Ossi kirjoitti:Häh? Meillähän on alkamassa mahtava vääntö pokin kanssa Astashenkosta. Kyllä se on viimeistään viikon päästä jo ihan kunnon sota. Harmi, kun ei saa Flonaldon kanssa tappelua Nielikäisestä ja Väisäsestä. Kumpikin on pelannut hyvin ja molemmat myöntävät sen. Mutta muista, että tameperelaiset suhtautuvat kiekkoon viileän analyyttisesti.
Hah, ihan hyvä provo, mutta en siihen lankea. Sotaa et tästä asiasta saa tekemälläkään. Olen sen verran oppinut tänne kirjoittamisessa, että jokaisella kirjoittajalla on oma näkemys ja se harvoin muuttuu. Astashenkon otteista voidaan vaihtaa mielipiteitä, mutta siinä vaiheessa kun keskustelu ei enää etene, on hyvä osata lopettaa. Lopulta se on kuitenkin niin, että minulle on aivan sama oletko kanssani samaa mieltä ja sinulle on aivan sama, olenko minä kanssasi samaa mieltä. Ja se onkin tällaisen keskustelun rikkaus.
En tiedä katsotko peliä penkkiurheilijan silmin ja teetkö sen kuinka analyyttisesti. En myöskään väitä, että pelaajataustastani huolimatta tietäisin pelistä jääkiekko sinua enemmän. Jääkiekossakin on olemassa taktinen puoli ja tilanteita, jotka tulee pelata määrätyllä tavalla ja kuvani Astan heikosta ensimmäisestä ottelusta olen tehnyt nimenomaan näiden asioiden perusteella.
Edit: Niin juu, ja viikon päästä voidaan jo vaihtaa mielipiteitä jostain muusta asiasta.