Kato kato, iso torvi on älähtänyt ;) Mä olen oppinut Jaroslav Hagmanilta, kirjoitellaan ensin ja luetaan muita sitten. Nyt kun en vielä ole ketjua lukenut en voi olla varma, kuinka muikeita vyön alle vetoja täältä löytyy.
Täällä tapellaan lipuista..toistan: alkaisipa oikeat pelit nyt. Erkan jäähykitinään tartun jo toista kertaa tällä kaudella ja rispektit Kykloopille. Jopa Yle Puheessa mietittiin, että Jokerit eivät sortuisi kurittomuuteen. Ja vastustaja on kolannut 200 minsaa enemmän pelkkiä 2 minuutin jäähyjä : D. Suomalainen kiekkomedia on oikeasti aika vitun tyhmää, poislukien Urheilulehti. Jos joku sanoo jotain, media ostaa. Matikainen voisi sanoa, että HIFK:ta vastaan vihelletään ihan liikaa "kiekko katsomoon" -jäähyjä lukematta tilastoa ollenkaan. Ja mistä vetoa, niin Yle Puhe ottaisi faktana HIFK:n oudot kiekko katsomoon -jäähyt? Aravirta voisi sanoa, että Kärppien ruoka on ollut etelässä usein myrkytettyä ja tämäkin ostettaisiin täysin empimättä.
Mä nyt todellakin odotan itse pelien alkamista ja onneksi pelataan neljästä voitosta. Silloin tämä kaikki toteutuu:
1) Jatkoon menee kahdesta joukkueesta parempi. Piste. Aivan sama, mikä on lippujen saantitilanne ja kuinka tuomiot menevät jossain yksittäisessä matsissa.
2) Filppula, Kilpeläinen ja mahdollisesti Zoltan ovat ne pelaajat, joiden mukana Jokerit kaatuu tai jatkaa. Ruudun Jakella ei ole tässä läheskään niin suurta merkitystä kuin vaikkapa Filppulalla. Siinä on ainoa narripelaaja, jota varsinaisesti pelkään.
3) Tämän sarjan voittaja menee päätyyn asti.
Ai niin bozik, 90-luku meni jo : D. Ei kai kukaan enää hae fiiliksiä jostain olemattomasta 8 vuoden pätkästä kohta 20 vuoden takaa? Nyt on uudet pelaajat ja itse asiassa kokonaan uusi lajikin. Katsoin muutaman ysärimatsin joku aika sitten (kautta 94/95) ja luoja, että lätkä oli silloin heikkotasoista nykyiseen verrattuna! Tämä koskee kaikkia tasapuolisesti,
eikä vie narreilta ja TPS:ltä kunniaa silloisesta hegemoniastaan. SM-liigan voittaja on
primus inter pares - paras kaltaistensa joukossa. Aina. Eniveis, mä diggaan lajin evoluutiosta ja pelikirjojen mukaantulosta vilpittömästi.