Todellakin ainoa oikea veto, ja itse asiassa ainoa keino jatkaa ohjelman elinkaarta millään järkevällä tavalla, kun formaattia nyt sitten kerran ylipäätään jatkaa halutaan. Kerrassaan erinomaista! Hommaan tulee taas aivan uutta mielenkiintoa, kun lähdetään 100% puhtaalta pöydältä. Tämähän on täysi win-win tilanne myös tuotantopuolelle: formaatti on kansalle tuttu, mutta naamat ovat täysin uusia. Uskon että myös uudessa porukassa mukana on myös suurelle yleisölle tuntemattomia/lähes tuntemattomia esiintyjiä..
Ainoa kompastuskivi on tietysti se, että uusi porukka joutuu aloittamaan työnsä niin suuren varjon alla, että vertailu tulee vuorenvarmasti olemaan armottoman tylyä. Mutta minä olen tosiaan lähtökohtaisesti enemmän kuin tyytyväinen..
EDIT: tosin kun on Maikkarista kyse, niin toivottavasti uuteen ryhmään (etenkin sillä verukkeella kun ohjelma on edelleen suosionsa huipulla) ei tule yhtäkään typerää yllätysnimeä, vaan ihan "oikeita" näyttelijöitä, etenkin niitä tuntemattomampia sellaisia. Onhan se nimittäin sinällään pelättävissä, että tuotantopuolen aivopieruna ohjelmaan otettaisiin joku Duudsoni-Jarppi tai Jethro Rostedt.. ei, ei pliis mitään sellaista. Itse en ottaisi "edes" Sami Hedbergiä, joten monet tuntuisivat kannattavan