Tormentori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Huomenna distillers 21.15 saarilavalla. Saa tulla lyömään naamaan jos törmätään. galleriasta löytyy tuntomerkit nimimerkillä RSH
Viestin lähetti pygmalion
Ajattelin nimittäin hankkia "Sufferin" ja "Against the Grainin" cd-muodossa ja pohdin, tuovatko nuo remasteroinnit merkittävää lisäarvoa tuotoksiin verrattuna alkuperäisiin (ja hieman halvempiin) cd-julkaisuihin. Onko esim. äänenlaatu tms. huomattavasti parempi? Mitään nykyisin tapana kellaridemojulkaisematonhelmi-bonuksia noissa ei ainakaan taida olla.
No ei se mikään ihme ole kun on varmaan ihan tarpeeksi niitä Rancidin biisejä veivannut..Viestin lähetti VT
Bändin ekalta levyltä soitettiin kaikki biisit, lisäksi muutama coveri (harmittavasti ei yhtään Rancidin biisiä)
Viestin lähetti JoeyKocur#26
Todellakin!! Juuri mistä oli puhetta! Bändi heittää Euroopan-kiertueen jonka lomassa piipahtavat myös Suomessa!
http://www.epitaph.com/toursevents/details.php?id=14325
Nyt vesi kielellä odottamaan lippuja myyntiin! Paras uutinen pitkään aikaan musarintamalla. Nyt ainakin pitää bändin uusin levy saada käsiin!
Viestin lähetti tuuski
Eli tuollaisesta bändistä tiedustelisin, onko kellään parempaa kosketuspintaa kuin allekirjoittaneella.
Kuulin orkesterin version Ramonesin legendaarisesta The KKK Took My Baby Away:stä ja pakko sanoa että diggasin. En tiedä edes onko bändin oma tuotanto punkkia, siksi kysynkin täältä viisaammilta.
Viestin lähetti sweeney
Tällä palstalla on ollut listattuna monia loistavia ja joitakin ei-niin-loistavia yhtyeitä, mutta yhtä en vielä ole huomannut. Rancidin kitaristin sivuprojektia Lars Frederiksen and the Bastards. Siinä on kerrassaan mahtavaa musiikkia. Sanoisin jopa että paras mitä olen kuullut.
Viestin lähetti Everton
No, ei tuosta varmaan kovin moni muukaan tiennyt. Vaikka musalehtien festarikalentereissa tuo olikin mainittu. Yleisöä oli paikalla karkeasti arvioituna ehkä 150-200, valtaosa paikallisia. Itse olin varmaan pitkämatkalaisin.
Viestin lähetti JoeyKocur#26
No nyt on Bastardsin liput myynnissä! Itselläni on jo 6 lippua varattuna, kavereille kanssa!