. Harri hyvin usein altistaa itsensä aivan tarkoituksella noihin tilanteisiin. Kai siitä kansa tykkää.Harrin kohtelu on kyllä työpaikkakiusaamista ja vielä ihan livelähetyksessä.
Nämä harvat lähetykset olleet todella loistavia. Itse en kuuntele vakituisesti aamushow´ta peruskombolla, vaikkakin joskus. Ei nuo varsinaisesti huonoja ole, mutta ei ne mitään joulupukin lahjojakaan ole.Ilkka & Harri kombo oli luksusta jota saa vain harvoin nauttia. Kolmikon ollessa koolla rima on välillä asetettu melko matalalle.
Onkohan muuten uutistenlukija enemmän äänessä aamulla 6-11 kuin yksikään Korporaation yksittäinen juontaja? Luulisi, ettei enää nykyään tarvitsisi olla uutisia joka 30 minuutin välein. Kerran tunnissakin riittäisi.
Livelähetyksen kaava on kertakaikkiaan sietämätön. Musiikki mainokset läppä musiikki mainokset uutiset mainokset musiikki läppä mainokset musiikki uutiset jne.. Vitutus nousee 0:sta sataan, kun joskus välillä palannut tsekkaamaan, miltä se livenä kuulostais. Ei jatkoon.
Olikohan kyseessä Laura Vähähyypän "rock-uutiset" missä yleensä puolet jutuista on Sanoma-median sarjojen mainostamista?Ainiin, jotkut viihdeuutiset siinä välissä.
Olikohan kyseessä Laura Vähähyypän "rock-uutiset" missä yleensä puolet jutuista on Sanoma-median sarjojen mainostamista?
Olikohan kyseessä Laura Vähähyypän "rock-uutiset" missä yleensä puolet jutuista on Sanoma-median sarjojen mainostamista?
Joo, oli kyllä osaltani vähän kärjistys. Vaihtelee erittäin paljon päivien välillä mitä noissa on. Hyvin kyllä nuo tulevat keikat tuovat ilmi, siitä pitää kehut antaaPitääpä kuunnella tarkemmin onko muka näin. Olisin väittänyt, että noissa on ollut jopa yllättävän paljon sellaista oikeaa ”rock-asiaa” esim. viikonlopun tulevista keikoista jne., mitä ei kanavalta normaalisti ainakaan nykyisellään kuule.
Luin kirjan. Njooh, Auran Aaltojen käänteet oli vähän liikaa mutta meni ne siellä. Onhan kirjan nimi Minä ja radio. Harrin USA-vuodesta ja armeijasta olisin toivonut enemmän kuin yhden aukeaman verran. Kova naistenmies kyllä.Olettekos lukeneet Harrin Minä ja Radio -kirjaa? Itse nautiskelin kyseisen teoksen äänikirjana. Oli aivan viihdyttävä pläjäys kaikkinensa. Kirja piti otteessaan. Ehkä siinä puolivälin jälkeen hieman puudutti Turun seudun paikallisradioiden käänteiden perkaaminen juurtajaksain.
Moision itseironinen tyyli toimii hienosti. Suosittelen.
Klasu soitti vielä perään reilun kymmenminuuttisen kappaleen Warning samaiselta debyyttialbumilta.On tää Klasun ohjelma vaan niin hyvä. Nytkin tulee Black Sabbathilta Sleeping Village, joka ei varmaan ole kovin montaa kertaa soinut suomalaisilla radiokanavilla. Muutenkin joka viikonloppu tulee sellaisia biisejä, joita varmaan kovin moni ei ole kuullut. Kauhulla odotan, mitä sunnuntaille tulee Klasun jälkeen ensi vuonna vai tuleeko yhtään mitään...
Jotenkin en vain usko musiikkipäällikköjen juttuja siitä, että ihmiset pysyvät kanavalla vain, jos soitetaan yhtyeiden tunnetuimpia kappaleita. Kyllä noita Black Sabbathin muitakin biisejä paljon mieluummin kuuntelee kuin ainaista Paranoidia.Klasu soitti vielä perään reilun kymmenminuuttisen kappaleen Warning samaiselta debyyttialbumilta.
Korvakarkkia!
Näin ne aikakaudet tulevat päätökseensä, Klasun kohdalla se kesti 35 vuotta (1988-2023). Itse olen ollut Klasun kuuntelija 90-luvulta saakka. Valtavan kokoinen aukko jää musiikkikenttään radiossa. Haikea fiilis.Huomenna tulee Klasun normaali 4h lähetys. Jouluaattona vähintään 64 jouluista biisiä ja uudenvuodenaattona myös vähintään 64 biisiä. Uudenvuodenaattona siis Klasun viimeinen lähetys. Vähiin käy ennen eläkkeelle jääntiä!