Vedetään ne viidellä ja lähtökohtaisesti varsinaiseen kokoonpanoon itsensä jo pelanneet sällit pääsevät kentälle, ei siis try-outit.
Hieman alkuperäisestä plaanista poikettiin, sillä itse taisin try-outtilaisena vedellä kaikissa poffimatseissa. Ensimmäinen poffmatsi oli sula vahinko, kun brick(?) unohti sen playoffmodin päälle, mutta muut pelit oli sitten ihan tarkoituksella mukana. Kun se kerta brickille, beenatorille ja co:lle kävi. Kova oli paikka, mutta ihan kelvollisesti siitä suoriuduin omasta mielestä, omista pisteistä viis kunhan joukkue menestyy ja menestyihän se.
Muut playoffmatsit oli kokonaisuudessaan varsin mainiota pelaamista, mutta finaalimatsi oli tahmeata, noh finaali on finaali.. Voitto siitäkin kuitenkin kaivettiin joten eipä siinä.
Hyvällä puolustuspelillä ja oivaltavilla syötöillä hyökkäysalueella, tämä viiri saatiin. Aloituksetkin onnistui ihan ok. Se kuitenkin vähäsen ihmetytti, että plaoyffmatseissa tuli pisteitä selkeästi suuremmalla keskiarvolla kuin normipeleissä, ilmeisesti kovat pelit vaan sytyttää.. (4o 6p) No jos tosissaan ollaan niin syy on tarkka joukkuepelaaminen ja sitä kautta paikkoja ja pisteitä tuli.
Mistään hirveästä mestaruuskrapulasta ei ainakaan ihan heti kärsitty, kun pelattiin normimatsi tuohon perään, niin siitä 1-0 voitto kaivettiin. Oikei eihän se pelaaminen siinä ollut mitään kaunista, vastus oli kova ja etc. Joukkueen PAPP- pelaaminen on ja oli kuitenkin yhä niin kiitettävällä tasolla, että vastustajan myllyttämisestä huolimatta voitto tuli lopulta aika helpolla.
Vielä näin omasta näkövinkkelistä katsoen, mielestäni pääsen kokoajan paremmin ja paremmin mukaan joukkueen pelitapaan ja sen toteutukseen. Alku oli hakemista, mutta parempaan päin mennään. Itse olen tottunut pelaamaan aivan erilaisella tavalla vanhoissa joukkueissa, niin totuttelua tämä vaati. Ei tämä pelisuunnitelma kuitenkaan mikää vaikea ole, kunhan homma tulee vielä enemmän selkärangasta, niin eihän meitä pysäytä mikään ;)
Fiilistelyä näillä
1 ja 2 :D