Pulp Jatkis – seurantaketju

  • 31 203
  • 246

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Vuoro 8: 9.7 - 10.7 = Crazy Diamond

Vuoro 11: 15.7 - 16.7 = Infamous

Vuoro 12: 17.7 - 18.7 = Vanha Len


Olisiko mahdollista Infamouksen tai Vanhan Lenin vaihtaa vuoroja kanssani, koska juuri minulle osuneisiin päiviin satun olemaan reissun päällä. Mielummin ottaisin Lenin vuoron, mutta Infamouksenkin käy hyvin.

Jännäkakat housussa täällä odotellaan omaa kirjallista panosta tähän eepokseen, joten sikälikin tuo helpottaisi kummasti jos saisin vuoroni vaihdettua. Saisi löysät alta pois, niin sanotusti.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
[/B]

Olisiko mahdollista Infamouksen tai Vanhan Lenin vaihtaa vuoroja kanssani, koska juuri minulle osuneisiin päiviin satun olemaan reissun päällä. Mielummin ottaisin Lenin vuoron, mutta Infamouksenkin käy hyvin.

Onnistuu. Bene laittakoon tämän viralliseen listaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin, nyt mennään siis jo hyvää vauhtia Pisimmän Kääpiön vuorossa, joten innolla täällä odotellaan tarinan tulevaa jatkoa. PK186cm:n jälkeen ääneen pääsee itse Uleåborgir.

ELÄKELÄISEN ja FASlapsin vuorojen vahvistamista vielä odotellaan.

Mun on kyllä parempi jättää väliin, sen verran epäsäännöllisesti tänne Jatkikseen tulee näin kesän aikana tultua. Enkä parhaasta tahdostani huolimatta kuitenkaan osaisi jättää sitä Timo T.A. Mikkosta tarinasta pois.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Enkä parhaasta tahdostani huolimatta kuitenkaan osaisi jättää sitä Timo T.A. Mikkosta tarinasta pois.

Miksi herra majuri pitäisi jättää pois tarinasta?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Hoidin vuoroni tarinaketjuun, eli pelto on täten vapaa Uleåborgirin kynnettäväksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hommahan on pässinlihaa, vaikka mulle tulikin paha paikka. Joudun tuleen Uleåborgirin jälkeen. Tuon oululaisen henkipaton, jonka kynä ruoskii tajuntaamme ankarasti kuin itäblokissa valmistettu järeä pajavasara. Saatan saada tarinaan mukaan siis lampaan? Sitä odotellessa!

Helpompi paikka sulla on kuin mulla. Mä joudun tuleen JHagin jälkeen. Tunnetko sen jätkän? Se on todella pelottava tyyppi - ikinä ei tiedä, mitä sen näppäimiltä tulee.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JHag! Kyllä se Cloudy siellä seikkailee.... odotusarvot ovat korkealla! Ja mihin vielä joudutaankaan? Veikkaan, että Uleåborgir hämmentää meitä kaikkia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tarinaa on jatkettu toimestani taholta käsin. Yritin sovittaa kerrontaan mahdollisimman paljon epäonnistuneita lauseenvastikkeita (puliukko eli kuollen), erittäin huonoja käännöksiä (vetelehtivä Camel-savukerasia, gibboni, mies kiljui, kuuma suklaa, jonkin verran ja hiukan) sekä onnettomia kliseitä (filminauha). Suosikkini on kuitenkin seuraava kiilalause: "Hänen peililasinsa kiilsivät yössä kuin öljyiset lätäköt, joihin laitapuolen kulkija on sortunut, metroasemalla."

Kirjoitin myös surkealla elävöittämiskeinolla, jossa Roy ei huomannut luotia, eikä ajatellut Camel-savuketta. Kertoja ei huomaa asioita, joista hän kertoo.

Silti tarinassa on omaa, onhan siinä sokealta vaikuttava majuri ja tämän Rita-koira, joka on mitä ilmeisimmin uros.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hyvin on tarina lähtenyt etenemään. Nyt on vaan sellainen juttu, että mulla on tulossa suhteellisen pitkä teksti verrattuna näihin jo kirjotettuihin. Toivottavasti tuo ei haittaa. Olisin odottanut myös kanssakirjoittajilta tätä kun tiedän sen sanaisen arkun, josta tyypit ammentavat. Taidan vaan ottaa asian liian vakavasti.

Kaikissa jo kirjoitetuissa pätkissä esiintyy helkkarin hyviä laineja. Olen nauranut ja nauttinut.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Suoritan oman kirjoitusvelvollisuuteni huomisen aikana. Räjähtääkö kranaatti? Itse en tiedä etukäteen kuinka pitkä teksti on tulossa. Näin nyt vasta edellisen kirjoituksen ja hion kynsiäni kuin spiidiä vetänyt Lenita. Tuo vanha lutka. Huomiseen...ja fantastista, että herra majuri on saapunut näyttämölle!
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Loistavaa,hyvä Suomi!

Hyvin on eepos alkanut,siitä kiitokset osallistujille! Tosin jäljellä on vielä nähdäkseni hiukkasen potentiaalia parempaan,tämä vain siksi koska tarina on vielä alkutekijöissään. Jatkakaa.

Kiittäen

Jatserman
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ugh - kansalaisvelvollisuus on täytetty. Seuraavan vuoro!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ugh - kansalaisvelvollisuus on täytetty. Seuraavan vuoro!

Hienoa. Suurta. Käytit maalipaikat osumaprosentilla 100.

Hieman olen nyt pettynyt itseeni kyllä, koska en ollut oman vuoroni aikana varma onko jatkotarinassa edelleen käytettävä tyylinä ehdotonta kioskikirjallisuuden klisearsenaalia, vai voiko tykittää täydellä mielikuvituksen vapaalla lennolla sekä tunteella ilman roskakäännöskirjallisuuden vaatimusta. JHag teki nyt osaltaan selvää tästä vaatimuksesta, ja Vanha Len tuolla aikaisemmin kaipaili hänkin varmaan repäisevämpää ja eeppisempää otetta.

Mutta hyvin tämä menee. Nyt seeyou@jäähallin suoritusta odotellessa.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Hienoa. Suurta. Käytit maalipaikat osumaprosentilla 100.

Hieman olen nyt pettynyt itseeni kyllä, koska en ollut oman vuoroni aikana varma onko jatkotarinassa edelleen käytettävä tyylinä ehdotonta kioskikirjallisuuden klisearsenaalia, vai voiko tykittää täydellä mielikuvituksen vapaalla lennolla sekä tunteella ilman roskakäännöskirjallisuuden vaatimusta. JHag teki nyt osaltaan selvää tästä vaatimuksesta, ja Vanha Len tuolla aikaisemmin kaipaili hänkin varmaan repäisevämpää ja eeppisempää otetta.

Mutta hyvin tämä menee. Nyt seeyou@jäähallin suoritusta odotellessa.

Erittäin hyvin on homma lähtenyt kyllä käyntiin. TTAkin löysi tapahtumien keskipisteeseen, joten FASlapsikin varmaan voi sitten liittyä joukkoon mukaan.

Ainut probleema tässä on meikäläisen osalta se, että eihän tässä pian kehtaa itse kirjoittaa yhtään mitään, sillä niin kovatasoista materiaalia napsuu palstalle kirjoittaja toisensa jälkeen.

Ja ketään ei varmasti haittaa, vaikka Vanha Lenin teksti olisikin pidempi kuin muiden. Onhan sillä jo valmiiksi jotain muutakin pidempää kuin muilla.

Mutta ihan tosissaan. Kirjoitettava jatkoteksti voi olla minun puolestani niin pitkä kuin vaan lystää, kunhan vain jättää muillekin kirjoitettavaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hienoa. Suurta. Käytit maalipaikat osumaprosentilla 100.

Mutta ilman mainioita syöttöjäsi en olisi osunut ladonoveenkaan. Mua rupeaa kohta oikeasti jännittämään, kuinka tämä Roy Steelen tapaus ratkeaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen pahoillani

Luulin, että väkivaltatarinan kirjoittaminen olisi parasta terapiaa kokemani väkivallanteon jälkeen.

Luulin väärin. Nyt en pysty kirjoittamaan väkivaltaista tarinaa, kun väkivallan ajatteleminenkin tuntuu pahalta.

Jätän siis oman kirjoitusvuoroni (3.-4.7.) käyttämättä ja siirrän vuoron alwahlalle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Luulin, että väkivaltatarinan kirjoittaminen olisi parasta terapiaa kokemani väkivallanteon jälkeen.

Luulin väärin. Nyt en pysty kirjoittamaan väkivaltaista tarinaa, kun väkivallan ajatteleminenkin tuntuu pahalta.

Jätän siis oman kirjoitusvuoroni (3.-4.7.) käyttämättä ja siirrän vuoron alwahlalle.

Ehkä voisit lisätä tarinaan humaania käsittelyä väkivallan sijaan, esimerkiksi väkivallan kokijan näkökulmaa?

Muutoin on tietenkin vastenmielinen asia, että olet joutunut väkivallan uhriksi. Olen kävellyt nyrkkiin minäkin monta kertaa, kerran jopa ilman että suuni olisi soinut. Tilanne on jälkeenpäin äärimmäisen ahdistava. Sain yllätysturpaani eräällä oululaisella nakkikopilla viisi vuotta sitten, ja vieläkin tuntuu vaikealta katsellakin puljua.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Hienoa. Suurta. Käytit maalipaikat osumaprosentilla 100.

Hieman olen nyt pettynyt itseeni kyllä, koska en ollut oman vuoroni aikana varma onko jatkotarinassa edelleen käytettävä tyylinä ehdotonta kioskikirjallisuuden klisearsenaalia, vai voiko tykittää täydellä mielikuvituksen vapaalla lennolla sekä tunteella ilman roskakäännöskirjallisuuden vaatimusta. JHag teki nyt osaltaan selvää tästä vaatimuksesta, ja Vanha Len tuolla aikaisemmin kaipaili hänkin varmaan repäisevämpää ja eeppisempää otetta.

Itse ajattelin homman siten, että jokainen saisi kirjoittaa ihan omien tuntemusten mukaista, synkkää ja väkivallan täyteläistä tajunnanvirtaa ilman mitään suurempia tyylirajoituksia. Kliseitä toki saa, ja kannattaakin käyttää, sillä omalta osalta ne antavat oman arvonsa tuolle storylle, mutta mitään varsinaista yhden muotin tarinaa tuskin kannattaa lähteä porukalla tuottamaan. Jokatapauksessa kaikki tekstit ovat olleet täyttä timanttia, ja kyllähän noista on nauttinut aivan täysin siemauksin.

Ja kyllä, JHag lätki pallot, kiekot ja keilat maaliin hyvin tuimalla prosentilla. "Otatko suklaata?". HOHOHOHOHO. Ei jumalauta.

Luulin, että väkivaltatarinan kirjoittaminen olisi parasta terapiaa kokemani väkivallanteon jälkeen.

Luulin väärin. Nyt en pysty kirjoittamaan väkivaltaista tarinaa, kun väkivallan ajatteleminenkin tuntuu pahalta.

Jätän siis oman kirjoitusvuoroni (3.-4.7.) käyttämättä ja siirrän vuoron alwahlalle.

Eipä se mitään. Toivotan tässä tsemppiä ja kaikkea hyvää tulevaisuuteesi. Mikäli fiilikset muuttuvat, ottaa tämä terapiaryhmä sinut vastaan ihan koska vain.

Tämäpä oli yllättävä ratkaisu. Mennee aika tiukoille, mutta koitan kyhätä jonkinlaisen raapustuksen tässä piakkoin.

Ei pitäisi mennä tiukoille mun takiani - sulla on sääntöjen mukaan kuitenkin aikaa 6.7. asti.

Ja näinhän homma siis nyt jatkuu. Alwahlalla on siis kirjoitusaikaa aina tuonne 6.7 puoleenyöhön asti, jonka jälkeen ruoriin astelee Kilvenkantaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös