Pulp Jatkis – seurantaketju

  • 31 158
  • 246

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viiden viikon uuvuttavan jenkkireissailun jälkeen ilmoittaudun paikallaolijaksi ! Ja viittaus Nixonin aikaanhan ei tarkoita, että silloin eletään Nixonin aikaa. Sanoohan Timo Soinikin, että markka-aikaan kaikki oli paremmin ja euroilla nyt maksetaan. Kun tokenen, käyn lukemassa stoorin nykyiset vaiheet ja ilmoitan, että minut voi lisätä kirjoittamaan lähes milloin vain.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Lisää asiaa:

Mielestäni meidän tulisi päättää, missä vaiheessa tarina loppuu ja antaa viimeinen kirjoitusvuoro itseoikeutetusti Evilille, joka stoorin aloitti. Jos Evil on yhä ulkona tältä saitilta, lopetus kuuluisi Uleåborgille, tarinan toiselle kirjoittajalle? Kommentoikaa, kiitos.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tämän toiveen saa tietenkin murskata. Ja toiseksi viimeiseksi vaadin JHagia.

Juu, tästä onkin ollut puhetta näköjään, pardon! Minäkin haluaisin tämän järjestyksen - onko mahdollista pistää meikäläinen tokavikaksi eli hieman muuttaa nyt annettua järjestystä? Haluaisin kovin mielelläni ehtiä tuoda tarinaan impotentin kiinalaismiehen, jolla on -traagista kyllä- aivan hillitön slerba.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Juu, tästä onkin ollut puhetta näköjään, pardon! Minäkin haluaisin tämän järjestyksen - onko mahdollista pistää meikäläinen tokavikaksi eli hieman muuttaa nyt annettua järjestystä? Haluaisin kovin mielelläni ehtiä tuoda tarinaan impotentin kiinalaismiehen, jolla on -traagista kyllä- aivan hillitön slerba.

Tässä on kolme kierrosta, ja vasta toinen menossa, joten hervottoman lerssin miesi ehtii hyvin mukaan.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on siinä, sanoi KP Kyrö, kun tippaletkun hiihtäjälle laittoi.

Nyt kun ollut vähän taukoa ja väliinjäämisiä, niin mielestäni joku voisi vaikka huomenna heittää lisäpätkän, kunhan pyytää benewayltä luvan. Eiks?
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun ollut vähän taukoa ja väliinjäämisiä, niin mielestäni joku voisi vaikka huomenna heittää lisäpätkän, kunhan pyytää benewayltä luvan. Eiks?
Jos jollain suinkin on aikaa, kirjoittakoon tähän väliin minun puolestani. Itse pääsen oman kirjoitusvuoroni käyttämään vasta maanantai/tiistai-iltana, joten aika sama jos sillä aikaa ilmaantuu lisää tekstiä luettavaksi.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Se on siinä, sanoi KP Kyrö, kun tippaletkun hiihtäjälle laittoi.

Nyt kun ollut vähän taukoa ja väliinjäämisiä, niin mielestäni joku voisi vaikka huomenna heittää lisäpätkän, kunhan pyytää benewayltä luvan. Eiks?

Jos jollain suinkin on aikaa, kirjoittakoon tähän väliin minun puolestani. Itse pääsen oman kirjoitusvuoroni käyttämään vasta maanantai/tiistai-iltana, joten aika sama jos sillä aikaa ilmaantuu lisää tekstiä luettavaksi.

Juu saa minun puolestani kirjoittaa tähän väliin täytettä, jos vain joku haluaa ja ehtii. Että antaa mennä vaan, jos siltä tuntuu.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Tuli muuten sellainen juttu mieleen, että pitäisiköhän sitä vähän vaikka porukalla sopia päätöskierroksen alussa mihin suuntaan tuota tarinaa vietäisiin, ettei jokainen kirjoittaja revi tarinaa eri suuntiin. Vai vedetäänkö puhtaalla improlla?

Tähtäimessä tietysti olisi se, että tarina saataisiin jotenkin järkevästi päätökseen, mutta mitä mieltä muut ovat?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
mitä mieltä muut ovat?
Jaa, minulta kysyit. Suottapa sitä porukassa miettimään. Ei se silti varsinaisesti improa ole, jos omalla vuorollaan kuitenkin ottaa huomioon tarinan aiemmat tapahtumat. Jonkin verran on joskus ollut nähtävissä, että on kirjoitettu etukäteen tarina ja sitten se on lätkitty siihen, kun vuoro on tullut.

Itsekin (evil!) olin speedomiestä tuomassa kehiin. Ja tietenkään ei tarinaa ilman Jotaarkka Pennasta. Vielä kun muistaisi miten nämä liittyivät johonkin ja mihinkään. Eilen festaripäissäni Roxettea paetessani idea oli siinä. Muistellaan...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tarinaa jatkettu. Kiireellä tuli, mutta eiköhän tuosta seuraavalle löydy jutun juurta.

Lyhyestä vienompi värssy!

Huomasithan, että Smith oli jo tarinan toisessa osassa, tietenkin huomasit. Carl "KO" Smith on kaverin koko nimi.

Nyt tarina kulkee nätisti. Syyhyttäisi jo päästä käyttämään omaa vuoroa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Muistin itse asiassa, mutta nyt kun luin tuon toisen osan uudelleen, olisi ehkä pitänyt yhdistellä piuhoja vähän paremmin. Noh, sama kaveri kuitenkin.

Järkytyin vähän kun musta pora etsi öljyä valkoisen puhtaasta Cloudysta. Mainiosti käräytit muuten taas kliseen. Muistan hyvin kolme vuotta sitten kirjoittaneeni siitä Smithistä nimenomaan kliseenä. Mainiota, mainiota.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Oma duuni tehty. Nyt vuorossa Käyttäjänimetön.

Kirjoitin alunperin juttua vielä pidemmälle, jossa yritin yhdistellä kaikkia vastaantulleita langanpätkiä, mutta jätin sen homman myöhemmälle. Pistin kuitenkin sankarimme kintereille poliisit, sillä muistetaanpa nyt se, että Mr. Steeliähän epäillään poliisisedän murhasta.

Kun minua syyteltiin aiemmin epäjohdonmukaisuuksista, niin kysynpä tässä yhden kysymyksen. Mihin katosi tuo Steelin suunnitelma seurata Lars-Larsia isompien tekijöiden luo? Vai ymmärsinkö tuon Infamouksen tekstin lopun ihan väärin? Vai mitämitä?

Ja mitä jahdatulle sankarillemme tapahtui tuossa välissä, sillä aikaa hujahti kuitenkin 42 tuntia yhtäkkiää?

Siinä olikin oikeastaan neljä kysymystä.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sinne meni oluen juonnin ohessa. Aika vähän tässä kylläkin on juotu. 10:s olut menossa, eilen sentään join 0,7 litraa Jaloviinaa*. 1 h 18 min jäi vielä pelivaraa. Pitää lähteä kaverini kanssa baariin, joten kesken jäi. Kaverini jo odottelee baarissa. Timo TA:n "paluu" olisi ollut edessä vaan kun vartin päästä pitää olla menossa, joten nyt meni näin. Jätinpä silti vittuillessani alaotsikon, sinne olisin mennyt!

Tuntui siltä, että 10 kertaa enemmän olisi pitänyt kirjoittaa ja ollut tarinaa povarissa. Lievä pettymys tuo tekstini vähäisyys. Olin treffeillä alkuillasta ja sitten piti ryypätä, ei mies kaikkea ehdi!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Uups, minäkö seuraavaksi ja tosissaanko 3 kierrosta painetaan? Siis hippasen vähemmän kuin Jukka Keskisalo olympiafinaalissa. Mulle on merkattu takarajaksi 8.8 ja en missään tapauksessa ehdi ennen sitä. Olen saanut ajan eräälle meksikolaiselle plastiikkakirurgille - hän on ainoa mies maailmassa, joka tekee peniksen lyhennysleikkauksia ja nyt on käytettävä tämä paikka. Jos jollain on kauhia kirjoitusinto, voi käyttää minun vuoroni, mutta pystyn kyllä toimittamaan tarinan jatkon deadlineen 8.8. mennessä. Vahvistattehan, että mennään tosiaan kolme kierrosta, se hieman vaikuttaa tarinan kulkuun? Pitää sitten yrittää kynäillä paremmin kuin Osku Torro hyppää korkeutta arvokisoissa. Vaatimustaso on siis korkeampi kuin se, että pystyy kirjoittamaan sanoja peräkkäin ja tietää, että å = ruotsalainen oo.

edit: Äähhh, sorry! Olen saanut jo leikkaukseen esileikin eikun esinukutuksen ja niinpä en huomannut, että Uleåborgir tulee ensin. Siis hänen vuoronsa tulee ensin, 5 - 6.8. Nyt uneen ja herätyksen jälkeen olen vihdoin normaalimitoissa. Tilasin pienen ja kätevän 24-senttisen. Tykkääköhän tytöt minusta enää??
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No niin. Nyt on majuri käväissyt parin komppanian (600 majuria) kokoisena tarinassa, ja kuten aiemmin sanoin, maagisen realismin avulla. Tällä kertaa myös selvisi, että Frankin on ampunut Cloudy. Henkilöitä tarinassa on tällä hetkellä liikaa, Camilla rajautui pois ainakin omassa osuudessani Royn pään sisäisenä henkilönä, mutta nehän ne parhaita ovat. JHagin aika tarttua ruoriin.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Massiivisen mehukas jatko nimettömän kieltämättä kinkkiseen osuuden lopetukseen, juoni tihenee!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kovasti tykkäsin Uleåborgirin jatkolaukauksesta. Annoin summanmutikkasyötön, siellä otettiin pallo haltuun, tehtiin muutama komea riplaus ja pommitettiin pallo yläkulmaan ja kaikkien aikojen maalikoosteisiin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Minut on herätetty nukutuksesta. Valitettavasti leikkaus epäonnistui, lyhennys tehtiin 27 senttiin, vaikka tilasin kaksnelosen. Hion kynsiäni ja postaan viimeistään huomenna 8.8. klo 23.59. Voi olla, että napsahtaa aikaisemminkin. Uleåborgirilta mainio ja taitava, suorastaan eeppinen sivallus!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Uleåborgirin toinen viestiosuus oli jollain tapaa Saatana saapuu Moskovaan -tyylistä. Venäläiskirjallisuudessahan on yleinen tyyli sanoa: "huomatkaa", sekin sieltä löytyi.

Tämä ei ollut minkäänmoista kritiikkiä, vaan että älysin!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Uleåborgirin toinen viestiosuus oli jollain tapaa Saatana saapuu Moskovaan -tyylistä. Venäläiskirjallisuudessahan on yleinen tyyli sanoa: "huomatkaa", sekin sieltä löytyi.

Tämä ei ollut minkäänmoista kritiikkiä, vaan että älysin!

Asiahan oli ilmiselvä, tosin mukaelmaa oli vain lyhyen kappaleen verran. Olen iloinen, että parhain Käyttäjänimetön käsitti intertekstuaalisuuden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös