Puolivälieräsarja kevät 2012: HIFK - Jokerit

• 230 108
  • 879

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No on tuokin.., Jokerit passittaa matkaan tyyliin Miss Suomi-ehdokkaan (vai näyttikö se vaan toisen viereltä 100x paremmalta) ja toiset marssittaa IFK-Tuksun kuvauksiin.

Monta kertaa nähnyt HIFK Cheerleaderit ja tää on varmaan hävinnyt jonkun vedon, muut tän päivän kenraaliharjoituksissa tms..

Mutta ihan asiaankin, TÄNÄÄN SE ALKAA!!! Eli 5 viimeisintä peliä; ekasta jokerivoitto ja loput Hifkille, kylläpäs kävi tuuri (hymiö). Edelleen aika lapsenuskoisesti uskon Jokereihin - kaikki vedotkin lyönyt taikauskoisuuden puolesta IFK:n puolesta

Jäsen
Koska usein olen altavastaajan puolella, niin ollaan nytkin. Lisäksi olisi hauska, jos Jarkko vetäisi kunnon tehokevään ja pelaisi vähillä jäähyillä+kovilla tehoilla ei pelkästään Jokerit mestariksi vaan myös itsensä pudotuspelien pistekuninkaaksi. Ellei muistini petä, niin HIFK:ssa mestaruuden voittaessaa Ruutu oli finaaleissa todella tehokas ja muutenkin pelasi hyvän pudotuspeli kevään tehojen valossa. Yllätykset ja keskusteluaherättävät tapahtumat ovat piristäviä, joten toivotaan niitä.

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei nämä nyt mitkään missikisat ole!
Isot miehet(?) arvostelee netissä toisten ulkonäköä.

Uuge huhuilee Koffin sivuilla että Redenbach saisi jatkaa Peltosen ja Ma. Granlundin kanssa, hyvä veto sillä ketju oli viimeisissä peleissä liekeissä. Wirtanen kumminkin sopii ehkä paremmin kolmoseen Kuhdan kanssa, tarkasti oma pää ja silloin tällöin maaleja. Nyt alkaa jo vatsaa vääntämään eikä nälästä tietoakaan vaikka lounasaika lähestyy, on tämä hullua!

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Granlundin runkosarja ei mennyt niin "huonosti" kuin pistepörssin sijaluku 6. kertoo. Edellä on 5 ulkomaalaista, mutta paras pistekeskiarvo on sijan 2 Zaborskylla ja sijan 6 Granlundilla: 1,13 molemmilla. Zaborsky teki 52 ottelussa 59 pistettä ja Granlund 45 matsissa 51 pistettä. Molemmilla jäi kausi lyhyemmäksi kuin muilla. Pistekeskiarvon mukaan sijat 1-6 menevät näin:

1) Zaborsky ja Granlund, 1,13
3) Lasch, 1,05
4) Perrin, 1,01
5) Hodgman, 0,89
6) Dixon 0,88

Joten en ihan käyttäisi termiä: "Jos Granlund olisi voittanut pistepörssin...". Kyllä kyseessä oli edelleen runkosarjan paras pisteidentekijä (jaettuna Zaborskyn kanssa). Jotenkin tuntuu, että Granlundilta odotetaan aivan sairaita tehoja ja kaikki alle sen on "vaisuutta". Tätä harrastavat myös omat fanit. Mä olen aika tyytyväinen sellaiseen sälliin, joka vaisunakin naputtelee 1,13 per matsi.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mikke Granlund myös paransi jälleen piste-ennätystään. Hyvä kausi ja vaikka kentällä tekeminen näytti ennen saikkua aika vaikealta, niin silti niitä pisteitä tuli piste per ottelu tahdilla näissä pelatuissa otteluissa. Eiköhän tämä sarja jälleen osoita, mikä tämä jannu on miehiään, kun hassuttaa narripelaajia yksi toisensa jälkeen ja petaa ketjukavereilleen tonttia toisen perään.

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Eikös cheerien tarkoitus ole olla hyvännäköisiä ja vetoavia? Saada keikistelyllä yleisö ( miehet ) fiilikseen ja ostamaan ruokaa+juomaa erätauolla?

Tätä mä en oo ikinää tajunnut, mun mielestä aika väsynyttä muutenkin että peleissä ylipäätänsä on jotain cheerleadereita. Lätkä on lätkää turha sinne jotai muijia raahata.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Saada keikistelyllä yleisö ( miehet ) fiilikseen ja ostamaan ruokaa+juomaa erätauolla?

Jatketaan edelleenkin offtopic-linjalla, mutta olen miettinyt monesti, että mihin tämä käsitys perustuu? "Onpas hyvä perse, vois käydä hakemassa lihapiirakan". Itselleni ei ainakana aiheudu naiskauneuden näkemisestä nälän- tai janon tunnetta.

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikös cheerien tarkoitus ole olla hyvännäköisiä ja vetoavia? Saada keikistelyllä yleisö ( miehet ) fiilikseen ja ostamaan ruokaa+juomaa erätauolla?

Kyllä minäkin myönnän että mielelläni heitä katselen mutta silti sivuosassa ovat tässä näytelmässä. Ja tapa jolla toisia ihmisiä internetin suojassa "nimettöminä" toisia ihmisiä kommentoidaan on välillä ala-arvoista. Mutta se tsirkuista, toivottavasti kentällä on tänään niin hyvää viihdettä että ei tarvitse portaikoihin tuijotella.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Jatketaan edelleenkin offtopic-linjalla, mutta olen miettinyt monesti, että mihin tämä käsitys perustuu? "Onpas hyvä perse, vois käydä hakemassa lihapiirakan". Itselleni ei ainakana aiheudu naiskauneuden näkemisestä nälän- tai janon tunnetta.

Oletko kuullut lohtusyömisestä. Jotain piirakkaahan siinä voi alkaa mieli tehdä, meinaan:)

scholl

Jäsen
Itse en pidä cheerleadereiden tehtävänä olla mitään patsaita, joita katsellaan, vaan heidän tehtävänsä on saada kannattajat mukaan joukkuetta kannustamaan. Kun viuhtovat huihkillaan jne. niin se tehdään sen takia, että porukka syttyisi matsiin mukaan varsinkin siinä vaiheessa, kun matsissa on muuten odotteleva suvantovaihe. On tietysti hyvä, jos ja kun siellä on kauniita tyttöjä mukana, mutta mitään missiainesta sen ei tarvitse olla, vaan sellaisia normaalin nättejä neitokaisia, joilla on sellainen reipas asenne ja jotka osaavat tuon duuninsa.

Naisen näkeminen ei todellakaan saa aikaiseksi mitään intoa käydä ostamassa kaljaa, täytyy olla hyvin erikoinen ajatusmaailma sen ajatuksen takana.

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Tätä mä en oo ikinää tajunnut, mun mielestä aika väsynyttä muutenkin että peleissä ylipäätänsä on jotain cheerleadereita. Lätkä on lätkää turha sinne jotai muijia raahata.

IFK itse markkinoi tuotettaan näillä "muijilla". Fogelit sjungaa ja gimmat joraa, vai miten se meni.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
HIFK:ssa on paljon sijaa myös SISÄISELLE KAUNEUDELLE! Jokereille nyt ulkokuori on aina se tärkein ja siksi ei menestystä tulekaan enään. Ei mestaruuksia voiteta hienolla hallilla ja kauniilla cheerleaderilla.

HIFK:ssa on sydäntä ja monenlaista kauneutta. Siksi olemme paljon parempia kun pinnallinen Jokerit.

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
HIFK:ssa on paljon sijaa myös SISÄISELLE KAUNEUDELLE! Jokereille nyt ulkokuori on aina se tärkein ja siksi ei menestystä tulekaan enään. Ei mestaruuksia voiteta hienolla hallilla ja kauniilla cheerleaderilla.

HIFK:ssa on sydäntä ja monenlaista kauneutta. Siksi olemme paljon parempia kun pinnallinen Jokerit.

Saatinhan ketjun tasoa taas alaspäin kun Tiki ratsastaa paikalle.

JesterJr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, ManU
Eikös tämän illan matsi näy Veikkaus TV:ltä ilmaiseksi ?

Stigu

Jäsen
HIFK:ssa on sydäntä ja monenlaista kauneutta.

Hienosti sanottu. Itse huomaan kaipaavani noita viime kevään sydänlogoja kadunvarsilta. HIFK on tosiaan muokannut brändiään isosta, pahasta ja ilkeästä kohti rauhaa, rakkautta ja iloa. Tämä on ainutlaatuista ja rohkeaa urheilun saralla, ja mielestäni noita arvoja olisi pitänyt paukuttaa mainonnassa tänäkin vuonna. Noihin arvoihin vielä kirsikaksi kaukun päälle paskansyöntimeininki, niin eihän tuollaista jengiä voi kuin rakastaa!

On muuten Veikkaus antanut tänään Narreille uskomattoman kovan kertoimen vierasvoitosta: 3,20. Tuohon nappaan viidelläkybällä kiinni, ja toivon että IFK kohtelee rakkaudella ja hellyydellä tänään paikallisvastustajaansa.

Ilon kautta voittoon! Let's play hockey!

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hienosti sanottu. Itse huomaan kaipaavani noita viime kevään sydänlogoja kadunvarsilta. HIFK on tosiaan muokannut brändiään isosta, pahasta ja ilkeästä kohti rauhaa, rakkautta ja iloa.

Tämä on tylsää, toivoisin että HIFK-mainonta olisi militaristista ja asennevammaista. Vittu täällä mitään uusia frendejä kaivata, kohta mun vieressä katsomossa istuu Oras Tynkkynen. War & Shit.

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On muuten Veikkaus antanut tänään Narreille uskomattoman kovan kertoimen vierasvoitosta: 3,20. Tuohon nappaan viidelläkybällä kiinni, ja toivon että IFK kohtelee rakkaudella ja hellyydellä tänään paikallisvastustajaansa.

Huh huh, mikä ylikerroin. Ei todellakaan ole näin selvä matsi. Ton pelaamine narrien voitolle on kyllä aika win-win. Jos IFK häviää, niin saa edes rahaa, ja jos menettää rahat niin tuskin ees vituttais :D
Vaikeeta se ois pelata suosikkijengiään vastaan muutenkin, mutta etenkin playoffeissa, joten taitaa jäädä vielä väliin.

Stigu

Jäsen
War & Shit.
Ei kyllä Peace & Shit kuulostaa paljon paremmalta, varsinkin kun mulla on kohta hätä peaceshit housuissa, kun matsi jänskättää sen verran.

Frozen: Kaikki on ostettavissa rahalla. Eli ajattele vaan kuinka paljon rahaa a) sinulle pitäisi antaa, että se kompensoisi vitutuksen joka aiheutuu Narreille hävämisestä, ja b) olisit valmis maksamaan, että IFK voittaa.

Itse lähden köyhänä miehenä tänään Veikkauksen kanssa vastaamaan kohtaan a) 100 € ja kohtaan b) 50 €. Kyseessä on ensisijaisesti vitutuksen minimointi.

Tämä vitutuksen minimointisysteemi olisi pitänyt olla olemassa silloin 90-luvulla, kun Narrit dominoi ja kyykytti IFK:ta, ja kaiken kukkuraksi matsien jälkeen se kaikkien tuntema kahjo Narrifani (Puti II) tanssi yläkroppa paljaan tiputanssia Nuurdiksen parkkiksella ja huuteli temekekejokereita.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy