Jos joitain hahmoja vähän perkaa, niin tosiaan minulle se Piiracca toimi heti. Aivan selvästi näyttelijä on aiemmin tuota aihiota ja Petäistö imitaatiota kehitellyt, koska se oli niin valmis (samoin kuin Armi Toivanen kertoi, että hän oli kehitellyt Leena Heffnerin jo aiemmin ennen kuin edes tiesi menevänsä Putoukseen), plus vielä erittäin hyvin näytelty. Siinä olisi myös kehittymisen mahdollisuuksia, mutta realismin nimissä sen turmioksi tulee varmaankin koitumaan se, että tämä kohdehenkilö on jo liian menneen talven lumia. Petäistö on ollut eläkkeelläkin jo vuosikausia, ja ottaen huomioon Putouksen katsojakunnan rakenteen, niin tämän hahmon tekeminen vuonna 2018 on auttamattoman myöhäistä.. kukaan alle parikymppinen ei nykyään edes tiedä kuka Petäistö on, ja mikä se vitsi tässä hahmossa. Rohkea valinta tehdä tuollainen hahmo, mutta pudonnee melkein ensimmäisenä koska sitä ei ymmärretä..
Vauva oli ihan karmea, koska tällaiset viisastelevat ja/tai kyyniset vauvat on jo nähty elokuvissa ja piirretyissä. Ja media näköjään tarttuikin tuohon Spede kytkökseen sen osalta, luulinkin että se oli siitä enemmän tai vähemmän pöllitty. Teinistä en saanut kiinni yhtään, enkä tästä uuden miesnäyttelijän mummohahmosta. Enkä varsinaisesti tiedä oliko robotti hauska, enemmänkin häiriintynyt ensivaikutelmana ja lasten silmissä varmaan jopa pelottava :D Lavikaisesta en alennu edes sanomaan mitään muuta kuin mitä edellä jo sanoin. Sitten oli tämä jokaisesta Suomen kesäteatterista löytyvä Fakta Homma -hahmo, jossa hahmon heikkous peitetään siihen jatkuvaan höpöttämiseen. Että vaikka hahmo ei ole kummoinen, niin sen touhuja on silti yllättävän viihdyttävä ja hauska katsella
Taika-Pasi on toki pakko nostaa toisena suosikkina esiin, se avautuu etenkin meille jotka olemme joskus tehneet tuollaista lasten viihdyttäjän työtä, kuten itse olen. Ajan myötä se muuttaa ihmisen juuri tuollaiseksi, syvästi ahdistuneeksi, lakonisia kommentteja laukovaksi zombieksi.. etenkin jos sitä oikeasti tekee vuosikausia. Mahtava hahmo, ja Penttilä on vielä erinomainen näyttelijä