PS3: NHL13 - EASHL - Team Jatkis

  • 13 620
  • 133

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Team Jatkis

  • Babu (Beenator) ALL GM
  • PELL (Kerubi80) RD GM
  • Kempula (Kempula_80) ALL
  • Wod (Fupar) RW/LW
  • Tumppii (Luuumu) LW/C
  • Mäntylä #18 (sterrge) C/LW GM
  • Varis (JMV_55) LD
  • Ranksu (Remmi_) LD
 
Viimeksi muokattu:

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kokeillaanko liigakierroksen jälkeen miten lähtee homma käyntiin? :)
Mä oon kasarmilla vielä tämän illan ja pelikin joutuu homehtumaan postilaatikossa, mutta huomenna olen sitten apaut neljästä neljään käytettävissä, kun ei sitä ohjainta malta kuitenkaan laskea alas. Sillon pelataan suatana.

Niin. Moi vaan kaikille.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moro vaan kaikille. Tuli aikoinaan pelattua "ensimmäisessä" Team Jatkiksessa. Ja nyt täällä taas pyöritään. Onkin ollut kaipuu näihin peleihin. Peleissä tavataan!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ihan kivannäköistä peliä oli kun tuossa muutamat pelit otettiin lämpöä. Oikeastaan ainoa parantamisen paikka oli viimeistelyssä ja sekin menee kyllä noiden overall 60 ukkojen piikkiin. :)

Mukaan on lähtenyt 14 hyvää jätkää mikä lämmittää mieltä! Muutaman kaverin kohtalo on vielä ratkeamatta, mutta katsellaan rauhassa!
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Meikäläiselle käy kyllä hyökkääjänkin paikka, jos on vähän pelaajia. Tutuin hyökkääjän paikoista on sentteri, mutta sujuu se laidallakin. Maalivahtia kokeilin joskus, mutta kokemusta niin vähän, etten ihan heti tolppien väliin menisi. Hyökkääjänä olen tosin todella puolustusvoittoinen, se vie välillä terän hyökkäyksestä.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Jeps mukavasti lähti pelit käyntiin. Maalinteko tuottaa vielä tuskaa vähän kaikilla, mutta eiköhän tässä pikkuhiljaa opi noita paikkoja hyödyntämään. Syötötkin tuppaavat lähtemään mihin sattuu vaikka miten koittaisi oikealle miehelle laittaa, syötön arvon ollessa niin sysihuono, niin laitetaan sen piikkiin.

Luistelua alkaa hahmottamaan ja oppia jo vähän kuinka ja missä kohdissa luistella kovaa ja missä taas hiljempaa. Tänään taas JYPin matsin jälkeen lisää!

Itse siis pelaan mieluiten KH tai VL, OL menee myös. Vasenta pakkia olen nhl 12 loppuvaiheilla pelaillut enemmänkin, mutta tässä versiossa sille tontille en uskalla koskea ennenkuin luistelu on täysin hanskassa.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Palauteltiin Jämeräparran ja Fuparin kanssa voittojen kantaan eilisillan tappioputken jälkeen. 7 ottelua 6 voittoa ja yksi jatkoaika tappio. Kiitokset miehet, kivaa oli! :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Palauteltiin Jämeräparran ja Fuparin kanssa voittojen kantaan eilisillan tappioputken jälkeen. 7 ottelua 6 voittoa ja yksi jatkoaika tappio. Kiitokset miehet, kivaa oli! :)

Hyvä äijät! :)

Meikäläinen palailee EASHL-peleille maanantaina. Hyvät viikonloput!

PS. Brickille ja sterrgelle laitan GM-statuksen koska ovat aktiivisia, joten jos en ole paikalla niin hommat hoituu ilman minuakin!
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tulen huomenna häärimään jos mahtuu kentille. Pistäkää joku gm kutsua ellettä ole jo pistäneet. Remmi_
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Voi ny prkl.. jämähti ps3 ja nyt alkaa tsekkaileen läpi tiedostojärjestelmää. eivv... menee hetki et pääsen takas.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Avausviestin pelaajalistaa päivitetty. Toistaiseksi emme etsi uusia pelaajia. Mukana nyt 16 kaveria, osa aktiivisia ja osa epäaktiivisia, kaikki kuitenkin omaavat EASHL-kokemusta ja mikä hienointa; kaikki 16/16 ovat jatkoaikalaisia.

Jatketaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös