Tapaus Nurmisaha herättää näemmä jälleen keskustelua näin EM-kisojen aikana. Jalkapallossahan lähes jokainen tilanne on jossain määrin tulkinnanvarainen, ja siten halutessaan voi myös valittaa lähes kaikkien tilanteiden tuomioista. Mutta sellainen on tietysti naurettavaa ja typerää. Se on vaan niin, että kun itse tälläkin kaudella sen vajaa viitisenkymmentä peliä Barcaa katseltuani erehdyin monesti tänne jatkiksen live-seurantaan lueskelemaan kommentteja, niin AINA siellä tämä kyseinen nimimerkki oli julistamassa jokaista tilannetta omalla tyylillään. Jos Barca saa vaparin, kyseessä on tuomarin virhe. Jos Barca tekee maalin, se oli tuuria. Kuulostaa uskomattomalta, mutta näin se vaan on mennyt. Onhan näitä fanilasit päässä kommentoijia, mutta tässä ollaan antifanilaseilla liikenteessä, ja se ei tuo mukanaan ollenkaan hedelmällistä keskustelua. Jos itse en pidä jostain joukkueesta, en katso sen pelejä. Mutta se onkin nähtävästi vain minä.
Siispä suokaa anteeksi, jos kaikki, varsinkaan barca-fanit, eivät jaksa kommentoida kyseisen nimimerkin kirjoituksia. Edes jos heidän logiikkaansa kyseenalaistettaisiin, hui.
Kirjoituksesi voisi olla kuin omasta päästäni ainoa vain että en osaisi kirjoittaa sitä noin "kauniisti"!
Juuri kyseisen herran takia täällä ei enää jaksa olla varsinkaan live seurannassa eikä paljon muissakaan. Jätkä trollaa niin paljon kuin kerkiää ja kun joku siitä huomauttaa niin esitetään uhria ja heittäydytään maahan itkemään että nyt minua syytetään. Itsehän sitä paskaa jauhat joten älä ihmettele.
Ja itse matsista, jos Ranska saa kokonaisen yhden vedon kohti maalia niin paha on mennä jatkoon, Espanja oli ylivoimainen. Itse pelityyliä en jaksa lähteä ruotimaan mutta kyllä se minustakin alkaa olla vähän tylsää. Del Bosque kuitenkin tietää varmasti mitä tekee ja meriitit takaavat sen että uskottavuutta löytyy pelitapaan ja tuloksia tulee.