No nyt on tullut 15 matsia nähtyä tältä tsekki-taiturilta ja ei sitten yhtään kunnollista taklauksen taklausta. Onko kaverilla joku veto käynnissä, että kuinka monta peliä pystyy menemään ilman, että tarvitsee käydä taklaus tekemässä? Olen tällä kaudella nähnyt jopa Santavuoren taklaavan muutaman kerran, joten Smole on vähän yksinäinen tuossa "no checking" clubissaan. Varmasti Kivi & Toivolakaan eivät ole tähän puoleen täysin tyytyväisiä.
Erittäin tyytyväinen olen kaverin tehopisteisiin ja alivoimapelaamiseen, kun siihen perkele saataisiin vähän ryminää mukaan niin paketti olisi todellakin kunnossa!! Ja olen kaiken lisäksi aivan varma, että kaveri osaa taklata painavasti mutta jostain kumman syystä ei tätä taitoaan käytä missään tilanteessa hyödykseen.
Että semmottii tällä kertaa. 15p 8+7=15 puhukoot puolestaan.
Erittäin tyytyväinen olen kaverin tehopisteisiin ja alivoimapelaamiseen, kun siihen perkele saataisiin vähän ryminää mukaan niin paketti olisi todellakin kunnossa!! Ja olen kaiken lisäksi aivan varma, että kaveri osaa taklata painavasti mutta jostain kumman syystä ei tätä taitoaan käytä missään tilanteessa hyödykseen.
Että semmottii tällä kertaa. 15p 8+7=15 puhukoot puolestaan.