Putous

  • 615 812
  • 1 890

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
No nyt aika hyviä sketsejä. Putin-sketsi erittäin hauska ja Peteliuksen vierailu Apuuva-miehenä sai yleisön vanhemmat sekaisin. Lapsille tuo ei nyt ihan uponnut, sattuneesta syystä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En pilaa komppia vaan pikemminkin yhdyn aiempiin.

Aivan huikeaa settiä läpi jakson ja nyt tosiaan oli parasta Putousta vuosikausiin. Hahmoista yksikään ei ollut järin paska omissa seteissään, mutta väärä putosi. Toisaalta ymmärrän tämän lapsiyleisölle kohdistetun masinoinnin. Sketsit olivat jäätävän hyviä ja rakastan tuota kun porukka meinaa spontaanisti putoilla suorassa lähetyksessä.

Verratkaapa tätä siihen ihan ensimmäiseen Putouskauteen. Toki lähtökohdat melko erilaiset, mutta kyllä nyt ammutaan kovaa, komeasti ja juuri sopivasti riman alle. Osumia jatkossakin, perkele!

Puhutaan myös ensimmäisestä kaudesta jolloin voittajaa on vaikea ennakoida. Todella selkeä kärkikolmikko ja kaikki omilla vahvuuksillaan. Mä annan kakkoseen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
http://www.iltasanomat.fi/putous/art-1288771198870.html

Niinistö-Stubb-Putin pläjäys pääsi luonnollisesti nopeasti otsikoihin, ja aivan aiheesta.. huh, mitä montypythonia :D homma oli ikäänkuin päivitetty ja todelliseen maailmaan tuotu versio Speden vanhasta ilmatilaloukkaus sketsistä, samanlaista suomettumishenkistä (kirosana kait, mutta olkoot) menoa se kuvasi. Parasta oli kuitenkin, että tässä me näimme pitkästä aikaa mitä on oikea sketsihuumori. Ei se ole mitään lapsellisia alapäävitsejä, vaan se on aikansa kuva..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huhhuh, miten Ketosesta onkin saatu noin Putinin oloinen ja näköinen. =D Aivan jäätävän kova imitaatio sanomatta sanaakaan. Samaten Holman esittämä Stubb on aika kovaa settiä. Loistava sketsi ja mahtavaa, että näin arkaa aihetta sohaistaan noin rohkeasti.

James Potkukelkka tuli kanssa ihan puskista. Huikeasti Peepee vetäisee tuon legendaarisen hahmon monen vuosikymmenen jälkeen ja noin puskista. Ammattimies tuo Petelius, yksi suurista meikäläiselle nyt ja aina.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Oli kyllä huikeaa settiä tuo edellinen Putous jakso. Hienoa että tuottajat ja käsikirjoittajat vastasivat kovilla parin heikomman jakson ja romahtaneiden katsojalukujen jälkeen. Mielenkiinnolla odotan seuraavaa jaksoa! Tykkää myös tästä että onnistuneita pikahahmoja kuten tuo Nuuskamuijanen tuodaan uudestaan kehiin. Vähän samalla tavalla kun edellisillä kausilla Hirviniemen pikahahmoja on tuotu kuten Arja Laine, Touko Puuppanen ja BB-Aslak.

Tuo Kissi on kyllä niin huikea hahmo että taitaa mennä kaikkien putous hahmojen top3 ikinä. Svetlaana Rönkkö on myös huikea hahmo ja eniten kehittynyt. Naurattaa edelleen se muutan viikon takainen sukellusvene läppä, jonka uskon toimineen tuon eilisen Putin läpän äitinä. Suomalaiset osaavat ja tykkäävät nauraa ajankohtaisille asioille.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Pakko huomauttaa vielä siitä Putin-sketsistä, se "sinä Alex edustat AHDH-johtamista" ja muut osuvat läpät näihin henkilöihin ovat hjuvaa hjuumoria. Loistavasti toteutettu kerta kaikkiaan ja en muista koska viimeksi on ollut näin hyviä sketsejä Putouksessa. Lisäksi tuo Jamppa1919 mainitsema sukellusvene-homma kyllä meinasi tiputtaa minut sohvalta kun sen kuulin. Putouksen taso on heitellyt tällä uudella kaudella (tosin on se aikaisemminkin), mutta tuo jakso oli kyllä miesmuistiin paras.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Tuo Kissi on kyllä niin huikea hahmo että taitaa mennä kaikkien putous hahmojen top3 ikinä. Svetlaana Rönkkö on myös huikea hahmo ja eniten kehittynyt...


Kissi ei ole kehittynyt mitenkään, mies naisten vaatteissa ei jaksa määräänsä enempää naurattaa. Svetlana on selkeä ykkönen, Kissi on tällä hetkellä jäljellä olevista heikoin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kissi ei ole kehittynyt mitenkään, mies naisten vaatteissa ei jaksa määräänsä enempää naurattaa. Svetlana on selkeä ykkönen, Kissi on tällä hetkellä jäljellä olevista heikoin.

Riippuu varmaan aika paljon siitä, mitä kokemuspohjaa katsojalla on kuntosali-meininkiin ja tämän hetken fitness-buumiin (joka btw varmasti menee taas ohi, siinä missä 1980-luvullakin).

Minua Kissi naurattaa, sillä hän on karikatyyri oman, Pikkuroballa sijaitsevan punttikseni naiskävijöistä. Minä en ajattele Kissiä "miehenä naisen vaatteissa"-hahmona muuta kuin siltä osin, että Holman lihaksikas (mies)vartalo mahdollistaa näiden joka korttelin omien missbikinifitnessien kärjistämisen äärimmilleen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Siis se Putouksen viime lauantain "Putin-sketsi" oli kokonaisuudessaan aivan loistava!!! Puvustus ja näyttelijöiden imitointi oli todella onnistunutta. Svetlana oli hyvä lisäys vielä siihen.

Noista kilpailuhahmoista... miten se Lalli voi vielä olla mukana!?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Noista kilpailuhahmoista... miten se Lalli voi vielä olla mukana!?

Koska lapset 4-10 vuotta tykkäävät. Kihlattuni on kakkosluokkalaisten luokanopettaja, tämän Lallin hokemat kaikuvat välitunneilla ja ruokalassa. Näpynäpy.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...Hirviniemen pikahahmoja on tuotu kuten Arja Laine...

Tässä oli mielestäni yksi Putouksen parhaita hahmoja koskaan. Ainakaan henk.koht en ole montaa kertaa nauranut yhtä paljon, kuin tämän ilmestyksen nähtyäni. Harmi, että oli vain pikahahmo, tämän Arjan ajatuksia olisi mielellään kuullut paljon enemmän.

Täytyy myös tunnustaa, että vastoin yleistä trendiä, niin mielestäni Hirviniemenn hahmot olivat laajalti parhaita, okei Samppa Linna ei ollut niin hyvä, mutta Harjakaiset ja Luttiset olivat hyviä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Koska lapset 4-10 vuotta tykkäävät. Kihlattuni on kakkosluokkalaisten luokanopettaja, tämän Lallin hokemat kaikuvat välitunneilla ja ruokalassa. Näpynäpy.
Monet lapset varmaan viittaavat ja vastaavat kysymyksiin lopettaen kuitenkin sanoihin "tai ei voi tietää". Loordi Lally on lapsille suunnattu "tykkäät kuitenkin" -hahmo. Tosin luulen että Lally on seuraava tippuja jonka jälkeen tippuu Liitto-orava. Kahden kauppa on sitten Svetlanan ja Kissin välillä. Kumpi tahansa oi voittaa. Itse liputan Svetlanan puolesta. Olen vjähän tjuhma ehkä eikä mjinulla ole mjitään shalattavaa. Hui!
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Rehellisyyden nimissä on sanottava, että Kokander on iskenyt tällä hahmollaan jonkinlaiseen kultasuoneen, etenkin juuri nyt "tässä vähän kiusallisessa poliittisessa tilanteessa", jota fraasia hahmo lähes joka jaksossa hokee. Venäjän mediassahan oli jo todettu, että hahmo silti kuitenkin jopa symboloi Suomen ja Venäjän välistä ystävyyttä..

Loordi Lallyn suhteen taas satuin kuulemaan, kun Niina Koponen olisi radiossa haastateltavana. Hän kertoi että oli lähtenyt tekemään selkeästi satuhahmoa tai ainakin satujen innoittamaa hahmoa. Eli olettikin jo etukäteen, että se uppoaa etenkin nuorempiin katsojiin. Ja alakouluikäisetkin ovat jo nykyään ilmaisuvoimainen ryhmä kännyköineen, joten ilmankos hahmo vieläkin roikkuu mukana.. ei sillä etteikö siis todellakin jo saisi pudota
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Koska lapset 4-10 vuotta tykkäävät. Kihlattuni on kakkosluokkalaisten luokanopettaja, tämän Lallin hokemat kaikuvat välitunneilla ja ruokalassa. Näpynäpy.

Helposti. Todennäköisesti lähtee seuraavana mutta onhan nämä jo pudonneet olleet aivan umpisurkeita jopa verrattuna Lalliin.

Ok, jotain tuon suuntaista olen tainnut kuullakin. Mutta nyt siellä on mun mielestä 3 sen verran kovaa hahmoa, että jos Lalli vielä onnistuu jonkun noista tiputtamaan, niin on huuuuuutava väääääryys.

On se AY-jyrsijäkin muuten ihan hemmetin hyvä hahmo! Samaan aikaan ajankohtainen että ajaton :)
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Milloinkohan on viimeksi ollut Putouksessa kolme noin kovaa ja tasavertasta hahmoa (Salme Pasi, Svetlana ja Kissi) samalla kaudella? Ehkä ainoana tulee mieleen toinen kausi jolloin oli Harjakainen, Munamies, Mr.Mallorca ja Mikko Zetterberg. Siinä oli kova nelikko. Nyt hahmot ovat jakautuneet siten että on kolme jopa ylivoimasta ennakkosuosikkia, ja loput enemmän tai vähemmän paskoja. Mielenkiintoinen kausi.

Ja Putin sketsi oli kyllä täyttä huikeutta! Imitointi oli mahtavaa jokaiselta!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Voin osaltani vahvistaa, että Loordi Lally on lasten mielestä erittäin hauska hahmo. Lähteenä käytän tässä perheemme 9-vuotiasta jäsentä. Hekotus alkaa melkein heti, kun Lally tulee kuviin.

Tasainen on kärki. Yksikään hahmo ei ole selvästi muiden edellä enää, koska Kissi ei ole juuri kehittynyt jaksosta toiseen. Ei kyllä ole muutkaan, edes Svetlana sen pikku spurtin jälkeen. Omaa suosikkia ei ole.
 

redpecka

Jäsen
Tsiigasin youtubesta pari sketsiä ja täytyy sanoa myös, että tämä juontajahan on eri pätevä ja hyvä näyttelijä (en ole tainnut ennen edes katsoa ohjelmia missä tämä on vaikuttanut). Napakymppi ja Aarto Yyberi -sketsit oli hyviä ja perus 13. hyökkääjä -Paasonen tunki näillä näytöillä ittensä ihan tulosyksikköön. Karisalmelaoshöhötysnaurua ei osaa tuon paremmin kuin Kari itse. Ja Nybergin ryhti ja kaulukset...

Kokander on lupaava. Sketsihahmonsa on myös hyvä - voisi tosin nopeasti luulla, että tossa se nyt tulee olee koko tämän näyttelijättären saavutukset, mutta jotenkin uskon että tää vielä tekee yllätyksiä siinä vaiheessa kun perusketonen tekee samaa vanhaa ketäänenääkiinnosta -normia.

- Mä otan hänet! - tässä hiukan kiusallisessa poliittisessa tilanteessa. Vähän tuhmaa, ehkä.

Lisäys tähän viestiini: Onko muuten kukaan muu huomioinut, että tämä Paasonen kuulostaa hyvin paljon Joonas Hytöseltä? Siis ihan vaan audiosti. Ja vähän tietty olemukseltaankin on. Tai ihan mitä vaan puuttin sanoo.
 
Viimeksi muokattu:

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tasainen on kärki. Yksikään hahmo ei ole selvästi muiden edellä enää, koska Kissi ei ole juuri kehittynyt jaksosta toiseen. Ei kyllä ole muutkaan, edes Svetlana sen pikku spurtin jälkeen. Omaa suosikkia ei ole.

Tosiaan on mielenkiintoista nähdä kuka hahmoista huomenna putoaa, etenkin että miten pitkään Loordin oma fanikunta pystyy suosikkiaan kannattelemaan. Kissi on viime aikoina todellakin alkanut jäämään jopa muiden varjoon, tässä ollaan nyt petaamassa jopa sellaista tilannetta että Svetlana vielä korjaa potin, koska kaikki huomio on kiinnittynyt Kissin ja liitto-oravan keskinäiseen taisteluun voitosta. Salme Pasi on ollut varsin tasainen viikosta toiseen, lukuunottamatta luvalla sanoen laimeaa lauluesitystä, viime viikon roast oli tietenkin sitä Nordmanin omaa osa-aluetta..

Ratkaisevaksi saattaa nousta se, että tässä tasaisessa tilanteessa katsojat vain "unohtavat" äänestää jotakin hahmoa. Loordin fanikunta on sen verran spesifi ja vakaa (ja ilmeisen laaja), että noinkohan selviää vielä huomisestakin? Kävisikö niin, että kuitenkin kaikkien suureksi yllätykseksi orava putoaa huomenna, onko hän näistä neljästä se helpoin "unohdettava"? Kissi on ollut vaisu, mutta ainakin some puhuu edelleen omaa kieltään hahmon murskaavan ylivoiman puolesta. Svetlana taas ei nykyisissä oloissa vuorenvarmasti pääse unohtumaan, hahmo kun on päässyt jo live-sketseihinkin asti..
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Ratkaisevaksi saattaa nousta se, että tässä tasaisessa tilanteessa katsojat vain "unohtavat" äänestää jotakin hahmoa. Loordin fanikunta on sen verran spesifi ja vakaa (ja ilmeisen laaja), että noinkohan selviää vielä huomisestakin? Kävisikö niin, että kuitenkin kaikkien suureksi yllätykseksi orava putoaa huomenna, onko hän näistä neljästä se helpoin "unohdettava"? ...

Liitto-orava ei iske lapsiin ja nuoriin juuri ollenkaan, hahmo ei avaudu heille, mikä varmasti ei ole kovin suuri yllätys.*

Lasten parissa tämä Loordi varmaan voittaisi koko kisan, mutta minä en osaa sanoa, kuinka paljon vaikutusvaltaa lapsiäänestäjillä (vanhempien puhelimilla?) sitten on...

Minä olen samaa mieltä, että Kissi ei ole enää kehittynyt niin hirveästi. Hahmona silti aivan loistava, koska kyseessä on karikatyyri oikeasta elämästä.

* edit toki minun mielestäni Orava on huikea hahmo, pitäisi olla top3:ssa, ehkä pidemmälläkin
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ei mulla muuta, mutta johtuu sitten nousuhumalasta tai ei, niin nauroin ihan sydämestäni ääneen Salme Pasin "kato Paasone, vanha rosollin jonottaja" -heittoa :D noin loistava kielikuva täytyykin ottaa käyttöön
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei mulla muuta, mutta johtuu sitten nousuhumalasta tai ei, niin nauroin ihan sydämestäni ääneen Salme Pasin "kato Paasone, vanha rosollin jonottaja" -heittoa :D noin loistava kielikuva täytyykin ottaa käyttöön

Paasonen, tuo vanha susirullaaja sekä pastellisävyjen käyttäjä.

Tämä jakso oli Salme Pasin ilotulitusta jokaisen ruudussa olleen sekunnin osalta. Jumppatuokio setelinipun kanssa myöskin silkkaa kultaa. Täytynee ottaa myös noista deittikuvioista mallia arvon herralta. Häikäisevää! Pimiän Vappu oli sitten liikaa jopa aina sulavalle Pasille.

Svetlana alkaa olemaan todella väsynyt hahmo noiden alapääjuttujen ja nykymaailman tilanteisiin vetoamistensa kanssa. Minua nauratti, mutta olen tuota samaa tavannut jo Hirviniemen jokaisen hahmon kohdalla. Aku ei vain aikoinaan poliittisesti ottanut liikaa kantaa kovinkaan useasti. Kissi sen sijaan on muuttunut todella puutuneeksi hahmoksi. Uskomatonta ettei Holmalta irtoa tuon enempää tuosta. Alan olemaan entistä vakuuttuneempi että voiton ansaitsee joko Svetlana tai Pasi.

Muutoin jakso oli silkkaa paskaa ja käsittämätön pudotus viikon takaiseen. Viikkokatsauksesta pojot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös