Voi voi. Nyt sukeltaa kyllä pahasti. Olisikohan tämä sittenkin pitänyt lopettää jo viimevuonna...
Mallu-Jasmiinan putoomisesta asti jo ihmettelyt mitä HELVETTIÄ Kikkahuora tekee vielä mukana? Haiskahtaa kovasti maksetuille äänille. En keksi yhtään järkevää syytä mitä noin paska, ärsyttävä ja turha hahmo tekee kolmen parhaan joukossa. Onneks ei tarvine kattoa Putousta ens viikolla ku en liene kotona.Usein on ollut sellaisia hahmoja jotka pärjäävät kohtuullisesti vaikka eivät minulle avautuisi, mutta Kikka on kyllä eka ihan täydellisen epähauska.
Muutenkin todella väsynyt meininki. Ehkä Kynttilän laulu oli ainoa ok tason juttu.
Tanhupallo on ollut ihan ylivoimainen sketsihahmoskabassa
Ovatko he siis olleet samassa koulussa? Luulin että Lawson itse opettajana tekee pilaa oman ammattinsa stereotypioista ja hahmon nimi tulee kansankynttilästä.Joku voisi udella Salmiselta&Lawsonilta että kuka on Kynsä Anttila ja ansaitseeko moisen vittuilun. Selvästi jätkillä jäänyt närästämään joku opettaja.
Ovatko he siis olleet samassa koulussa? Luulin että Lawson itse opettajana tekee pilaa oman ammattinsa stereotypioista ja hahmon nimi tulee kansankynttilästä.
Lähetyksen aikana ruutuun paukkuvat twiitit on satavarmasti feikkejä.
Kausi on ollut sketsi hahmojen kannalta aivan karmea. "Hassut" äänet ja väkisin keksityt hokemat eivät vain riitä. Oikeastaan vain Walrus oli omaan silmään jokseenkin hyvä. Tuntuu kuitenkin, ettei Lavikainen osannut ottaa hyvästä ideasta kaikkea irti.
Lavikainen kyllä sössi hahmonsa täysin. Tuossa oli tolkuttomasti potentiaalia
Haluaisin uskoa tähän, mutta valitettavasti en pysty. Samaa voisi nimittäin epäillä melkein kaikkien ohjelmien twiittifeedistä, mutta kyllä kansa tekee sen ihan itse. Noita ei pitäisi pyörittää tv- ruudussa ollenkaan, missään ohjelmassa, eikö kiinnostuneet näe niitä sieltä twitteristä??Lähetyksen aikana ruutuun paukkuvat twiitit on satavarmasti feikkejä. Ei tää nyt koskaan oo mikään mahdottoman tasokas show ollut, mutta kyllä tällä kaudella ollaan menty ihan joka osa-alueella niin metsään kuin vaan voi mennä.
No joo ja ei. Twitteristä kun hakee #putous, niin kyllä sen huomaa että tuolla aika paljon on niitä bottejakin. Tosin on myös normikansaakin. Alla hyvä kuvakollaasi twitteristä.Haluaisin uskoa tähän, mutta valitettavasti en pysty. Samaa voisi nimittäin epäillä melkein kaikkien ohjelmien twiittifeedistä, mutta kyllä kansa tekee sen ihan itse. Noita ei pitäisi pyörittää tv- ruudussa ollenkaan, missään ohjelmassa, eikö kiinnostuneet näe niitä sieltä twitteristä??
No totta kai on bottejakin, missä ei nykypäivänä olisi. Varmasti myös tuotanto lisää markkinamielessä omansa. Mutta kyllä kansakin noita puskee, luultavasti suurimman osan.No joo ja ei. Twitteristä kun hakee #putous, niin kyllä sen huomaa että tuolla aika paljon on niitä bottejakin. Tosin on myös normikansaakin. Alla hyvä kuvakollaasi twitteristä.
https://twitter.com/sarrrrba/status/957318130992377856
Aivan joo, olet oikeassa. Sain viestistäsi vain käsityksen, ettei noita botteja olisi ollenkaan.No totta kai on bottejakin, missä ei nykypäivänä olisi. Varmasti myös tuotanto lisää markkinamielessä omansa. Mutta kyllä kansakin noita puskee, luultavasti suurimman osan.
Juu ei, kun oli vastaus viestiin, jossa sanottiin olevan 100% feikkejä. Tosin siinäkin jäi vähän epäselväksi tarkoitettiinko, että satavarmasti osa on feikkejä, vai että 100% viesteistä on feikkejä.Aivan joo, olet oikeassa. Sain viestistäsi vain käsityksen, ettei noita botteja olisi ollenkaan.
Tylsä, ärsyttävä ja paska hahmo silti. Mä oikeasti oon kuvitellut että tässä äänestää vain lapsetEn kyllä hirveästi vähättelisi yh-mammojen ja ylipäätään äitien sekä naisten voimaa kikkavaaran kohdalla kun ääniä annetaan. Toivon myös että jumppapallon kohdalla puhuit nimenomaan voittopotentiaalista etkä sen hauskuudesta.
Juuri tämä. Samaa mietin tuossa toissapäivänä rouvalle, joka on katsonut yhden jakson, että tuossahan se kohderyhmä on joka äänestää.En kyllä hirveästi vähättelisi yh-mammojen ja ylipäätään äitien sekä naisten voimaa kikkavaaran kohdalla kun ääniä annetaan. Toivon myös että jumppapallon kohdalla puhuit nimenomaan voittopotentiaalista etkä sen hauskuudesta.