MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Heh, mahtaako ylittää uutiskynnyksen itänaapurissa :D
Mä kyllä veikkaan että ylittää.
Heh, mahtaako ylittää uutiskynnyksen itänaapurissa :D
...Tuo Kissi on kyllä niin huikea hahmo että taitaa mennä kaikkien putous hahmojen top3 ikinä. Svetlaana Rönkkö on myös huikea hahmo ja eniten kehittynyt...
Kissi ei ole kehittynyt mitenkään, mies naisten vaatteissa ei jaksa määräänsä enempää naurattaa. Svetlana on selkeä ykkönen, Kissi on tällä hetkellä jäljellä olevista heikoin.
...
Noista kilpailuhahmoista... miten se Lalli voi vielä olla mukana!?
...Hirviniemen pikahahmoja on tuotu kuten Arja Laine...
Monet lapset varmaan viittaavat ja vastaavat kysymyksiin lopettaen kuitenkin sanoihin "tai ei voi tietää". Loordi Lally on lapsille suunnattu "tykkäät kuitenkin" -hahmo. Tosin luulen että Lally on seuraava tippuja jonka jälkeen tippuu Liitto-orava. Kahden kauppa on sitten Svetlanan ja Kissin välillä. Kumpi tahansa oi voittaa. Itse liputan Svetlanan puolesta. Olen vjähän tjuhma ehkä eikä mjinulla ole mjitään shalattavaa. Hui!Koska lapset 4-10 vuotta tykkäävät. Kihlattuni on kakkosluokkalaisten luokanopettaja, tämän Lallin hokemat kaikuvat välitunneilla ja ruokalassa. Näpynäpy.
Noista kilpailuhahmoista... miten se Lalli voi vielä olla mukana!?
Koska lapset 4-10 vuotta tykkäävät. Kihlattuni on kakkosluokkalaisten luokanopettaja, tämän Lallin hokemat kaikuvat välitunneilla ja ruokalassa. Näpynäpy.
Helposti. Todennäköisesti lähtee seuraavana mutta onhan nämä jo pudonneet olleet aivan umpisurkeita jopa verrattuna Lalliin.
Tasainen on kärki. Yksikään hahmo ei ole selvästi muiden edellä enää, koska Kissi ei ole juuri kehittynyt jaksosta toiseen. Ei kyllä ole muutkaan, edes Svetlana sen pikku spurtin jälkeen. Omaa suosikkia ei ole.
...
Ratkaisevaksi saattaa nousta se, että tässä tasaisessa tilanteessa katsojat vain "unohtavat" äänestää jotakin hahmoa. Loordin fanikunta on sen verran spesifi ja vakaa (ja ilmeisen laaja), että noinkohan selviää vielä huomisestakin? Kävisikö niin, että kuitenkin kaikkien suureksi yllätykseksi orava putoaa huomenna, onko hän näistä neljästä se helpoin "unohdettava"? ...
Ei mulla muuta, mutta johtuu sitten nousuhumalasta tai ei, niin nauroin ihan sydämestäni ääneen Salme Pasin "kato Paasone, vanha rosollin jonottaja" -heittoa :D noin loistava kielikuva täytyykin ottaa käyttöön