L-mies
Minusta on hauskaa tavata tunteitaan näyttävä tepsin kannattaja. Muutenhan olette HMV -porukkaa eli samannäköisiä kuin pelaamanne jääkiekko.
Minulle on maajoukkueen suhteen ihan sama, mistä joukkueista miehet siellä ovat. Kunhan pärjäävät. Turkkulaisista olisin nähnyt mielelläni Alatalon ja Bergin, jos mahdollista. Samoin Tony Virta on minua miellyttävä pelaaja.
Oikeastaan Kimmo Rintanen on ainoa inhokkini näistä jätkistä, jotka siellä nyt tahkoavat. Olen nähnyt lukuisia kertoja liigamatseissa (HIFK-TPS), kuinka Rintsi vajoaa uneliaaksi surffailijaksi kahden-kolmen PUHTAAN taklauksen jälkeen. Vellihousu, mikä vellihousu. Tai sanottakoon sitten eurooppalainen kiekkoilija.
Me HIFK-miehethän emme kaikki halua vain möyhivää ja ördäävää laumaa, joka lusii jäähyllä koko ajan. Jos, niin olisimme olleet varsin tyytyväisiä kuluneen kauden miehistöön. Olet varmaan huomannut, että emme ole olleet tyytyväisiä.
Minusta muuten jääkiekon MM-kisat eivät ole kovin kummoinen tapahtuma. En elä niissä niin tunteella mukana kuin esimerkiksi sinä tunnut elävän. Eilen jätin ottelusta puolet katsomatta, koska minulla oli muuta tekemistä - punttisalilla:D Vaikka Suomi pelasikin ns. "kuoleman ottelua". Jos Suomi olisi pudonnut, olisin harmitellut sitä noin 5 minuuttia. En myöskään iltamyöhällä jaksanut käydä täällä maajoukkueosiossa, koska tämä ei ole minusta se kiinnostavin foorumi. Siis minua kiinnostavin. Mielestäni vuoden pääturnaus pelattiin jo SLC:ssa. Samoin SM-liiga ja NHL ajavat kiinnostavuudessa MM-kisojen ohi. Siis pysyvästi, ei vain tänä keväänä. En siis pysty vetämään pultteja provostasi ehkä siten kuin haluaisit, koska minulla ei ole tunteet mukana. Minusta MM-kisat ovat viihdettä nojatuolierkeille, jotka katsovat kerran vuodessa lätkää ja kuuntelevat Mertarantaa. Eikä siinä ole mitään pahaa. Ei ole vain minun juttuni.
Jos haluat, että provosoidun oikeasti, niin tule HIFK-ketjuun mollaamaan HIFKiä. Tai minä tulen TPS-ketjuun mollaamaan Tepsiä? En käy kovin usein TPS-ketjuissa, koska TPS ei kiinnosta minua juuri lainkaan. Ei edes niin paljon, että vihaisin sitä.
Loppuun vähän ihan kylmiltään heitettyjä provoja:
-Olen 100% varma, että olen pelannut jääkiekkoa enemmän kuin sinä
-Olen 100% varma, että minun isäni voittaisi sinun isäsi ja sen lisäksi minä voittaisin pikkuveljesi ja minäkin asun Espoossa (aika huono lopetus, myönnetään)
-Kimmo Rintanen on jääkiekkoilijan irvikuva. Pystyyn nostettu veltto kyrpä, jolle on kuitenkin annettu uskomattomat kädet ja jumalainen pelisilmä (perkele, kehuin osittain)
-Hannu Jortikka on liian hyvä valmentaja TPS:n mummolaorganisaatioon. Haluaisin hänet HIFKin valmentajaksi. Tämä on vakiotoivomukseni, löytyy lähes kaikista ketjuista
-Petteri Nummelin on luistelukone, joka osaa käsitellä kiekkoa ja jonka pelikäsitys muutenkin on äärimmäisen hyvä. Mutta hän on yhtä heikko kuin mummoni (RIP), joten miksi hän haluaa pelata pakkina?
-Norrena on ehdoton suosikkiveskarini suomalaisista Pasi Nurmisen ohella, koska hän on niin epäturkulainen
-Saku Koivun taidot, fysiikka ja toipuminen eivät ole tältä planeetalta. Hänhän onkin EX-turkulainen
-Jere Karalahti on mielestäni kaikkien aikojen kolmen parhaan suomalaisen pakin joukossa, vaikkei iso kaukalo hänelle sopiva olekaan. Jeressä on karismaa. Karisma ei kuulu turkulaiseen kiekkoilusanastoon.
-Turku on Suomen suurin valaistu hautausmaa...ai niin, sinähän asut Espoossa
-ööö, Jasmin....Ressu....ei saatana, nyt tulee vain näitä ihan perusjuttuja...
No perkele, ei onnistu väkisin. Hyvää jatkoa ja jännittäviä kisoja. Slovakia tai Ruotsi vie mestaruuden.
PS.
Tommi Läntinen!