maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
:DD. Sukeltaaa
Aika vaikea on etukumarassa asennossa pitää tasapainoa kun työnnetään selästä. Silti varsin heppoinen rikehän tuo oli.
:DD. Sukeltaaa
Ja sitten Pedro filmaa rankkarin, hohhoijaa.
Pelatut kolme puolivälieräottelua eivät kyllä ole hirveästi tarjonneet. Toivottavasti huomenna nähdään jännittävä matsi.
Ai nyt se on minun vikani että Espanja pelaa jatkuvasti väärin?
Espanja menee ansaitusti välieriin. Tuoreet vaihtomiehet järjestivät rankkarin eikä Alonso erehtynyt. Kisojen tähän mennessä paras peli on nähty. Espanjan pelityyli tekee taas kovaa tulosta, kun siitä ei olla tingitty tuumaakaan.
miten noi voi studiossa haukkua Benzeman flopiksi ihan kokonaan? okei ei maaleja, mutta oliko tässä pelissä paljonkaan tilanteita mistä olisi voinut tehdä..koko Ranskan joukkue oli suht paska näissä kisoissa..odotin itse jopa mestaruutta Ranskalle..
Et vastannut kysymykseen?
miten noi voi studiossa haukkua Benzeman flopiksi ihan kokonaan? okei ei maaleja, mutta oliko tässä pelissä paljonkaan tilanteita mistä olisi voinut tehdä..koko Ranskan joukkue oli suht paska näissä kisoissa..odotin itse jopa mestaruutta Ranskalle..
Espanja menee ansaitusti välieriin. Tuoreet vaihtomiehet järjestivät rankkarin eikä Alonso erehtynyt. Kisojen tähän mennessä paras peli on nähty. Espanjan pelityyli tekee taas kovaa tulosta, kun siitä ei olla tingitty tuumaakaan.
kai toi et tää ois ollu kisojen paras peli on vitsi? Et kai tollasta tosissaa sanonu?
Benzema oli floppi. Tänään ei ollut tilanteita, koska tilanteet tyssäsi kun Benzema sai pallon. Muuten taisi olla 16 yritystä ja jos et yhtään maalia tee ainoana kunnon kärkipelaajana niin kyllä siinä on hyvät perusteet flopiksi.
mun mielestä tänään syötti todella hyvin pallon saatuaan ensimmäisellä puoliajalla vapaille miehille ja sai tätä kautta peliä eteenpäin..tämän jälkeen vaan muut sössi pallon vastustajalle..
Riberystä täytyy olla Scissors:n kanssa eri linjoilla. Jatkuva uhka Espanjan puolustukselle eikä meinattu saada kuriin millään. Toinen kysymys on, olivatko keskitykset heikkoja vai eikö muilta tullut yhtään apuja. Myös syöttötarkkuudessa oli paljon toivomisen varaa. Pelin taso huomioiden nostaisin Riberyn jopa ottelun parhaaksi pelaajaksi.
Espanjasta:
- Xavi. Vittu kun se ei saa noita erikoistilanteita omille? Tänään lisäksi kummallisia menetyksiä, ja täydellistä inkompetenssia pelata palloa oikeasti eteenpäin hyödyllisesti. Yksi mahtava syöttö, sen lisäksi ei yhtään mitään. Olen odottanut paljon enemmän.
hahaha. Juhannuksen parhaat naurut. Ribery ja Benzema olivat paskoja, suurin syy Ranskan putoamiseen. Pedron rankkari oli selvä, eikä edes filmannut mitenkään teatraalisesti. Hyvä peli Espanjalta, juuri sitä mitä odotin!
Xavia kohtaan pitkin kisoja esittämäsi kritiikki on pistänyt silmään. Oletkohan ymmärtänyt täysin mistä Espanjan pelitavassa on kyse? Xavi kyllä antaa vapauttavan passin jos siihen on hyvä tilaisuus, hänhän on yksi maailman parhaita läpisyöttöjen antajia. Mutta ei hän lähde riskeeraamaan pallon menettämistä liian helpolla, vaan kierrättää palloa ja pitää sen omalla joukkueella ennen kaikkea. Helppoja menetyksiä Xavi antaa vähiten kaikista pelaajista. Siksi Xavi on omasta mielestäni tärkein osanen tuossa Espanjan pallonhallintataktiikassa, niin kauan kuin maa haluaa sillä tavalla pelata.
Ribery sai yksinään enemmän aikaan kuin muu Ranska yhteensä. Lisäksi piti Espanjan nk loistavaa puolustusta pilkkanaan useita kertoja. Pedron rankkari oli filmi, todisteena se ettei Reini uskaltanut kommentoida asiaa.
Saksaa haukuttiin tylsäksi ties kuinka monta vuosikymmentä. Nyt on tultu uusine sukupolvien myötä siihen, että Saksa pelaa viihdyttävää futista ja Espanjan jauhaminen puuduttaa normikatsojan.
Ok. Sai aikaan jotain, mutta Espanjan puolustus piti Riberyä pilkkanaan, koska hän ei saanut yhtäkään syöttöä tai maalia. Espanjan puolustus oli virheetön, eikä päästänyt yhtään maalia. Pedron rankkari oli pävänselvä, viheltäsin sen noin vaikka unissani. Ja jos olisin ollut Pedro, olisin myös kaatunut jalkaan, en olisi siis filmannut. Ihan sama mitä joku reini ajattelee.