Luepa uudestaan tuo minun viestini ajatuksella, en minä missään sanonut että sinä olisit ehdotellut mitään forkkutreenejä
No hyvä jos näin on. Siteerasit vain minun tekstiäni jostain syystä.
Luepa uudestaan tuo minun viestini ajatuksella, en minä missään sanonut että sinä olisit ehdotellut mitään forkkutreenejä
Maastavetoa yritin opetella viime keväänä, mutta tekniikka tuntui järkyttävän vaikeelta. Ei vain saanut mitään otetta siihen liikkeeseen, frendi joka on käynyt pidempään salilla yritti sitä vähän neuvoa. Päätin luovuttaa, mutta pitää ottaa takasin käyttöön ja sitkeesti harjotella tekniikka kuntoon.
Toinen on nuo kyykyt, niitäkin tein kevään ja kesän, mutta mulla toi oikee jalka on tollanen kanankoipi ja se nousee aina ihan törkeesti ylös eikä pysy maassa millään koko liikettä. Toisaalta onko se joku haitta, jos oikea kantapää tökkää ittensä pystyyn? Laitoin sinne levypainon alle, mutta ei sekään hirveesti auttanu. Tosta saa hyvän pääliikkeen jaloille, jota sitten tukee jalkaprässi ja muut jalkaliikkeet. Riittääkö nuo esim jalkapäiväksi?
Lisätään nyt samaan tekstiin, että dippejäkin oon aina välillä tehnyt ja tuo 12 menee juurikin nykien ja taistellen, mutta vähän hävettää myöntää, että myötäotteella ei leuat nouse, mutta vastaotteella muutaman saan ylös. Ärsyttää ja turhauttaa kieltämättä "leuattomuus".
@Ankkakaani @Jupe kiitokset pitää laittaa myös sinne minne ne kuuluu ! =) Turha tätä hommaa on luovuttaa kun motivaatio on tässä vuoden aikana löytynyt!
Mietin tuosta jalkakyykystä, että mitä foorumilaiset ovat mieltä mihin asti persuksen pitää tippua. Itse olen sen vienyt vähintään sen 90 asteen kulmaan. Joskus jos teen etukyykkyä niin siinä vien liikkeen niin alas kuin mahdollista.
Ja tuo kyykky, mulle on sanottu, että 90 asteen kulmaan on hyvä vetää, mutta perse todellakin ihan sinne lattiaan asti? Kuinka selkä ja polvet nuo kestää, siinäkin ilmeisesti vaan pientä painoa sisään ja harjottelun kautta oikeeta tekniikkaa haltuun.
Juu, nimenomaan näin. Paljon turvallisempaa polville liike mikä menee alas asti ja selkä suorana perse pitkällä. Tässä nimenomaan on ne pienet painot aluksi tärkeitä koska jos alhaalta punnerrat liian isoilla painoilla ja pyöristät alaselkää niin silloin on edessä iso selkäremontti.Ja tuo kyykky, mulle on sanottu, että 90 asteen kulmaan on hyvä vetää, mutta perse todellakin ihan sinne lattiaan asti?
Kreatiinin käytöstä kokemuksia? Itse tuossa taannoin pohdin, että pitäisikö sitä lähteä kokeilemaan kreatiinin käyttöä, kun kyseessä on kuitenkin lisäravinne eikä mikään laiton/haitallinen lisäaine. Kuitenkin syy siihen, miksi laitoin kreatiinisuunnitelmat toistaiseksi jäihin, oli se, ettei kahvin käyttöä muka suositella kuurin aikana. Nyt olen kuitenkin pärjännyt silloin tällöin yksittäisiä päiviä ilman kahvia, joten sitä alkoi pohtimaan, että alottaisikohan kreatiinin käytön sittenkin. Entäs alkoholin käyttö viikonloppuisin kreatiinikuurin aikana?
Itse olen käyttänyt ja useissa palkkareissahan kreatiini on jo valmiina. Siinä mielessä kokeilemisen arvoinen että hinnaltaanhan kreatiini on melkein ilmaista, jos vertaa muihin lisäravinteisiin. Eikai se alkoholi sen enempää haittaa vaikka kuuri olisi päällä, samat haitat siitä tulee ilmankin kreatiinia. Kai näistäkin toki jotain tutkimuksia on, itsellä kahvia menee yksi kuppi päivässä, ei koskaan enempää eikä vähempää ja tiedän kyllä koempiakin kahvin juojia ketkä kreatiinia tankkaa.Kreatiinin käytöstä kokemuksia? Itse tuossa taannoin pohdin, että pitäisikö sitä lähteä kokeilemaan kreatiinin käyttöä, kun kyseessä on kuitenkin lisäravinne eikä mikään laiton/haitallinen lisäaine. Kuitenkin syy siihen, miksi laitoin kreatiinisuunnitelmat toistaiseksi jäihin, oli se, ettei kahvin käyttöä muka suositella kuurin aikana. Nyt olen kuitenkin pärjännyt silloin tällöin yksittäisiä päiviä ilman kahvia, joten sitä alkoi pohtimaan, että alottaisikohan kreatiinin käytön sittenkin. Entäs alkoholin käyttö viikonloppuisin kreatiinikuurin aikana?