Oon jo tunnin odotellu, eikä ketään linjoilla. Vielä ehtis pelaileen..
Ristikko-ohjaimella pystyy muuttaan isoja linjoja ja pelikatkojen aikana peukalonapeilla (eli siis niillä perus; ympyrä, neliö ja kolmio) voi tuunata ketjukohtaisia taktiikoita.Sellainen kysymys tuli mieleen että miten muutatte joukkueen taktiikoita kauden tai pelin aikana? Tuolta liigan valikosta ei löydy mitään ja pelin aikana Taktiikka on melkein aina harmaana eikä sinne valikkoon edes pääse? Olisi ihan jees jos noitakin voisi välillä tilanteen mukaan säätää.
Ihan hyvin lähteny pelit liikkeelle, parissa on ollu kyllä melkosta tuuria mukana. Lempipelaajat Krejci ja Marchand onneks hlitanu homman kotiin kun muilla takkuaa:) ps. Sori Buffalo kun katosin yllättäen, tuli kiireitä(kirjotan tätäkin bussissa):D
Ristikko-ohjaimella pystyy muuttaan isoja linjoja ja pelikatkojen aikana peukalonapeilla.
Kiitti eilisistä peleistä, meillä on tasasta. Minusta sinulla on tässä pelissä menestymiseen sama ongelma kuin itselläni, eikä se ole puolustajien huonous. Se on maalinteko. Mielestäni tuolla liigan kärkiporukoissa olevista kavereista jotkut on pelillisesti "huonompia" kuin me, mutta kun oma "varma" paikka tuottaa 15% tulosta ja näillä joillain janttereilla 50-80% kerroista, pitää puolustuksen onnistua täydellisesti ja toivoa sitä yhtä maalia. Ite haluisin maalikouluun...Nyt on kyllä pakko sanoa että kun rupeaa olemaan jatkomahdollisuudet taputeltu, niin vastenmielisyys Anaheimin puolustajiin on kyllä moninkertaistunut. Olen linjoilla joka päivä klo.23.00 eteenpäin joten peliä silloin kehiin vaan.
Los Angeles Kingsien pelit on menny kyllä todella vaihtelevasti. Vaikka voittoja on tullut aika hyvä määrä, niin pelin taso kyl vaihtelee meikäläisellä todella paljon pelien välillä. Esim. ensin 5-0 voitto ja heti sen perään samaa vastustajaa vastaan olin aivan kusessa koko pelin, mutta onneksi Kopitarin räjähtävä rannelaukaus ylänurkkaan heti sinarin jälkeen pelasi meikäläisen ja tuloksena 1-0 voitto.
Tosi hyviä ja tiukkoja pelejä on saanut pelattua! Kiitos kaikille tähänastisille vastustajille!
Ketään peleillä klo 13-> ? Voisin muutamat heittää...