Puolivälieräsarja HPK - Lukko

• 21 928
  • 229

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
lapset lapset

Elkääpäs kinastelko... Minulle on ainakin ihan se ja sama kuinka monta "asiantuntijaa" veikkaa jompaa kumpaa joukkuetta jatkoon, koska olen sattumoisin niin itsekäs, että haluan nähdä itse playoffit. En nauttia etukäteen glorysta...

Joten kaivakaapa ne sotakirveet takaisin maahan ja kattellaan rauhassa sarja läpi... Minä en henk.koht. aio aloittaa provoilua sen suuremmin...

Onnea molemmille valitsemillaan teillä!

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Lukon metsästäjä
Marko Tuulola HPK---> Brynäs huhu!
Sinuhe Wallinheimo Färjestad--->JYP huhu!
Kimmo Peltonen TPS--->HV71 huhu!
Teemu Aalto HPK---> TimråIK huhu!

Eli näin kertovat ruotsalaiset tietolähteet!!!

Sulle saakka noi huhut on tulleet aika monta viikkoa myöhässä, kiitos kun informoit meitäkin. Olen kuullut yhden lisää:

Lukko Rauma --> Kesälomalle huhu!

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Musta_Kyy
Sulle saakka noi huhut on tulleet aika monta viikkoa myöhässä, kiitos kun informoit meitäkin. Olen kuullut yhden lisää:

Lukko Rauma --> Kesälomalle huhu!

Ei toi ole mikään huhu, se on fakta ja varmasta tietolähteestä.
Loman alkamis päivää ei tosin kerrottu, mutta Huhtikuun puolella kuitenkin.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti foxsixteen
Ei toi ole mikään huhu, se on fakta ja varmasta tietolähteestä.
Loman alkamis päivää ei tosin kerrottu, mutta Huhtikuun puolella kuitenkin.

Aijaa, Rautakorpi meinaa jo maaliskuussa lähteä valmistelemaan ensi kautta? Yleensähän jääkiekkoilijat menevät välittömästi ottamaan kuppia nöyryyttävän tappion jälkeen.

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Viestin lähetti Flonaldo
Minun mielestäni, tilanteesta riippuen, loppukausi tarkoittaa viittä, kymmentä tai viittätoista ottelua.

Lyhytpä se loppukausi on Hämeenlinnassa.. Jokohan se nyt sitten loppui hämeenlinnalaisessa kirjanpidossa? Hyvä sinä, olet nero!

Mitäpä muuta voin todeta, että jätän teidät tänne keskenänne ihmettelemään maailman menoa.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Musta_Kyy
Aijaa, Rautakorpi meinaa jo maaliskuussa lähteä valmistelemaan ensi kautta? Yleensähän jääkiekkoilijat menevät välittömästi ottamaan kuppia nöyryyttävän tappion jälkeen.

Kyllä, kyllä näin ne varmasti menettelevät, mutta ei maaliskuussa
katsos Rautakorven joukkueella on pelit sillon vielä kesken.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Sikakatsomo

Ohessa Torkin mietteitä tämän päiväisestä Iltalehdestä.

Yksi rääväsuiden "suosikki" on varmasti Sami Torkki, jonka räväkkä pelityyli ei jätä ketään kylmäksi.

- Toivottavasti olen sikakatsomon suosikki. Ihan hyvä vaan, ei se minua häiritse, Torkki suhtautuu ainakin vielä toistaiseksi huumorilla.

Hänellehän passaa, jos hän onnistuu hämeenlinnalaisia ärsyttämään - kaukalossa tai katsomossa.

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
mitäs varten siellä on käytössä kultaiset kypärät?

Eihän tietääkseni Veikkauksen kultaista kypärää jatkopeleissä pitävät kisaa enää mistään kannusta, vai kisaavatko? Ihme touhua...

Mutta näillä mennään...

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Re: Sikakatsomo

Viestin lähetti L4E
Ohessa Torkin mietteitä tämän päiväisestä Iltalehdestä.

Yksi rääväsuiden "suosikki" on varmasti Sami Torkki, jonka räväkkä pelityyli ei jätä ketään kylmäksi.

- Toivottavasti olen sikakatsomon suosikki. Ihan hyvä vaan, ei se minua häiritse, Torkki suhtautuu ainakin vielä toistaiseksi huumorilla.

Hänellehän passaa, jos hän onnistuu hämeenlinnalaisia ärsyttämään - kaukalossa tai katsomossa.

Kyllähän sikakatsomon ihan ehdoton suosikki raumalaisjoukkueesta taitaa olla kuitenkin tuo Hämäläisen Eepi. Näin on ollut jo monen kauden ajan ja Torkin onkin turha kuvitella saavansa läheskään samanlaista huomiota tältä katsomon osalta kuin tämä Lukko-ikoni saa osakseen. Mutta ehkä Torkkikin sitten 10+ vuoden päästä.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: mitäs varten siellä on käytössä kultaiset kypärät?

Viestin lähetti masaman
Eihän tietääkseni Veikkauksen kultaista kypärää jatkopeleissä pitävät kisaa enää mistään kannusta, vai kisaavatko? Ihme touhua...

Ihme touhua tosiaan, sillä minunkin tietääkseni kultakypärien kisa loppui viime perjantaina runkosarjan viimeisellä kierroksella.

Sen verran aikaa on kuitenkin kulunut Lukon edellisistä play offeista että en varmaksi muista, mutta käsittääkseni aiempina kausina ei play offeissa ole tarvinnut moisia kultakypäriä pitää.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Re: Re: mitäs varten siellä on käytössä kultaiset kypärät?

Viestin lähetti Roku
Ihme touhua tosiaan, sillä minunkin tietääkseni kultakypärien kisa loppui viime perjantaina runkosarjan viimeisellä kierroksella.

Niin on, ihan niin tyhmää kuin tuo kultakypärä homma yleensäkin.

Jos ei tiedä joukkueensa tai vastustajan parasta pistemiestä, niin ei sitten tarvi tietääkään.

Kyseistä henkilöä ei silloin asia kiinnosta, miksi sitä kypärällä tuputetaan! Eikä todellakaan moista tarvi kaikkien tietääkään.

Mutta nyt tosiaan jää runkosarjan tilanne voimaan ja runkosarjan viimeinen "hallitsija" kantaa kypärää hamaan loppuun asti.

Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Re: Re: Sikakatsomo

Viestin lähetti Tribal
Kyllähän sikakatsomon ihan ehdoton suosikki raumalaisjoukkueesta taitaa olla kuitenkin tuo Hämäläisen Eepi. Näin on ollut jo monen kauden ajan ja Torkin onkin turha kuvitella saavansa läheskään samanlaista huomiota tältä katsomon osalta kuin tämä Lukko-ikoni saa osakseen. Mutta ehkä Torkkikin sitten 10+ vuoden päästä.

Tätä kyllä nyt ihmettelen kovasti. Vaikka kahtelenkin lukon mallisten lasien takaa näitä asioita, niin selviö on se, että Eerik Hämäläinen on yksi liigan fiksuimmista pelureista. Vai kui ?

Se nyt ei ole maankaatoihme jos joku Korpisalo, Mikkola, S. Torkki tai Karalahti saapi vastustajan fanien huomion itseensä. Mutta että Eepi ? Ei ymmärrä...

Eihän Eepi liene tehnyt muuta "pahaa" kuin hieman yritti "siirtää" asuunsa tarttunutta linjatuomaria ollessaan matkalla kouluttamaan häntä takaapäin nyrkillä päähän lyönyttä rottaa...

Oi voi.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Perjantai illan ratoksi tosi otteluita odotellessa.
Heitetäämpä kysymys ilmaan, kun en jaksanut itse kaivella?

Ketäs on pelannut A-maajuokkueessa?

Lukko: Hämäläinen,Saarela, Porkka, Niskala, Tähtinen, Torkki, Vehanen, Viinanen, Koivisto..

HPK: Tuulola, Virta,Eskelinen, Voutilainen, Laakkonen, Mäkiaho, Puurula (pukenut)..

Lisätty: Vehanen, Viinanen, Koivisto, Eskelinen, Voutilainen,Puurula

Viimeksi muokattu:

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti L4E
Perjantai illan ratoksi tosi otteluita odotellessa.
Heitetäämpä kysymys ilmaan, kun en jaksanut itse kaivella?

Ketäs on pelannut A-maajuokkueessa?

Lukko: Hämäläinen,Saarela, Porkka, Niskala, Tähtinen, Torkki..

HPK: Tuulola, Virta,Laakkonen?, Mäkiaho? ..

Lukon listaan voit lisätä ainakin Viinasen ja Vehasen.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Re: Re: Re: Sikakatsomo

Viestin lähetti Il Tempo Gigante
Tätä kyllä nyt ihmettelen kovasti.

Tämä vastaus kyllä laski itselänikin sikakatsomon "asiantuntevuutta". Eihän Eepiä saa hermostumaan katsomosta käsin millään!

No hyvä puoli on se, että yrittävät eepiä seuraavat 10 vuotta ja jättävät Torkin rauhaan(huomasitteko en kirjoittanut token 8 ) ).

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Johto
Viinasen ja Vehasen.

Vehasta olin muistavinani ja meinasin tuolla ?- merkillä varustaa. Heitin raukamaisesti raumalaisista varmat. Viinanen on kyllä mennyt ihan ohi, valaiseeko joku? Siis koska, jos vaikka palautuisi pätkittäin?

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti L4E
Vehasta olin muistavinani ja meinasin tuolla ?- merkillä varustaa. Heitin raukamaisesti raumalaisista varmat. Viinanen on kyllä mennyt ihan ohi, valaiseeko joku? Siis koska, jos vaikka palautuisi pätkittäin?

Viinanen pelasi muistaakseni Venäjän turnauksessa joulukuussa 2001, samoin kuin Niskalakin. Taisivatpa vielä tehdä jossain 3-3 päättyneessä ottelussa maalinkin mieheen...?

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katsomosta kuuluva lämmitys kuuluu asiaan, ja ovathan nämä vierasjoukkueen kokeneet pelaajat Raumallakin aina katsomon hampaissa. Janne Ojanen, Kai Nurminen ja Raimo Helminen nyt ensimmäisinä mieleen tulevat.

L4E: Viinanen pelasi maajoukkueessa kaudella 2001-02 useampaankin kertaan, mm. Baltika-turnauksessa.

Toni Koivisto pelasi myös keväällä 2002 maajoukkueessa, samat kaksi peliä Venäjää vastaan kuin Vehanenkin.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Roku

L4E: Viinanen pelasi maajoukkueessa kaudella 2001-02 useampaankin kertaan, mm. Baltika-turnauksessa.

Toni Koivisto pelasi myös keväällä 2002 maajoukkueessa, samat kaksi peliä Venäjää vastaan kuin Vehanenkin. [/B]

Kiitos, sopii hyvin kuvaan, jos noilla kausilla pelasivat.
Hyvä kun Lukon pelaajaat Ikan kahdella ensimmäillä
kaudella tiesin(No, ei se ikan vika ollut vaan tuon tulevan kettupaidan :) ).

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Bouwmeester
Ainakin HPK:sta lisäisin äsköiseen listaan vielä nimet Eskelinen, Voutilainen, Setzinger ja Kucharcik.

Nämä nyt tuli aluksi mieleen.

Setzinger ja Kucharcik hyviä miehiä, mutta vain kotimaiset lasketaan (säännöt oli huonot, mutta huomioidaan yhteenlaskussa ehkä nuokin). Mites Laakkonen ja Mäkiaho? Varmistus!

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tämäkin meni Lukolle 9-8, vaikka annoin kaikista mahdollisista pisteitä(virallinen ääänestys aika päättyyi juuri).

Turha muuten tulla tänne sitten poramaan kahvasta. Täällä lyödään kaikkea mikä liikkuu ja jos ei liikukkaan niin silti lyödään(esim. olohuoneen pöytä)!!!

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy