No voehan helvetti sentään. Kun viimeksi katsoin vuorolistaa niiin mulla oli oma ensi viikolla. Kävin tuon vieläpä tarkistamassa muutama päivä sitten. Mitäköhän tapahtui...? Aikaakin olisi ollut jne.
Tiukka paikka. Sulla taisi olla suht valmis teksti odottamassa integroimista kerronnan kumpuiluun. Muistaakseni piti olla vielä tulossa pitkä teksti kuin, krhm, no jääköön nyt sanomatta.No voehan helvetti sentään. Kun viimeksi katsoin vuorolistaa niiin mulla oli oma ensi viikolla. Kävin tuon vieläpä tarkistamassa muutama päivä sitten. Mitäköhän tapahtui...? Aikaakin olisi ollut jne.
Kenties tuo 2-sivulla läpikäyty vuoronvaihto Crazy Diamondin kanssa, johon annoit myös suostumuksesi? Riippuu toki koska olet edellisen kerran vuorolistaa katsonut.
Viime viikolla torstaina tai perjantaina kävin tsekkaamassa mutta miksiköhän sitten katsoin asian noin väärin. No, oma moka eli jatkakaa. On kuitenkin ilo seurata tuota tekstiä. Jos sitten seuraavaan projektiin mukaan.
Minun puolestani Vanha Len voi kirjoittaa tekstinsä vielä tämän vuorokauden puolella. Että jos on aikaa ja ideaa, jopa valmista tekstiä, niin antaa palaa vaan. Minun kirjoitusaikani olkoon 12.7.2012 klo 00.01-15.30. Huomenna klo 15.30 alkaa netitön reissuni.
Tai Voihan Vanha Len ottaa kirjoitusajakseen 12.7. klo 15.31-23.59. Se passaisi minulle vielä paremmin.
Loistavaa settiä ollut tarina tähän asti. Mielellään kokeilisin itsekin siipiäni tässä, mikäli jossain kohtaa sopiva tilaisuus tulee ottaa uutta verta rinkiin mukaan. Rima on kyllä pelottavan korkealla, mutta ilmoitelkaa ihmeessä jos vaikka seuraavalle kierrokselle mahtuu.
Kukahan mulkku se muuten ensimmäisen sortuu mitätöimään toisen tarinan ja kirjoittamaan, että tuo olikin vain unta. Pitäisin korrektina, ettei uniksi toisten kirjoituksia mennä kirjoittamaan. Taikka LSD-höyryiksi tms. Se on niin höpöä ja riman ali semmoinen.
No, sanahan on vapaa. Ihan vaan tässä mielipiteeni kerroin internetissä, jee.
Majuri on liian helppo uhri. Rimaa ylemmäs. Kyllähän tässä silti tuntee ja kokee, että hyvä kaveri lähti nyt oikojalkaisten pataljoonaan. Maaginen realismi olkoon pelastajamme!Majuri on palautettavissa erinäisinkin maagisen realismin keinoin.
Loistavaa settiä ollut tarina tähän asti. Mielellään kokeilisin itsekin siipiäni tässä, mikäli jossain kohtaa sopiva tilaisuus tulee ottaa uutta verta rinkiin mukaan. Rima on kyllä pelottavan korkealla, mutta ilmoitelkaa ihmeessä jos vaikka seuraavalle kierrokselle mahtuu.
Sama. Ehdottomasti mukana ja vaikka jo tällä kiepillä. Esim. mahdollisella peruutuspaikalla, jos tarinan pituus ei suo mahdollisuutta tunkea jalkaa oven väliin.
Kukahan mulkku se muuten ensimmäisen sortuu mitätöimään toisen tarinan ja kirjoittamaan, että tuo olikin vain unta. Pitäisin korrektina, ettei uniksi toisten kirjoituksia mennä kirjoittamaan. Taikka LSD-höyryiksi tms. Se on niin höpöä ja riman ali semmoinen.
No, sanahan on vapaa. Ihan vaan tässä mielipiteeni kerroin internetissä, jee.
Majuri tuli, oli ja teki kaikkensa. Mutta kuka pitää huolen Ritasta? Toivottavasti Vanha Len jaksaa tänään. Mahdollisuushan on annettu ja siunattu. Ja sitten taas eteenpäin.
ukkometso kirjoitti:Mitens muuten Beneway, varataanko samalla lailla seuraavan kierroksen vuorot, vai kuinka mennään? Tässä on kertynyt hyvin aineistoa ihan pitkällekin.
Eipä mitään. Voin ottaa vaikka tuon Crazy Diamondin jättämän vuoron eli 17-18.7.Pahoittelut Silkkerille. Oli ilmeisesti jäänyt tuo sinun viestisi näkemättä tässä kaikessa rytäkässä.
Eli molemmille sama homma. Jos haluatte, voitte ottaa vuorot vielä kierroksen loppupäästä tai sitten liittyä mukaan toiselle kierrokselle. Ihan kumpi vain lienee sopivaa.
Vahvistakaa ilmoittautuminen vaikkapa tähän ketjuun ja kertokaa samalla haluatteko aloittaa ensimmäiseltä vai toiselta kierrokselta.
Joudun perumaan tältä kierrokselta osallistumiseni. Ehkä seuraavilla kierroksilla uusiksi.
Voin ottaa vaikka tuon Crazy Diamondin jättämän vuoron eli 17-18.7.
Älä ihan vielä, koitan saada oman tajunnanvirtani vielä tähän väliin. Keskiviikkoon asti tässä näyttäisi olevan aikaa, mutta eiköhän täältä jotain tule viimeistään huomenna. Malta siis mielesi vielä hetki, kohta pääset räjäyttämään potin.Varmistaako Silkkeri osallistumisensa, vai alanko minä jo väkertää ?
Täältä muuten markka sille, joka onnistuu värväämään palstalegenda Röörin seuraavalle kierrokselle mukaan!