Mä rakastuin samantien.
On muuten ollut aika kesy avausjakso.
Mua jäi häiritteen kun ei tainnut sanoa kertaakaan "tua noi" ja enkä muista pojittelua.Pääluottamusmies huikean hyvä, porilaisuuden ydin tavoitettu.
Oli kyllä vaisuimmat hahmot ikinä. Tässä vaiheessa voin jo sanoa uuden kauden aloittamisen olleen virhe MTV:ltä. Tosin katsoin pelkästään hahmoesittelyosuuden, joten muusta sisällöstä en osaa sanoa. Kuuluisi varmaan näkemättä paskaa -ketjuun, mutta eipä tule enää katsottua Putousta. Viime vuosina ohjelman ydin on lässähtänyt ja nykyisellään ohjelma tulee jatkumaan pelkän tekohengityksen voimalla. Tämän uskallan sanoa jo tässä vaiheessa uutta kautta.
Mua jäi häiritteen kun ei tainnut sanoa kertaakaan "tua noi" ja enkä muista pojittelua.
Itse kun yhden kesän Porin Kemiralla olin töissä niin vanhemmat olivat tosi kovia pojittelemaan nuorempia.
Jaa'a, tästä voi olla montaa mieltä. Itselleni ei uponnut ainakaan sketsihahmot, en sano mitään muusta sisällöstä.Uudistuminen oli tässä vaiheessa ainoa oikea teko ja se toimikin.
SIlloin aiemmin, kun mielestäni hahmot olivat parempia, olin 12- tai 13-vuotias. Nyt ei naurata vanhatkaan hahmot. Oikeastaan koko Putous on mielestäni aina ollut aika huonoa viihdettä. Voin myöntää, että minusta huokuu "ennen kaikki oli paskaa, nyt ehkä vielä paskempaa" -asenne. En ala väittelemään, enkä kiellä ketään katsomasta Putousta. Meitä vaan on moneen junaan. Itse en ymmärrä Putouksen hassutteluja enkä näe niissä mitään huvittavaa.Ja sketsihahmojen osalta sinusta huokuu aika perus "ennen oli paremmin, nyt näkemättä paskaa" -asenne.
Jaa'a, tästä voi olla montaa mieltä. Itselleni ei uponnut ainakaan sketsihahmot, en sano mitään muusta sisällöstä.
SIlloin aiemmin, kun mielestäni hahmot olivat parempia, olin 12- tai 13-vuotias. Nyt ei naurata vanhatkaan hahmot. Oikeastaan koko Putous on mielestäni aina ollut aika huonoa viihdettä. Voin myöntää, että minusta huokuu "ennen kaikki oli paskaa, nyt ehkä vielä paskempaa" -asenne.
Toki pidä ihmeessä tunkkisi. Mieti vain sitä miksi kommentoit ohjelmaa joka mielestäsi ollut huonoa aina.
Varmaan samasta syystä kuin sinä toitotat jokaisessa ketjussa mielipiteitäsi faktoina.
Essi Hellenin roolia sarjan virallisena hutsuna alleviivataan aivan liikaa.