Uups, minäkö seuraavaksi ja tosissaanko 3 kierrosta painetaan? Siis hippasen vähemmän kuin Jukka Keskisalo olympiafinaalissa. Mulle on merkattu takarajaksi 8.8 ja en missään tapauksessa ehdi ennen sitä. Olen saanut ajan eräälle meksikolaiselle plastiikkakirurgille - hän on ainoa mies maailmassa, joka tekee peniksen lyhennysleikkauksia ja nyt on käytettävä tämä paikka. Jos jollain on kauhia kirjoitusinto, voi käyttää minun vuoroni, mutta pystyn kyllä toimittamaan tarinan jatkon deadlineen 8.8. mennessä. Vahvistattehan, että mennään tosiaan kolme kierrosta, se hieman vaikuttaa tarinan kulkuun? Pitää sitten yrittää kynäillä paremmin kuin Osku Torro hyppää korkeutta arvokisoissa. Vaatimustaso on siis korkeampi kuin se, että pystyy kirjoittamaan sanoja peräkkäin ja tietää, että å = ruotsalainen oo.
edit: Äähhh, sorry! Olen saanut jo leikkaukseen esileikin eikun esinukutuksen ja niinpä en huomannut, että Uleåborgir tulee ensin. Siis hänen vuoronsa tulee ensin, 5 - 6.8. Nyt uneen ja herätyksen jälkeen olen vihdoin normaalimitoissa. Tilasin pienen ja kätevän 24-senttisen. Tykkääköhän tytöt minusta enää??