Tottakai se vähän harmittaa ja Hokki on pelannut huonosti pleijarinsa. Runkosarjan aikana Hokin peli kuitenkin oli paljon viihdyttävämpää, koska useimmiten niissä oli jotain yritystä, eikä pelkkää tasaista suorittamista kuten KooKoolla. Toki KooKoolla suorittamisen taso näytti välillä paremmalta ja välillä heikommalta, mutta samanlaisia kuvioita vieläkin Juujärvi käyttää kuin joulukuussa, mutta mikäs siinä kun ne näyttävät toimivan. Pelit näyttivät Kouvolassa lähinnä suoritetuilta projekteilta ilman sen suurempaa tunnetta, johtuen ehkä siitä, että rutiinilla pärjäsi hyvin. Sinnikäs joukkue KooKoo ei minun tietääkseni ole, peli luovutettiin, jos oltiin kaksikin maalia tappiolla.
Niin ja tosta Nickersonista, ainakin lauantain pelissä minun mielestä muut KooKoon pakit pelasi erittäin hyvin Nickersonia lukuunottamatta, tai sitten pidin häntä vain erityisesti silmällä ja hänen peliälynsä loppui välillä siihen, kun kaksi hokkilaista tuli kohti ja roiskaisi kiekon vaan kolmannelle hokkilaiselle. Toki pelasi varmaan paremmin kuin yksikään Hokin pakki tai pakiksi laitettu hyökkääjä. Eikä toi 20min mikään valtava ole.
Niin ja tosta Nickersonista, ainakin lauantain pelissä minun mielestä muut KooKoon pakit pelasi erittäin hyvin Nickersonia lukuunottamatta, tai sitten pidin häntä vain erityisesti silmällä ja hänen peliälynsä loppui välillä siihen, kun kaksi hokkilaista tuli kohti ja roiskaisi kiekon vaan kolmannelle hokkilaiselle. Toki pelasi varmaan paremmin kuin yksikään Hokin pakki tai pakiksi laitettu hyökkääjä. Eikä toi 20min mikään valtava ole.
Viimeksi muokattu: