Perusteluissa sanotaan, että löi poikittaisella mailalla Lippojokea kasvoihin. Ja jos viittaat siihen klassiseen / urbaaniin legendaan, jonka mukaan pelaajat purevat tahallaan verta esille isomman jäähyn toivossa, niin tuskin siitäkään oli kysymys. Tai sitten ei ole oikein koordinaatio toiminut, kun samaisten perustelujen mukaan Lippojoki on tarvinut tikkejäkin.
En meinaa mitään tahallaan puremista, mutta jos leukaan olisi osunut jokin ja suu sattuisi olemaan auki niin on ihan mahdollista, että vahingossa puraisee suussa jotain, josta saattaa verta tirskahtaa. Verta ei ainakaan tullut paljoa ja se tuli nimenomaan suusta. Mä varmaan muistan itse pelitapahtuman väärin, mutta muistan ainakin sen hetken, kun sitä verta tultiin tuomareille esittelemään ja syljeskeltiin siinä Hokin rangaistusaition edessä. Tosin kait tämänkin voi jo unohtaa, kun asia taitaa olla jo about loppuunkäsitelty.
EDIT: Laitan tähän vielä miten itse muistan, eli Leinonen ei juurikaan poistunut maalin edestä tilanteen aikana minnekään, vaan veti aluksi poikittaisella jonkun miehen kumoon maalin edestä, kaatunut pelaaja nousi aika vikkelästi pystyyn ja sen jälkeen Leinonen oli selkä tähän Lippojokeen päin ja taisi jossain tilanteessa huitaista tai nostaa mailaa turhan korkealle tai mitä lie, en nähnyt sen tarkemmin. Jollekki tuli pipi ja sillä selvä.
Viimeksi muokattu: