PS3: NHL13 - EASHL - Team Jatkis

  • 13 671
  • 133

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelailen tässä muita pelejä, mutta jos porukkaa tulee nyt/myöhemmin/illemmalla niin hyppään sitten nhl:n messiin niin saataisiin ehkä pelejä tänään!
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Linjoille vaan, itse vedän tässä sparria/reja. Nyt olisi muutenkin harvinainen tilanne, sillä voisin olla linjoilla aina klo 21 asti ja sen jälkeen olla noin tunnin puoltoista muualla ja palailla linjoille....

Aikaa siis olisi, jos väkeä näkyisi :P
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Jos Team Jatkis haluaa yrittää revanssia, tänään joskus yhdeksän ja kymmenen välillä onnistunee taas.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Joo peli omalta osalta ollut niin shaibaa jo lähemmäs kolmatta päivää, että pakko pitää breikkiä... Katotaan omalta osalta uudelleen ensi viikosta, nyt muutaman päivän breikki koko pelistä niin katotaan josko pääsisin takaisin tasolleni...

E: Niin pitääkäähän lippu korkealla
 
Viimeksi muokattu:

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Tuun ysin maissa pelaileen. Välillä joutuu tosin pitään taukoa kun pitää töitä vääntää vielä näin iltasellaankin, mutta eiköhän tuossa parit pelit saa aikaseks. Muita tulossa?
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
...

Oma peli oli tänään(kin) täyttä paskaa ja melkosta pakkopullaa. Ainakin muutaman päivän paussi peleistä lienee paikallaan ja jonkinnäköstä ulkoilua voisi alkaa harrastamaan.

-kuub

Meikäläiselle tosiaan taitaa parhaiten sopia paremmin joku amatööritiimi missä voi syötellä vielä tyhjänkin maalin edessä seinäsyötöt jos siltä tuntuu. Irtaudun nyt Jatkiksesta ja etsiskelen itselleni sopivaa kerhoa.

Kiitoksia peleistä ja menestystä jatkossakin! :)

t. Kuubextra
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kiitokset Kuubille peleistä!

Team Jatkiksen uudelleen herättelyn idea oli alunperin se että mukaan otettaisiin vain tuttuja ja sellaisia vanhoja pelikavereita joiden kanssa peli on sujunut ennenkin. Touhun piti siis olla aktiivisuuden puolesta "silloin tällöin" höntsää rennolla asenteella. Homma levähti kuitenkin käsiin kun mukaan tuli muutama kaveri joka haluaa pelata lähes joka päivä ja ymmärtäähän sen kun mukana on 1 accolla ja EASHL maistuu, mutta tämä joukkue ei ole tarkoitukseltaan oikea paikka sellaiselle. Siksi joukkueesta saakin ihan vapaasti lähteä kohti aktiivisempia pelejä - ei tämä touhu niin vakavaa ole. Ketään ei lähdöstä kivitetä. Ehkäpä Jatkista pitäisi jatkossa viedä tuota rentoa kaveriporukkahöntsäilyä kohden?

- B
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Kiitos kaikille peleistä. Silloin kun homma toimi, peli oli juuri sitä mitä itse hain: kaunista ja tehokasta taitolätkää. Oli suuri ilo ja kunnia saada pelata Team Jatkiksessa.

Höntsäily ei itseäni nappaa ja kuten hienovaraisesta vihjailusta saattoi havaita, olisi minun aika etsiä uusi seura. Seura löytyi, kiitokset vielä avusta Babulle. Olen tryoutilla Old Fartsissa ja todennäköisesti siellä tulen jatkamaan koko loppu NHL 13 -ajan. Toivotaan että kohdataan pian.

Kiitos vielä erityisesti Babulle ja Mäntylälle hyvistä peleistä.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Meikäläiselle tosiaan taitaa parhaiten sopia paremmin joku amatööritiimi missä voi syötellä vielä tyhjänkin maalin edessä seinäsyötöt jos siltä tuntuu.

No eihan ne huonoja ole, usein fiksumpi vaihtoehto kuin suora laukaus poikittaissyottoon. Ihmismaalivahdin tuo vie totaalisesti ulos ja parantaa myos helvetisti maalintekosaumoja tietokoneveskaria vastaan. Itse kaytan tuota aina kun on paikka, jos niista puolet menee perille, ja niista puolet maaliin on prosentti edelleen kovempi kuin suorien onetimerien, tuli ne sitten vaikka 10 sentin paasta takatolpalta kovaan poikittaissyottoon.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kiitokset peleistä myös Brickille täällä palstallakin!

Nyt kun on päätetty että rosteri kavennetaan ja jatkossa panostetaan nimenomaan kavereiden kesken höntsäilyyn, niin rosteria muokataan seuran toimesta ja täysi vapaus on myös muutenkin lähteä joukkueesta mikäli touhu ei tässä muodossa miellytä.

- B
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
J, itsekin sain paikan muualta ja kiitän niistä vähäisistä peleistä mitä olin mukana. Hienoja hetkia kuitenkin koettiin ja mukavaa porukkaa oli. Kirkkaimpana muistona toki mestaruus ja se että pelasin kaikissa poffimatseissa. Vielä taidan listoilla olla, mutta siirtynen päivän parin kuluessa uuteen joukkueeseen jahka kerkiän/pääsen edes PS3:selle.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Sori, tuli päivällä äkkilähtö. Liigakierroksen jälkee jos saatas porukkaa peleille ni ois kiva. Nyt on pitäny pari päivää ukkoo kehittää sparreissa ja se alkaa pikkuhiljaa maistumaa puulta...
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Pelit alkamassa. Tällä hetkellä meitä on minun lisäksi linjoilla Keru, Boris ja JMV.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Kirjoittelinkin aikaisemmassa viestissä, että pidän paussia, mutta vasta tuon viestin jälkeen huomasin että en rosterissa enää olekaan. Ihan hyvä ratkaisu, kun into lähti touhuun ja huumori katosi ajoittain. Lisäksi työt syö aikaa niin pirusti. Kiitos peleistä ja oli hienoa taas edustaa Team Jatkista :)
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo en ole itse ehtinyt pelaamaan, kun on tuota uutta fifaa tullut tahkottua. Toki tarkoitus on palailla peleille. Itselleni tosiaan sopii se, että tämä ei ole niinkään kaikki peliin klubi eli koska aikani ei riitä millään pelaamaan aktiivisesti joka päivä. Eli siis silloin tällöin. (Joskus ehtii pelata hemmetin paljon ja joskus työkiireet vievät kaiken ajan).

Naureskelen tässä itsekseni, kun pelattiin Tukkan ja MultiHunterin kanssa, kun mikään ei mennyt putkeen. Siinä pelissä sai ainakin nauraa :D Ja oli siellä toki hyviäkin hetkiä. Tsemppiä jatkoon äijille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös