Puolivälieräsarja 2004-2005 HPK - TPS

  • 66 083
  • 537

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Jääkiekko -ylilyöntipeli

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, tuota et usko kyllä itsekään. Vai oletko sittenkin niitä jannuja, jotka käyttävät saunassakin tyynyä, kun lauteet ovat niin kauhean kovia?

Ja ei, en tule halaamaan.

Täältä tähän

Hmm, kyllä uskon siihen että jääkiekko-ottelu voitetaan lähtökohtaisesti enemmän maaleja latomalla. Koska kanssasi ei kannata ajautua asialliseen pohdintaan esim niistä historiallisista hetkistä jolloin kerhondemonit ovat tappelemalla sarjan voittaneet tyydyn asiakeskustelun osalta täällä tähän vähään ja jatkan asiattomuuksilla. Vaikka ymmärrän että tässä nyt "noudetaan" nimimerkki kautta.

Saunon hyvin enkä yleensä pese lujempaa. Entä sinä, taivutatko kenties notkeana kielimiehenä itsesi saunasolmuun, onko suhinahousut sielläkin jalassa vai onko sinut istutettu kiukaalle? Otatko rillit pois löylyhuoneessa? (tähän kuuluisi sovinnollisesti virnuilevia hymiöitä)
 
Viimeksi muokattu:

Lipton

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Morgoth
Ainoastaan Mäkiahon olen huomannut kunnostautuneen tällä osastolla, mutta näiden muiden pelaajien kovuus-hypetystä en oikein ymmärrä.

Itse en ainakaan ole niinkään kiinnostunut ylilyönneistä. En myöskään samastaisi kovuutta ja ylilyöntejä. Kerholla on useita kovaan peliin kykeneviä pelaajia. Kerholta löytyy myös useita miehiä, jotka lähtevät tarvittaessa nyrkkihippasille. Tämä on sitä kovuutta, josta minä tykkään.

Mielestäni Tepsin kovuus on sitävastoin lähempänä ylilyöntimäistä toimintaa. Minä en ainakaan siitä tykkää.

Pelit ovat menneet hienoisesti Kerhon komennossa fyysisyyden osalta. Tepsi on yllätyksekseni pystynyt myös puhtaaseen taklauspeliin. Se tekee tästä sarjasta mielenkiintoisen.

Parasta tässä sarjassa on kuitenkin ollut Tepsin odotettua aktiivisempi karvauspeli. Suuret kiitokset tästä elementistä. Tulee peliin selvästi enemmän vauhtia. Huomattavasti mielenkiintoisempi ottelupari tämä on kuin etukäteen pelkäsin.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Jääkiekko -ylilyöntipeli

Viestin lähetti kausi
....onko sinut istutettu kiukaalle? Otatko rillit pois löylyhuoneessa?

Niin, ilmoitettakoon kohteliaimmin, että kosketin kerran ihan omatoimisesti, näytösluonteisesti ja tahallaan kuumaa kiukaankylkeä kannikallani, joten kenenkään ei tarvinnut istuttaa. Ko. episodi poiki 4:n päivän saikun johtuen siitä, että istuminen ja kävely oli hieman kiusallista.

Muista saunarituaaleistani on mainittava sen verran, että en käytä silmälaseja löylyhuoneessa / pesutiloissa, koska ne saattavat sotkeutua kuorintavoiteeseen, josta johtuen huolellinen kuorinta ja piristävän yrttibalsamin sively saattaa vaikeutua, eli joku paikka saattaa jäädä kuorimatta / yrttibalsamoimatta.

Tämä taas aiheuttaa sen, että joidenkin paikkojen iho jää hoitamatta ja sehän ei ole kiva huomata, kun levittää elvyttävää yövoidetta.

Täältä tähän
 

Morgoth

Jäsen
Viestin lähetti Lipton
Itse en ainakaan ole niinkään kiinnostunut ylilyönneistä. En myöskään samastaisi kovuutta ja ylilyöntejä.

Äh, en minä nyt halua mitään ylilyöntejä enkä niitä ihannoi ja seuraa jääkiekkoa niiden vuoksi tai odota niitä ja kun viimein tapahtuu niin otan nevideoilla ja runkkaa itseäni onneen niitä katsellessa seuraavat 15 vuotta. Puhumattakaan että toinen joukkue olisi kovempi/parempi/muuten vaan coolimpi jos siltä löytyy enemmän ylilöyntejä historiasta kuin joltakin toiselta.

Mutta kun tässä tuli "kieli poskella" kirjoitettua näistä ylilyönneistä nin kai niistä voi edes keskustella ilman että toinen leimataan joksikin väkivaltakiekon&ylilyöntijääkiekon kannattajaksi? Niin kuin varmaan Ohmia, niin minua alkoi ihan aidosti kiinnostamaan mitä ylilyöntejä on HPKn historiassa?
 

nastamuumio

Jäsen
Suosikkijoukkue
TIIKERIT (kovin junnuseura ikinä!)
Viestin lähetti Morgoth
Eskelinen on yrittänyt joka pelissä päättää polvitaklauksella jonkun pelaajan kauden ja kenties urankin. Ihan oikeasti tuo mies pitäisi nuotaa (nyrkein) ja katsoa mikä mikkihiiri mies on tappopuheidensa takaa. Valitettavasti vaan tälläinen tuohu ei tässä liigassa toimi eikä ole tapana. Olisipa näissäkin keskusteluissa enemmän väriä eikä aina tarvitisi vain haukkua tuomareita homoiksi pelin jälkeen.


Siirry seuraamaan sitten vaikka jääpalloa, sillä noita tilanteita tulee lähes joka pelissä. Ymmärrän kyllä, että turkulaisen kiekkokulttuurin edustajana sinun on vaikea ymmärtää taklaavaa pelitapaa. Eskelinen edustaa tätä taklaavaa pelitapaa ja hakee hanakasti avojään pommeja. Aina ei osu kohdilleen, mutta sekin kuuluu fyysiseen lätkään. Kukaan ei ole niin tyhmä, että hakee tarkoituksella polvitaklauksia, koska siinä on vastustajan uran päättymisen lisäksi vaara teloa itsensä pelikyvyttömäksi.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Viestin lähetti Morgoth
No hui kamalaa. On se sitten ilkeä ja ikävä mies se Rivet! Tuliko jollekin pelaajalle itku silmään vai mitä?

Lentolippu vain Montrealiin miehelle käteen ja elinikäinen pelikielto SM-liigaan! SAATANAN SIKA!

Kärpät-Tappara ja Jokerit-Ilves sarjat ovat olleen huikeaa nitropurkki kamaa, jossa on tunnetta on riittänyt?

Otetaan se pää pois perseestä!

Vai tuottaako lukemisen ymmärtäminen vaikeuksia? Mikäli HPK haluaa pärjätä jatkossa, on sen kovennettava otteitaan. Nythän TPS on hallinnut sarjan fyysistä peliä, mikä on kyllä seuran taustat tietäen vähintäänkin ihmeellistä. Muuten Rivetin tyyliset ammattilaiset pitää ihan pilkkanaan, jos asialle ei tehdä mitään. Tätä tuolla haettiin.

God I love this game!
 

Morgoth

Jäsen
Viestin lähetti nastamuumio
Eskelinen edustaa tätä taklaavaa pelitapaa ja hakee hanakasti avojään pommeja. Aina ei osu kohdilleen, mutta sekin kuuluu fyysiseen lätkään.

Mutta TPS taas vastaavasti taklauksillaan haluaa tappaa ja vammauttaa esim. Eskelisen?

Eiköhän tämä keskustelu ole jo täysin hedelmätöntä tämän asian osalta.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Re: Re: Jääkiekko -ylilyöntipeli

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, ilmoitettakoon kohteliaimmin, että kosketin kerran ihan omatoimisesti, näytösluonteisesti ja tahallaan kuumaa kiukaankylkeä kannikallani, joten kenenkään ei tarvinnut istuttaa.

Pakko myöntää että turenkilaishuumorilla ei ole rajoja, omaehtoisesti toteuttamasi fyysisesti elävän sianlihan palvaaminen on selkeä osoitus henkisestä kovuudesta johon meilläpäin ei ole totuttu. Olet henkilökohtaisella tasolla osoittanut merkittävää ylilyöntivalmiutta, on selvää että odotat vastaavaa sitoutumista omalta yhdistykseltäsi. Ei muuta kuin paistomittarit kiinni kerhon pelaajiin perjantaina, voi olla että jotkut kuumenevat kuin kiuas muutenkin.

Mitä pidemmälle tätä sarjaa pelataan muutoinkin kuin vauhdikkaan kiekkoilun merkeissä, sitä paremmaksi muodostuu tepsin asema. Pelkästään pelaamalla meille tulee takkiin. Kerho voikin tehdä sen ihan itse tässä sarjassa.
 

Pasanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti Morgoth
Eskelinen on yrittänyt joka pelissä päättää polvitaklauksella jonkun pelaajan kauden ja kenties urankin. Ihan oikeasti tuo mies pitäisi nuotaa (nyrkein) ja katsoa mikä mikkihiiri mies on tappopuheidensa takaa.

Eikös Eskelinen toimi esimerkkinä miksi päähänkohdistetuista taklauksissa pitäisi olla kovemmat tuomiot? Mies on kun (koivu)klapil päähän lyöty, ihan sekavia puhuu ja tekee.

Nyt tämä sarja on paras kolmesta ja tepsukan etulyöntiasemaa, peräkkäisinä päivinä pelit, ei enää ole.

Hannu tuomariks!!!
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Re: Re: Re: Re: Rottien rotta - Vaahtosuu Eskelinen

Viestin lähetti L-Mies

Nopeasti uusintaa vilkaistuani mielestäni eilistä maalia ei olisi pitänyt hylätä, koska HPK-pelaaja ei häirinnyt maalivahtia. Aivan samoilla kriteereillä, joita yritin sinulle selostaa.

L

Jotenkin arvasin että juuri Sinä tulet tästä asiasta vääntämään. Viime vuonnahan Kiviharju teki maalin maatessaan maalivahdin alueella (29.10 Jani Kiviharju 2-2 (Arttu Virtanen) lähde www.sm-liiga.fi).

Tällöin esitin sinulle sääntöpykälät, joiden mukaan maali olisi pitänyt hylätä. Olit samaa mieltä, että maali olisi pitänyt hylätä, jos Kiviharju olisi sen tehnyt. Tätä kohtaa en oikein ikinä tajunnut, mutta ei se ollutkaan pääpointti. Kerroit minulle, että on olemassa jonkinlainen case-book, jonka mukaan näitä juttuja
tulkitaan. Silloin siis tulkittiin että Kiviharju ei häirinnyt maalivahtia tehdessään maalin maalialueelta, tällä kertaa Holden Henriksonin tulkinnan mukaan häiritsi, pitäen luistimensa kärkeä maalialueen viivan päällä.

Tässä ne viime kauden maalit

Jos olet ihan oikeasti sitä mieltä, että Kiviharjun maali oli vastaava tilanne, kuin Holdenin (Laakkosen tekemä maali) eilinen, niin pistä ihmeessä vaikka yv:nä.

-----

Palataan tähän sarjaan. Tästä on tullut todellakin paljon viihdyttävämpi kuin uskalsin odottaa. Viime kauden Lukko-sarja oli viihdyttävä vain maalien siirtämisen ja pumppujalkojen takia, itse pelissä Kerho vei miten halusi. Saman teki TPS viime vuonna välierissä.

Se, mikä tässä on vähän yllättänyt on Kerhon vaisuus isolla areenalla. Kaiken järjen mukaan liikkeellä sielä pitäisi pärjätä. Kotivoitothan tässä Kerholle riittävät, joten perjantain peli on sarjan tärkein peli tähän asti.

Kun joku kyseli Kerhon ylilyöntihistoriasta, niin pistetään vaikka ensimmäisenä mieleentulevat tepsiä koskevat ja tämän kauden tapahtumia:

1. Rauteen polven invalidisoiminen.
2. Tuulolan ja Rajamäen taklaukset samassa sarjassa, joista tänä vuonna olisi rapsahtanut pelikieltoa x peliä. Santalan keihästys.
3. Paukkunen sairaslomalle Mäkkärin taklauksella tällä kaudella.
4. Mäkkärin taklaus Peltoseen viime kauden välierissä.
5. Telottujen listalla tällä kaudella Nieminen, Viuhkola, Paukkunen, Vopat ja joku saipa-pakki.
6. Mäkkäri tiputtanut ilman hanskoja Valtosen ja Schneiderin.
7. Louhi tiputti Porkan.
8. Eskelisen polvi ja muut rottataklaukset.
9. Mika "The Grim Reaper" Noronen.


edit. Kärpät#18, olet kyllä viimesen päälle huumorimiehiä :D
 
Viimeksi muokattu:

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viestin lähetti Kärpät#18
Vai tuottaako lukemisen ymmärtäminen vaikeuksia? Mikäli HPK haluaa pärjätä jatkossa, on sen kovennettava otteitaan. Nythän TPS on hallinnut sarjan fyysistä peliä, mikä on kyllä seuran taustat tietäen vähintäänkin ihmeellistä.

Pardon?

Tälle väitteelle voisin haluta hieman perusteluja. Muun muassa sen, että montako matsia olet nähnyt?
 

Morgoth

Jäsen
Viestin lähetti Kärpät#18
Mikäli HPK haluaa pärjätä jatkossa, on sen kovennettava otteitaan. Nythän TPS on hallinnut sarjan fyysistä peliä, mikä on kyllä seuran taustat tietäen vähintäänkin ihmeellistä.

Fyysisestä hallinnasta ihan mielenkiintoinen näkemys, mutta eiköhän kerho vahvuus ole juuri tässä sarjassa kaikessa muussa kuin tässä fyysisyydessä? Juuri liikkeessä? En väitä että TPS olisi fyysisesti kovempi ja pärjäisi siinä mitenkään erityisemmin, mutta jos tuo vie kerhon liikkeestä pois se on aina TPSlle parempi. Missään luistelukilpailussa tämän vuoden TPS ei pärjää HPKlle. Uskoisin, että "neitikiekko" toimisi HPKlle itseasiassa paremmin tässä sarjassa kuin yritetty "rytinälinja".

Itse olen ihmetellyt, että TPS ei ole jäänyt pahemmin kerhon jalkoihin ja pärjää jatkossakin taatusti hyvin, jos kerho ei luistele TPSltä jalkoja alta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Morgoth
Uskoisin, että "neitikiekko" toimisi HPKlle itseasiassa paremmin tässä sarjassa kuin yritetty "rytinälinja".
Been there, done that. Ei toiminut. Toissa vuonnakin Kerho oli jo putoamassa taitokiekkonsa ansiosta selkeästi heikommalle Tepsille, kunnes Tuulola lähetti Kiviharjun kuuta kiertävälle radalle. Puhuu kuulemma vieläkin kielillä, bonjour. Loppu olikin sitten vain muodollisuus. Tapparaa vastaan ei sitten enää papu riittänyt karistamaan kaveria pois reppuselästä. Jotenkin tykkään enemmän tämän kauden tyylistä. Hävitään sitten vaikka saappaat jalassa, mutta pelataan kuitenkin jääkiekkoa.
 
Viimeksi muokattu:

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti Morgoth
Missään luistelukilpailussa tämän vuoden TPS ei pärjää HPKlle. Uskoisin, että "neitikiekko" toimisi HPKlle itseasiassa paremmin tässä sarjassa kuin yritetty "rytinälinja".


Tässähän on käynyt juuri päinvastoin, ja tätä luistelu-jutskaa ihmettelin itsekin edellisessä viestissäni. Turun isolla jäällä Kerho on ollut jostain kumman syystä vastaantulija ja eilenkin pääsi lähes rinnalle vasta, kun peli meni katkonaiseksi ja rumaksi.

Hämeenlinnassahan asetelmat ovat olleet toisinpäin. En tiedä, olitko Morgoth tiistaina Rinkelinmäellä katsomassa peliä, mutta siinä, varsinkin sen ensimmäisessä erässä, taklattiin todella paljon. Suurin osa näistä Kerhon puolelta. Pienempi kaukalo sopii fyysisemmälle joukkueelle aina paremmin ja sitä on Kerho ollut tässä sarjassa. Myönnettävä kuitenkin on, että Tepsi on pistänyt paljon enemmän hanttiin tällä osa-alueella kuin olin odottanut.

Toivottavasti perjantaina jatketaan samalla taklausinnolla, niin muu Suomi haukkoo henkeään todistaessaan perunafarmareiden ja turun rottien tappelua (© Kake) kuolemaan asti.
 

Gainer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun palloseura ja suomen maajoukkue
Viestin lähetti tuuski
Tässähän on käynyt juuri päinvastoin, ja tätä luistelu-jutskaa ihmettelin itsekin edellisessä viestissäni. Turun isolla jäällä Kerho on ollut jostain kumman syystä vastaantulija ja eilenkin pääsi lähes rinnalle vasta, kun peli meni katkonaiseksi ja rumaksi.

Hämeenlinnassahan asetelmat ovat olleet toisinpäin. En tiedä, olitko Morgoth tiistaina Rinkelinmäellä katsomassa peliä, mutta siinä, varsinkin sen ensimmäisessä erässä, taklattiin todella paljon. Suurin osa näistä Kerhon puolelta. Pienempi kaukalo sopii fyysisemmälle joukkueelle aina paremmin ja sitä on Kerho ollut tässä sarjassa. Myönnettävä kuitenkin on, että Tepsi on pistänyt paljon enemmän hanttiin tällä osa-alueella kuin olin odottanut.

Toivottavasti perjantaina jatketaan samalla taklausinnolla, niin muu Suomi haukkoo henkeään todistaessaan perunafarmareiden ja turun rottien tappelua (© Kake) kuolemaan asti.

Luulen etta HPKlta loppuu kuitenkin se liike turussa. HPK pyrkii luomaan aktiivisesti painetta ja kiiretta TPS pelureihin. Isolla kentalla jaa vakisin enemman aikaa avata ja syottaa, jolloin syotoilla saadaan ehka pelattua HPK pelureita painottomiin ns kuolleisiin kulmiin tai jopa ulos. Pienella kentalla kaverit ehtii luomaan hullun paineen tps pelaajiin ja kiekolliseen ja siten jaa kuviot kuiviksi tepsukoilla.

Olen jo nyt tyytyvainen TPS panokseen sanoin kaverille etta 4-1 tappio sarjassa on odotettu ja 4-2 ois hyva suoritus kerhoa vastaan, mutta toki nalka kasvaa syodessa josko sittenkin tiputettais koko kerho... no toivotaan.

Tama paatelma on sitten niin mutua ettei mitaan rajaa. Yhtaan pelia en ole nahnyt osasta olen auran aalloilta kuullut.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Re: Rottien rotta - Vaahtosuu Eskelinen

Viestin lähetti tuuski
Kun joku kyseli Kerhon ylilyöntihistoriasta, niin pistetään vaikka ensimmäisenä mieleentulevat tepsiä koskevat ja tämän kauden tapahtumia:

1. Rauteen polven invalidisoiminen.
2. Tuulolan ja Rajamäen taklaukset samassa sarjassa, joista tänä vuonna olisi rapsahtanut pelikieltoa x peliä. Santalan keihästys.
3. Paukkunen sairaslomalle Mäkkärin taklauksella tällä kaudella.
4. Mäkkärin taklaus Peltoseen viime kauden välierissä.
5. Telottujen listalla tällä kaudella Nieminen, Viuhkola, Paukkunen, Vopat ja joku saipa-pakki.
6. Mäkkäri tiputtanut ilman hanskoja Valtosen ja Schneiderin.
7. Louhi tiputti Porkan.
8. Eskelisen polvi ja muut rottataklaukset.
9. Mika "The Grim Reaper" Noronen.


Tällaista minä vähän ounastelinkin, eli osa kerholaisista ei edes tiedä mikä ylilyönti on.

1. Miettinenhän ei tehnyt mitään, Rautee heitti sentään lähes ylilyönniksi laskettavan teatterinäytöksen.
2. Sääntöjen mukaisia taklauksia on perin vaikea laskea ylilyönneiksi. Santalan keihästystä en muista - kerro lisää!
3. Sekin taisi olla puhdas taklaus
4. Huoh, sekin taisi olla puhdas taklaus
5. Niemisen ja Vopatin "telomiset" olen nähnyt ja tulivat normaalissa pelitilanteessa ts. onnettomia sattumia, joiden tahallisuutta on mahdotonta osoittaa. Paukkunen tuli jo käsiteltyä. Viuhkolasta tai Saipa-pakista ei ole tietoa - kerro lisää.
6. Muistaakseni tämä oli ihan reilu nyrkkitappelu, jossa Schneider otti haasteen vastaan ja sai turpaansa.
7. No oliko haaste heitetty vai oliko se sucker punch - jälkimmäisestä saa ylilyöntipisteen.
8. Eskelisen polvitaklauskin jäi onnistumatta, yritys oli kuitenkin hyvä kymmenen, joten siitä voi antaa puolikkaan ylilyöntipisteen. Tämän lisäksi Eskelinen kuittaa toiset puolipistettä, "Laita sinne mediaan, että mä vittu tapan seuraavan, joka taklaa päähän."-kommentista.
9. Noronen on lievästi ylilyönyt koko kauden niin mailanheiluttelussa kuin kaatuilussakin, mutta ne todelliset ylilyönnit puuttuvat.

Eli hiljaista on kuin tuulisukkatehtaalla.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rottien rotta - Vaahtosuu Eskelinen

Viestin lähetti Ohmi
Tällaista minä vähän ounastelinkin, eli osa kerholaisista ei edes tiedä mikä ylilyönti on.

9. Noronen on lievästi ylilyönyt koko kauden niin mailanheiluttelussa kuin kaatuilussakin, mutta ne todelliset ylilyönnit puuttuvat.
Meillä päin tuollaista kaatumista kutsutaan filmaamiseksi. Eilisessä pelissä Kauppila taisi saada ylilyönnistään 10 käytöskukkasen.

Muuten olen sitä mieltä, että ylilyönnit ovat turhia. Kannattaa lyödä päähän, jos kerran paikka on.
 

Lipton

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vatsatautia liikkeellä

Hämeen Sanomien mukaan Voutilainen oli kuin olikin vatsataudissa eilen eikä siitä syystä pelannut. Harmin paikka, kun kysymys ei ollut hyllytyksestä. Nythän on epäselvää pelaako Voutilainen huomenna. Samoin se on epäselvää pelaako Noronen. No, Wiikmaniin voi kyllä luottaa, mutta kovin huolestuttavaa se on, mikäli vatsatautiepidemia pääsee valloilleen. Palloseura on sen verran kova jengi, ettei pitäis tasoitusta antaa.

En tiedä onko ollut jo tässä ketjussa, mutta mielenkiintoinen yksityiskohta on se, että ennen kauden alkua, kun valmentajat ennustivat tulevaa mestaria, vaikkasi Jalosen Jukka mestariksi juuri Tepsiä. No, Tepsi ei vahvistunut ihan odotetusti NHL-työsulun puolesta, ja lisäksi pari todella pahaa loukkaantumista ovat huonontaneet otteita, mutta silti ne pirulaiset vaan taistelevat kynsin ja hampain välieräpaikasta.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rottien rotta - Vaahtosuu Eskelinen

Viestin lähetti Ossi
Meillä päin tuollaista kaatumista kutsutaan filmaamiseksi. Eilisessä pelissä Kauppila taisi saada ylilyönnistään 10 käytöskukkasen

Kevyitä hyppyjä voikin sano filmaamisiksi, mutta Norosen piruetti mailanheittelyineen kaikkineen menee kyllä hyvin lähelle tuota Rauteen ylilyöntiä - katsos filmaamisellakin on rajansa, ja kun se raja ylitetään sitä kutsutaan ylilyönniksi. Kauppilan loikka taas on ihan peruskauraa, joita edesmennyt tsekkiläinen Blues-pelaaja viljeli peleissä ihan jatkuvalla syötöllä, mutta eivät ne sentään ylilyönneiksi saakka muuttuneet. Jani Kiviharjun jalan "halvaantuminen" on myös minun mielestäni jossain muussa kategoriassa kuin filmaaminen, jonkinlaiseksi ylilyönniksi minä sen ainakin itse laskisin.

Toisaalta, jos tuo Norosen ylilyöntipiste nyt noin paljon kirpaisee, niin otetaan se sitten pois. Noin, nyt teille jäi Eskelisen kaksi säälittävää ylilyöntipisteen puolikasta eli yksi kokonainen - nauttikaa siitä sitten!

Enää ei kyllä yhtään ihmetytä, miksi kerholaiset haluavat lisää ylilyöntejä, onhan tuo nyt lähes ringette-joukkueen ylilyöntitilasto.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rottien rotta - Vaahtosuu Eskelinen

Viestin lähetti Ohmi
Enää ei kyllä yhtään ihmetytä, miksi kerholaiset haluavat lisää ylilyöntejä, onhan tuo nyt lähes ringette-joukkueen ylilyöntitilasto.
Minä kun luulin sitä yhden Kerho-kannattajan subjektiiviseksi listaukseksi. Olet sinä kyllä melko säälittävä tapaus.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rottien rotta - Vaahtosuu Eskelinen

Viestin lähetti Ohmi

Enää ei kyllä yhtään ihmetytä, miksi kerholaiset haluavat lisää ylilyöntejä, onhan tuo nyt lähes ringette-joukkueen ylilyöntitilasto.

Heh, tähän voisi vastata hifkimäisesti: väärin ylilyöty. Koittakaa nyt päättää mikä näistä on se, mitä yritätte sanoa:

a.) Kerho pelaa sikaa
b.) Pelkkää filmiä turkulaisten puolelta
c.) Kerho pelaa puhtaasti ja erittäin kovaa

Minulle kelpaa ainakin kohdat a ja c, mutta väittäisin että tässä sarjassa on esiintynyt näitä kaikkia.

edit. Niin, ja mielestäni varsinaiset ylilyönnit voivat tuoda väriä runkosarjan tylsiin peleihin, pleijareissa en toivo yhtäkään tyhmää Norosen viikatetta, vaan kovaa fyysistä peliä.
 
Viimeksi muokattu:

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rottien rotta - Vaahtosuu Eskelinen

Viestin lähetti Ossi
Olet sinä kyllä melko säälittävä tapaus.

Oho, tämä tuli melko yllättävältä taholta. No, ilmeisesti ylimielisistä renkolaisista löytyi monen vuoden jälkeen se heikoin kohta - kerholaisten olemattomat ylilyönnit on pyhä asia ja siitä ei jumalauta leikkiä lasketa .
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rottien rotta - Vaahtosuu Eskelinen

Viestin lähetti Ohmi
kerholaisten olemattomat ylilyönnit on pyhä asia ja siitä ei jumalauta leikkiä lasketa .
Leikinlaskun erottaa siitä, että se vähintään hymyilyttää. Ylilyönneillä leuhkiminen vastaa omasta mielestäni lähinnä kisaa siitä, kuka paskoo parhaimman läjän nojatuoliinsa. Aiemmin meitä on lyöty vain mestaruuksien ja voittamisen kulttuurin puuttumisella. Nyt me jo ylilyödäänkin ihan väärin. Loppuisi nyt tämä palaveri, niin pääsisin hukuttamaan murheeni Lidlin halpatuonti-lageriin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös