Putous

  • 617 229
  • 1 890

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ensinnäkin isot hurraa huudot sille, että Kari Ketonen on mukana. Ehdottomasti näin ennakkoon porukan paras koomikko. Hallitsee improvisaation, ajoitukset, osaa näytellä erinomaisesti. Lähes täydellinen näyttelijä Putoukseen.

Sitten muu porukka. Perankoskelta tulee varmasti hieman alatyylin huumoria, mutta vetoaa erityisesti nuoriin miehiin. Eikä Mari kuitenkaan näyttelijänä ole mitenkään pystymetsästä vedetty.

Ville Tiihonen veti Mustissa Leskissä hyvän roolityön ja jännä nähdä miten komiikka onnistuu. Ainakin pressitilaisuudessa veti hyvin tuon roustauksensa mutta nämä lienee käsikirjoitettuja juttu. Jos eivät ole, silloin tässä voi olla porukan suurin yllättäjä sillä näyttelijän taidoissa vetää vertoja Ketoselle.

Niina Koponen on minulle aika tuntematon, joten en voi häntä vielä paremmin arvioida. Aika näyttää. Samat sanat menee Jenni Kokanderiin joka on minulle niin ikään tuntematon entuudestaan.

Essi Hellen tuo ohjelmaan valtavasti naiskauneutta ja ainakin vaikutti pressitilaisuudessa erittäin ekstrovertiltä ja ilmeikkäältä ihmiseltä. Olen nähnyt häneltä ainoastaan tuon 21 tapaa pilata avioliitto elokuvan ja vaikka rooli siinä oli pieni, teki hän siinä hyvää työtä. Silti hän on vielä toistaiseksi pieni kysymysmerkki siinä miten koomiikka sujuu livelähetyksissä.

Antti Holmaa olen nähnyt Myllyrinne Companyssa ja siinä ainakin hän oli pettymys, mutta koko ohjelma oli muutenkin aivan perseestä. Antaa nyt miehen näyttää.

Joonas Nordman on varmasti hyvä improvisaatioissa koska on sanallisesti lahjakas. Hän oli viime kaudella käsikirjoitustiimissä ja näyttelikin parissa viimeisessä jaksossa. Silti vähän epäilyttää Nordman, koska ei ole mielestäni kovin hyvä näyttelemään. Juontajan rooli olisi Nordmanille sopinut ehkä paremmin.

Paasonen on rutinoitunut juontaja, mutta ehkä hieman tylsä. Silti otan Paasosen huomattavasti mielummin kuin Myllyrinteen tai Hirviniemen parhaan kaverin, Janne Katajan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Kauden suurin yllättäjä tulee olemaan tämä jota Ketonen "roastasi", Anttiko se oli. Sanokaa mun sanoneen, tämä kundi räjäyttää potin. Voisi vetää karkeasti yhtäläisyys merkin Riku Niemiseen, mutta jätetään yhtäläisyydet ja toivotaan omalaatuisuutta.

..._

Hassua, mulle tuli ihan sama fiilis! Hänen ja Ketosen välinen sanailu oli tuon tilaisuuden paras juttu.

Jäin myös miettimään, että saavatkohan nuo näyttelijät ihan erilaisia liksoja tuosta ohjelmasta. Näin mutulla arvioisin, että noille muutamalle nuoremmalle on ihan lotto-voitto vain päästä mukaan, kun taas Ketonen ollut tuotannolle varmaankin tosi tärkeä houkuteltava.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Hassua, mulle tuli ihan sama fiilis! Hänen ja Ketosen välinen sanailu oli tuon tilaisuuden paras juttu.

Jäin myös miettimään, että saavatkohan nuo näyttelijät ihan erilaisia liksoja tuosta ohjelmasta. Näin mutulla arvioisin, että noille muutamalle nuoremmalle on ihan lotto-voitto vain päästä mukaan, kun taas Ketonen ollut tuotannolle varmaankin tosi tärkeä houkuteltava.
Ketonen valitti muistaakseni keväällä sitä ettei ole töitä. Sitä minäkin silloin ihmettelin miksei lahjakkaalla näyttelijällä ole töitä ja jos tuo pitää paikkansa, voi olla että Ketosen hankkiminen ei ole tullut normaalia kalliimmaksi tuotantoyhtiölle.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Paasonen oli juuri se juontaja jota pelkäsin (Katajan ja Leppilammen ohella, olin vuorenvarma että joku näistä kolmesta on uusi juontaja), en ole tavannut tässä maassa yhtäkään ihmistä, joka sanoisi hänestä pitävänsä.. voi prkl :(

Arvaukseni osui siis oikeaan ainakin siinä, että Nordman on mukana. Hän on stand up- ja käsikírjoitustaustansa huomioiden verbaalisesti kyvykäs, ja juuri sen tyyppinen pikkujulkkis (jos nyt ihan sanaa julkkis voi ylipäätään missään muodossa hänestä käyttää), joka on sopiva ottaa mukaan tähän formaattiin. Jos kohta kaveri on hyvin yksitotinen näyttelijä, kuten ZayWest ja Kulttimörkö sanoivat. Perankosken ja Ketosen takana sitten noista muista ei ihan jokaisesta edes Google löytänyt tietoja. Mukana on ilmeisesti ainakin yksi Stella Polariksen näyttelijä. Eli yllättymisen mahdollisuus on toki olemassa, jos kohta Putous tulee olemaan nyt katsomäärien suhteen kyllä vedenjakajalla..

Paasosesta huolimatta täytynee siis katsoa ainakin ensimmäinen jakso
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Pääasia ettei Janne Kataja ole mukana. Lahjaton retale.

Perankoski ei omissa ohjelmissaan ole kovin hauska enkä oiken arvosta tuota Joonas Nordmaniakaan Yle Leaksin perusteella.

Ketonen lienee tässä vaiheessa se ykkösylivoiman pyorittäjä.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Antti Holma. Uskokaa pois, tässä miehessä on valtavasti potentiaalia räjäyttää pankki, kuten joku jo tuossa edellä totesikin. Muuten vaikuttaa aika harmaalta massalta, joten Ketonen & Holma dominoinevat kenttää.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Perankoski on mulle jotain niin ärsyttävää, et hampaat kirskuu ajatuksesta.

Yle Leaksissä meni joten kuten, mut ajatus siitä et se on äänessä lauantai-iltana parhaaseen katseluaikaan niin yöööks.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Oikein hyvän poppoon saivat lähtijoiden tilalle. Ketosen ja Tiihosen otteita seuraan eniten mielenkiinnolla. Tiihonen teki niin näyttävän roolisuorituksen Kulmat Pojat elokuvassa, että odotan innolla Putouksen alkamista.

Hyvä, että Perankoskikin saatiin mukaan. Pitäähän sitä jotain silmäniloa olla tässäkin ohjelmassa.
 
Melkoinen pettymys koko rosteri. Ketonen hupsuttelijoista ainoa joka soittaa kelloa. Tosin pakko olla aivan saatanan tyytyväinen, ettei Hedberg ängennyt ohjelmaan sillä sitä naamaa ei voi katsoa sekuntiakaan.

Annetaan tälle mahdollisuus mutta vähän pannukakku fiilikset jäi.

Eikö se nimenomaan ollut tiedossa ja odotuksissa, että ainakin osa näistä uusista näyttelijöistä on vähemmän tunnettuja nimiä. Aivan kuten Nieminen, Hirviniemi, Ritala, Toivanen, Kuustonen jne olivat Putouksessa aloittaessaan.

Minusta tuo kokoonpano vaikuttaa varsin lupaavalta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Eikö se nimenomaan ollut tiedossa ja odotuksissa, että ainakin osa näistä uusista näyttelijöistä on vähemmän tunnettuja nimiä. Aivan kuten Nieminen, Hirviniemi, Ritala, Toivanen, Kuustonen jne olivat Putouksessa aloittaessaan...

Niinpä... en minä ainakaan ollut ikinä kuullut Aku Hirviniemestä ennen Putousta ja nyt hän on Suomen varmaan tunnetuin koomikko.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tiihonen teki niin näyttävän roolisuorituksen Kulmat Pojat elokuvassa, että odotan innolla Putouksen alkamista.

Tuo roolisuoritus oli kyllä omalla tavallaan silkkaa taidetta. Muutenkin ihan tekijämiehen merkit jos kykenee tuollaisessa perseilyroolissa kyykyttämään Saartamoa, tuon tyylilajin kiistatonta. Ei sovi myöskään unohtaa että Tiihonen tulee voittamaan kaikki Putoukseen liittyvät seksiwau-äänestykset. Nehän kysellään varmasti kauden aikana roskalehtien toimesta muutamaankin otteeseen.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Heh, kuuliko kukaan sitä Ketosen radiohaastista, jossa häneltä kysyttiin miksi lähti mukaan Putoukseen? Kyllä mua vähän nauratti, kun Ketonen vakavalla äänellä totesi ohjaajan kiristäneen häntä arveluttavilla alastonkuvilla, joiden nettiin vuotamisella uhkailtiin.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perankoski on mulle jotain niin ärsyttävää, et hampaat kirskuu ajatuksesta.

Yle Leaksissä meni joten kuten, mut ajatus siitä et se on äänessä lauantai-iltana parhaaseen katseluaikaan niin yöööks.
Millonkas se YleLeaks muuten tulee...?

Ihan hyvältä ainakin omaan silmään tuleva kattaus vaikuttaa. Ainoa miinus tällä hetkellä Paasosen Heikki. Ei vaan ole koskaan vakuuttanut koko tyyppi yhtään, minkä vähän häntä olen telkassa nähnyt. Ainoa plussa minkä osaan Heikistä löytää on suosikkijoukkue jääkiekossa, joten annetaan nyt kunnon mahdollisuus kaverille.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Heh, kuuliko kukaan sitä Ketosen radiohaastista, jossa häneltä kysyttiin miksi lähti mukaan Putoukseen? Kyllä mua vähän nauratti, kun Ketonen vakavalla äänellä totesi ohjaajan kiristäneen häntä arveluttavilla alastonkuvilla, joiden nettiin vuotamisella uhkailtiin.
Näin tuon telkkarista. Ketosella oli myös vakava ilme ja hyvin pokka pysyi. Ketonen on kuin tehty Putouksen ykköstähdeksi. Muutenkin, Ketonen oli erinomainen Putouksen pressitilaisuudessa kun roustasivat toisiaan. Tiihonen oli suurin yllättäjä mulle samasta tilaisuudessa, sillä en ole nähnyt häneltä kuin roolin Mustissa Leskissä.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Näin tuon telkkarista. Ketosella oli myös vakava ilme ja hyvin pokka pysyi. Ketonen on kukn tehty Putouksen ykköstähdeksi. Muutenkin, Ketonen oli erinomainen Putouksen pressitilaisuudessa kun roustasivat toisiaan. Tiihonen oli suurin yllättäjä mulle samasta tilaisuudessa, sillä en ole nähnyt häneltä kuin roolin Mustissa Leskissä.

Ihmettelen, jos Ketonen ei nouse ykkösjätkäksi Putouksessa, kun pystyi siihen välillä myös Vedetään hatusta-ohjelmassa, jossa oikeasti oli kovaa kattausta välillä ja siinä ei Ketonenkaan aina ollut se kirkkain tähti.

Miksi tuota ohjelmaa ei voida vain jatkaa, mielestäni Hirviniemikin sopi tuohon, koska muut olivat niin hyviä, että tasapainottivat Akua.

Tuossa ohjelmassa oli kyllä kova ykköskenttä aikoinaan, Ketonen, HP Björkman (!), Riku Nieminen, Hirviniemi...
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Suomen junttimainen "kansa" (Iltalehden lukijat) äänestivät tähän junttimaiseen ohjelmaan kaikkien junttien suosikkia, stand-up-"koomikko" Sami Hedbergiä. Nyt kun hän ei ole ohjelmassa mukana niin voin jopa harkitakin parin jakson katsomista. Kari Ketosen mukanaolosta myös iso plussa, hän on ollut hyvä mm. kaikessa missä onkaan näytellyt.
 
En siis olekaan ainoa ihminen tässä maassa, joka ei pidä Sami Hedbergistä. Huh.
Miten joku voi edes julkisesti myöntää pitävänsä tuosta? Mies on kopioinut suunnilleen kaikki läppänsä suoraan muilta standup-koomikoilta, mutta mikäs siinnä kun on jostain syystä niin helvetin hauska.

Kari Ketonen tulee ensi kaudella Putousta kannattelemaan. En ole viime kausia juurikaan seurannut, koska olen vähän kehittyneemmän huumorin ystävä. Pulttiboissit ja Putoukset ei iske!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tänään starttaa ja vähän tässä jo polttelee.

Porukasta on saatu jo pieniä murusia irti(esim. nettisivujen kautta) ja ei tuo rosterin laatu ihan karmealta vaikuta. Miehet toisaalta vaikuttaisivat olevan aika suvereeneja ainakin näin lähtölaukauksen alla. Jännä nähdä kuka sen Hirviniemen aseman oikeasti nappaa. Liekkö sitten Antti Holman pelipaikka tuo. Olen myös entistä vakuuttuneempi että Essi Hellen ottaa Iina Kuustosen bimbon roolin. Toki Iinalla oli luonnerooli, mutta silti.

Eniten odotan miten Heikki Paasonen kykenee Jaskan saappaat täyttämään. Saariluoma oli kuitenkin oikeasti silkkaa timanttia omalla pelipaikallaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Toi pitkätukkainen blondi. Tosi ärsyttävä. Essi ilmeisesti.

No mitähän vittua nyt? Ainoat häiritsevät asiat seuraavassa:

1. Pyöräyttänyt muksun
2. Mikko Virtanen rasittavan ulkonäköissopiva ko. daamille

Ps. Tämä Putous-setti jo tähän mennessä voitaisiin lähettää JYPin pukukoppiin. Saatanmoinen yrittäminen luo joskus ihan osumiakin.

Sanoisin Putouksesta tältä pohjalta: jatkoon! Mainittava myös Niina Koposen varsin mainio jennivartiais-imitointi Jaskan pelipaidan jäädytyksessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös